voetbal natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Bij dammen?
Dat doet me denken aan mijn eerste tentamen op de uniquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
kut tentamen niet gehaald
van de 40 vragen heb ik er 20 fout.
Ik denk van die 20 fout er zo'n 10 zijn omdat ik de jurisprudentie niet kendequote:Op maandag 17 oktober 2005 17:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan mijn eerste tentamen op de uni![]()
Ik heb het even veranderd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:12 schreef Noca het volgende:
Avond!
Het plaatje van Kady in de OP klopt niet, zie Optext
die jurk moet ik vrijdag toch al teruggevenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dwat jammer dat je zaterdag nou niet kunt![]()
ach ja blijven feyenoordersquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
in die nieuwe banner staat trouwens een fout (op het logo na) Er staat Officiale, maar tis toch ufficiale, of ligt dat aan het lettertype
Moet Cart_man dan maar even zelf aanpassen in de banner.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
in die nieuwe banner staat trouwens een fout (op het logo na) Er staat Officiale, maar tis toch ufficiale, of ligt dat aan het lettertype
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
dndiek, ik denk steeds dat je Sientje bent, met dat PSV ding in je logo
Wireless in het vliegtuigquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
Beetje onmogelijk tijdstip voor Sien om te posten![]()
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Woohoo, we zijn er nog
Nou, de treinreis voor zaterdag is geboekt hoor
quote:
VBL-meeting I know, kansloosquote:
O Fuck, het is zaterdag de 22e. Maarja, kan toch niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
VBL-meeting I know, kansloos![]()
Ik durf niet eens langs te komenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet ik met zo'n chronisch vliefd geval in de trein zitten, wordt nog wat.
Try before you die en Spuiten en slikkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:26 schreef Vom het volgende:
Komt er nog wat op tv vanavond wat de moeite waard is?
Ja maar das een beetje aan het einde van de avondquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Try before you die en Spuiten en slikken
DIGGER en EWquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey! Eindelijk een Feyenoord banner! Wie is de vader/moeder?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet ik met zo'n chronisch vliefd geval in de trein zitten, wordt nog wat.
Heeeeeeee hoe is het daaroquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey! Eindelijk een Feyenoord banner! Wie is de vader/moeder?
* FrankyMcG de eerste keer Fokkend vanaf zijn appartementje. Lekker meeliften op iemand z'n onbeveiligde wireless verbinding!
Yups, vooral Chico en Carl.quote:
quote:
Neergezet. Is ook zo tam als een euhhh... huisdieraapje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Is die daar neergezet of is het toeval/wilde aap???
Kan me dat niet voorstellen.
Dit kreeg ik dus in mn email net, en de afzender is niet te achterhalen Ik weet dat dit een veranderde vorm van het nummer Love me for a Reason isquote:Boy when you hold me
How you control me
You bend and you fold me
Any way you please
It must be easy for you
To love the things that you do
But just a pastime for you
I could never be
And I never know boy
If I should stay or go
Cos the games that you play
Are driving me away...
Don't love me for fun boy
Let me be the one boy
Love Me For a Reason
Let the reason be love
Don't love me for fun, boy
Let me be the one, boy
Love Me For a Reason
Let the reason be love
Kisses and caresses
Are only minor tests, hunk
Of love turned to stresses
Between a woman and a man
So if love everlasting
Isn't what you're asking
I'll have to pass, boy
I'm proud to take a stand
I can't continue guessing
Because it's only messing
With my pride, and my mind
So write down this time to time
Let me be the one, boy
Love Me For a Reason
Let the reason be love
Let me be the one, boy
Love Me For a Reason
Let the reason be love
I'm just a little olf-fashioned
It takes more than a physical attraction
My initial reaction is
Honey give me a love
Not a fascimile of
Let me be the one, boy
Love Me For a Reason
Let the reason be love
Let me be the one, boy
Love Me For a Reason
Let the reason be love
Tis nog lang geen valentijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit kreeg ik dus in mn email net, en de afzender is niet te achterhalen Ik weet dat dit een veranderde vorm van het nummer Love me for a Reason isMaar wat moet ik er in godsnaam mee
Ja, tis gestuurd via een of ander programma of zo, zodat je geen afzender kunt zien of replyen of zoquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis nog lang geen valentijn
Hoezo is de afz. niet te achterhalen
Je hebt een stalkert!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit kreeg ik dus in mn email net, en de afzender is niet te achterhalen Ik weet dat dit een veranderde vorm van het nummer Love me for a Reason isMaar wat moet ik er in godsnaam mee
Eilandjequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Hallooooooooooooo
Is die downtime al geweest? of moet 'ie nog komen
Wow! Wat een mooie! Doe haar de groeten en beterschap!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[[url=http://www.imageshackuk.com/files/1017/Th.PA160025.JPG]afbeelding][/URL]
Zwart-wit met Speen.
[[url=http://www.imageshackuk.com/files/1017/Th.PA170030.JPG]afbeelding][/URL]
Met 'Viola' Mutsje (Lastig te zien, maar speciaal voor Dylan Dog)
[[url=http://www.imageshackuk.com/files/1017/Th.PA170031.JPG]afbeelding][/URL]
Lekker slapen zonder mutsje, want ik heb al zo veel haar!
[[url=http://www.imageshackuk.com/files/1017/Th.PA170033.JPG]afbeelding][/URL]
De haartjes zoals op haar linker bovenarm goed zichtbaar zijn, is een kenmerk van te vroeg geboren baby's, die haartjes zijn om het huidsmeer vast te houden en verdwijnen normaliter steeds meer als WK 40 nadert.
Dat wist ik niet, zo leer je nog eens wat op FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
De haartjes zoals op haar linker bovenarm goed zichtbaar zijn, is een kenmerk van te vroeg geboren baby's, die haartjes zijn om het huidsmeer vast te houden en verdwijnen normaliter steeds meer als WK 40 nadert.
Ik ook en hopelijk gaat alles goed komen met Kadyquote:
quote:
*burb*quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef Bjoro het volgende:
Goed om die foto's te zien DIGGER !
ik ga ons prinsesje ff een flesje geven en daarnatot morgen
Uurtje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef DeTolk het volgende:
zo, weer terug dus. duurde de downtime erg lang?
Eindelijk eens in mijn leven kleine tietenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:52 schreef Bjoro het volgende:
wat een kleine tieten, dat staat jou helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |