quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
misschien kun je ff leuk stukje voor de streamverslagen schrijven??
Hoe zit dat nou met de leeftijd van Ingrid?quote:
ow begint chantal een beetje kriebel te krijgen??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:50 schreef demins het volgende:
Chantal: Ik heb van niemand nog een piemel gezien.
Dat optimisme, ...nog...![]()
Ze is een jaar ouder dan Menno..quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de leeftijd van Ingrid?
Zowel Day als ik hebben haar gisteren duidelijk horen zeggen dat ze 28 wordt, terwijl er op de Talpa site staat dat ze 26 jaar is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snappum....we lulden even langs elkaar heen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... lees mijn eerdere stukje.. dan snappie um![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
btw net voor het forum weer op kwam en ik aan het zoeken was naar het juiste irc kanaal, zat ik ff te f5-en op het forum.... goeoed zeg die opmerkingen, moest echt lachen!!![]()
Menno is 25, Ingrid zei dat ze dus 28 wordt zou ze nu 27 moeten zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze is een jaar ouder dan Menno..
Ja!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
btw net voor het forum weer op kwam en ik aan het zoeken was naar het juiste irc kanaal, zat ik ff te f5-en op het forum.... goeoed zeg die opmerkingen, moest echt lachen!!![]()
Als je regelmatig even aangelogd hebt op Fok het afgelopen jaar, dan is het lachen daarover je al láng vergaan inmiddels.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
Die slaapt ws.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Timon223 het volgende:
Waar hangt Rob eigenlijk uit?
Ja, precies.. maar jullie hebben echt gehoord dat ze 28 zei??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Menno is 25, Ingrid zei dat ze dus 28 wordt zou ze nu 27 moeten zijn![]()
ok.... gaan ze dus toch 24/7 breien nu dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die slaapt ws.
FOK! is trouwens een razend stuk sneller, HULDE aan de beheerders!![]()
nee ben dr pas weer sinds BBquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je regelmatig even aangelogd hebt op Fok het afgelopen jaar, dan is het lachen daarover je al láng vergaan inmiddels.
Rob is down ff F5en en hij wordt wakkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Timon223 het volgende:
Waar hangt Rob eigenlijk uit?
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ben dr pas weer sinds BB
vond vooral deze erg leuk, kreeg hem een van de eerste keren
you did something we didn't think of
![]()
hahahahaha die heb ik ff gemist!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goed
Mag-ie nu weer aan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |