bedoel je eigen doelpunten of 2-0?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef danos het volgende:
ik denk na een saaie wedstrijd die zich vooral op het middenveld afspeelt dat babel en sneijder van afstand het verschil maken 0-2
Dit is idd ook de uitslag die ik verwacht. Met Wesley in een hoofdrol.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:14 schreef Radegast het volgende:
ik verwacht 5-0.
Stekelenburg,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef Speerik het volgende:
En wat is de vermoedelijke opstelling voorin? Ik denk Babel - Rosenberg - Rosales
Wat mij betreft laat je Rosales zwerven tussen het middenveld en de spitsen en spelen Anas en Babel wat meer centraal. Sneijder en Trabelsi kunnen dan de ruimte aan de zijkanten gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stekelenburg,
Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson
Galasek, Lindenbergh, Sneijder,
Rosales, Anastasiou, Babel.
Toedeledokie thuisblijvers, ik ga ook zo direct! Hoppakee, oprollen die Zwitsers...3-0!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:05 schreef superjoden het volgende:
SJ gaat zich richting A'dam begeven... veel suc6 allDapp're Strijders Fier en Koen
witte zakdoekjes niet vergeten he!?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toedeledokie thuisblijvers, ik ga ook zo direct! Hoppakee, oprollen die Zwitsers...3-0!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |