Toen ik dat voor het eerst zag dacht ik echt van:quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
Oooh, nu snap ik dat van Niels. Wat gaaf.
Ik snap het nu ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
Oooh, nu snap ik dat van Niels. Wat gaaf.
Tja ik heb er een meer, maar of ik er blij mee ben.... nee niet echtquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:32 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat we maar 1 week vakantie hebben straks...
Zal ik je tegen je evenwichtsorgaan trappen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:32 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat we maar 1 week vakantie hebben straks...
Enig idee waar je evenwichtsorgaan zit?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:41 schreef NerdoNielso het volgende:
Is goed, zolang je niet perongeluk m'n ballen raakt...
Je weet het met Niels maar nooit...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Enig idee waar je evenwichtsorgaan zit?
...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Hans! wat zie er toch sexy uit joh(Zo valt Marit zeker op je!)
Mag ik ook een foto van je hele lichaam, dan ga ik je inzenden voor de Mr PUB verkiezing... Doe ik ook mee okay?
yup, vlakbij je oor... en ziet er beetje raar uit.. 3 halve circel vormige banen... maar goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Enig idee waar je evenwichtsorgaan zit?
tsja, ik probeerde die foto dus te ontwijken, beetje mislukt denkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:04 schreef NerdoNielso het volgende:
-edit: hotlinken is dus verboden
[afbeelding]
En ik ken iemand die z'n server eens aan moet laten staan...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:43 schreef NerdoNielso het volgende:
En de serverupgrade rulez, forum is weer snel 8)
Dat is echt een hele gave foto.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
Bij het thuiskomen zat ik dus even met onze oude spiegel (op nieuwe plek) en camera te spelen... best grappig, maar als avatar toch niet mooi... (uitgerekt en te klein)
(deze foto dus...)
[afbeelding]
Ali, in het scheikunde kabinet liggen stapels binassen (wel oude, okquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:22 schreef MrAli het volgende:
Nou, scheikunde begon lekker, BINAS vergeten, en ik dacht wel eerst even de vragen waar geen BINAS voor nodig was te maken, dan even de BINAS te lenen van degene die als eerste klaar was, en dan de rest maken, maar helaas had je van de 25 vragen ongeveer bij 20 een BINAS nodig, geen optie dus. Vervolgens aan Hoekman vragen of ik nog even een BINAS mocht halen, dat mocht, maar op school was zo snel niemand met BINAS te vinden, dus ik naar huis met de lichtsnelheid, BINAS gepakt, en met de lichtsnelheid weer terug. En toen ging het wel aardig.Hoekman for president!
Goed, een proton af en neutron bij, zeiknicht, netto is dat dus idd één elektron erbijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ali, in het scheikunde kabinet liggen stapels binassen (wel oude, ok)
En met natuurkunde klopte 4a idd niet... of het moet heel vaag zijn... maar een elektron erbij werkt ook niet, dan krijg je namelijk gewoon een ion
... er moet een proton af en een neutron bij...
Of het kan wel gewoon, elektron schop je de kern in, laat je versmelten met een proton tot een neutron.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, een proton af en neutron bij, zeiknicht, netto is dat dus idd één elektron erbij.
Ik vind het wel een hele gave posterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef DearPrudence het volgende:
Tadaaa... ik heb mijn ckv 'poster' af.
[[url=http://img308.imageshack.us/img308/5388/img001763rt.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img308.imageshack.us/img308/2395/img001736cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:15 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele gave poster![]()
Met paperclips aan elkaar![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef DearPrudence het volgende:
Tadaaa... ik heb mijn ckv 'poster' af.
[[url=http://img308.imageshack.us/img308/5388/img001763rt.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img308.imageshack.us/img308/2395/img001736cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat wisten wel al langer hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben dom... Had perongeluk de apache2 service half gekilled omdat ik een paar php scrips hardhandig wou stoppen![]()
Usericon zou nu weer moeten werken![]()
Frans was trouwens echt makkelijk... 3e keer dat ik dat proefwerk moet maken Way to go Carolien (hopelijk nu wel een voldoende)
:wquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
oeeh, maak je er ook een paar voor mij?![]()
Nou..vooruit dan maar, moet je ze wel zelf komen halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
oeeh, maak je er ook een paar voor mij?![]()
Nog ff Nielsje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
:w
Ali moet gewoon voor de hele slowchatcrew tosties maken
Ja heb ik ooit gemaakt, weet alleen niet meer waar ik het heb staanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog ff Nielsje.
Maaruh, heb jij toevallig niet eens een script gemaakt die alle letters en cijfers neemt, en daarmee alle mogelijke combinaties maakt met een maximale lengte van 10 tekens o.i.d.?Anders ben ik nu voor niets bezig.
Zoek ff, dat scheelt mij heel wat programmeerwerk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja heb ik ooit gemaakt, weet alleen niet meer waar ik het heb staan![]()
Nee, volgens mij heb ik het gelijk weer gesloopt of weggegooid omdat Henk het wou hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zoek ff, dat scheelt mij heel wat programmeerwerk.
Klopt, dat was met die zielepiet. Maargoed, ik heb al bijna alle mogelijke combinaties met een maximale lengte van 1.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik het gelijk weer gesloopt of weggegooid omdat Henk het wou hebben![]()
http://nerdonielso.mine.n(...)ment/Alwin/combo.phpquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt, dat was met die zielepiet. Maargoed, ik heb al bijna alle mogelijke combinaties met een maximale lengte van 1.
Tssskk. ben je een pizzabezorger of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou..vooruit dan maar, moet je ze wel zelf komen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |