En ook nog een sanctie vanuit Roda zelf (buiten Stevens om dus) als ik het goed begrepen heb...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat Atteveld hem voor zijn harses sloeg.
Maar 6 duels dus en een boete van Huub, da's heftig.
Kolkka wel dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bodnar ging dit keer duidelijk te ver. Een fikse straf zoals nu is uitgedeeld zeker terecht, dit hoort NIET thuis op een voetbalveld.
Als het goed is krijgt Kolkka ook nog een straf voorgelegd. Maar dit is nu al de zoveelste keer dat Bodanr zich niet kan beheersen.quote:
Nee want die heeft geel gekregen, niet mogelijk dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt Kolkka ook nog een straf voorgelegd. Maar dit is nu al de zoveelste keer dat Bodanr zich niet kan beheersen.
Er was toch ook een behoorlijk homofiele foto van hem in omloop toen? Toen hij net bij Roda zat.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef planethugo het volgende:
wat ie wél heeft zijn gigantisch lekkere chicks die zich altijd om hem heen begeven
Helaasquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nou hopelijk vanavond weer 3 punten, dan komen we weer een beetje in de buurt van de subtop,
Filipovic en Bodnar weg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat. Oper doet het wel goed trouwens.
Volgens het AD wil Huub twee Nederlandse spelers halen, die de cultuur kennen. Iemand een idee wie?
Ik vrees ervoor. Maar er zijn grotere clubs(Standard, PSV) die hem volgen, dus hopelijk kiest Bryssinck voor een andere club..quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Of Bryssinck van MVV.
Moet em wisselen in CvhJquote:Op zondag 1 januari 2006 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal Huub niet erg vinden, was een lastig geval volgens mij.
hij loopt er normaal gesproken ook vrij 'gay' bij ja, zal wel mode zijn in hongarije ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er was toch ook een behoorlijk homofiele foto van hem in omloop toen? Toen hij net bij Roda zat.
Nu ja, maakt niet uit, hij kan hard schieten.
Inderdaad, toonbeeld van strijdlust!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
We gaan hem wel missen, kleurrijke speler.
Idd, zo iemand hadden we tegen groningen echt nodig zo bleek...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Inderdaad, toonbeeld van strijdlust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |