Nee, Babel komt wel zn mannetje voorbij wou je zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Rosales op links is nog slechter dan Rosales op rechts. Eruit met hem en Babel er in brengen.
Die man is totaal uit vorm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik snap dat toch niet, Rosales heeft toen ie net bij ajax speelde toch best een paar fatsoenlijke wedstrijden gespeeld.
Is het echt zo'n brandhout nu dan?
Inderdaad. Babel is ook slappe hap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef endr0me het volgende:
[..]
Nee, Babel komt wel zn mannetje voorbij wou je zeggen![]()
Nee valt best meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik snap dat toch niet, Rosales heeft toen ie net bij ajax speelde toch best een paar fatsoenlijke wedstrijden gespeeld.
dat wordt er ook niet veel beter opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Rosales op links is nog slechter dan Rosales op rechts. Eruit met hem en Babel er in brengen.
neeskensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef Cassii het volgende:
[..]
Cruijff, van Basten, zo kunnen we wel door gaan.
Nee, Rosales is op links niet eens zo slecht, met zijn acties kan ik leven, alleen hij kan totaal NIETS met links, niet schieten, niet passen, niet voorgeven, helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, wat Ajax nodig heeft is Berry Powel en Sergio van Dijk.
Misschien, maar dat systeem heeft er wel voor gezorgd dat Ajax de grootste prijzenkast heeft van alle Nederlandse clubsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
Rosales is helemaal niet slecht, maar het Ajax-systeem verprutst menig voetballer. Verklaar anders maar hoe het anders kon zijn dat hij zo goed speelde bij het Argentijns Olympisch elftal. Dat ligt echt aan het, minimaal apart te noemen, Ajax-systeem.
Ik klaag ook niet hoor, als PSV-fan, maar het is wel zonde voor het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien, maar dat systeem heeft er wel voor gezorgd dat Ajax de grootste prijzenkast heeft van alle Nederlandse clubs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |