Voor mij tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef RamirezBlanco het volgende:
ik weet niet of je michel broeders nog kan herinneren. die mang kon echt in dienst van het elftal spelen
Goed dat dat beleid in ieder geval weer langzaam aan gewijzigd word! Wat moet je met Afrikaantjes in de winter?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef RamirezBlanco het volgende:
tja... dacht ik wel. jammer dat roda niet van de mijnstreek is. ik heb weinig binding met 10 buitenlanders in een elftal
Inderdaad, maar je hebt ook gasten van KVM die zich daar behoorlijk kut over voelen. En als je dan bij Feyenoord-Roda in maart door mensen van Vak-G word uitgelachen als Feyenoord scoort...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef RamirezBlanco het volgende:
beter dat je wel nog naar kvm gaat. hoor van veel gasten dat na de feestavond weinig animo is?!
De burgemeester van het Eikenerveld?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:15 schreef RamirezBlanco het volgende:
ik ben alleen een keer naar kvm-brugge geweest. heb ik met de burermeester in t chalet laten opsluiten en alleen gezopen. kickse dag daarna nog naar een tent in geel geweest en lier gejaagd.
't Zuipen daar doe ik ook. En ondertussen toch een flink aantal vrienden/bekenden daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:23 schreef RamirezBlanco het volgende:
ja voorheen wel![]()
snap best dat je naar kvm gaat, maar vind het enkel leuk om te zuipen. vooral in dat dorp voorheen
Tivoli ben ik dit seizoen nog niet geweest. Mis de laatste tijd wel eens vaker uitmatchen van Roda, maar wat wil je met al de hedendaagsequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
ging vanaf mijn 14e vaak naar aken en naar roda sinds mijn 6e, maar de laatste 2 jaar alleen premier league voor mij. we gaan binnenkort met wat gasten van mijn oude wijk gracht weer eens naar tivoli
Zuipen in Heerlen, dan de trein in...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef RamirezBlanco het volgende:
ja daarom ga ik ook niet meer. vroeger was het vet. altijd 50 man, maar 50 gasten die je kende. psv altijd met 800-1000 man. maar de mooiste matches waren mvv en fortuna uit
Vlakbij Zolder. Niet echt ver van hier, een 60km.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:35 schreef RamirezBlanco het volgende:
ik ga straks ook zuipen in heerlen maar dan zonder trein![]()
waar ligt dat beringen? waterschei?
Maar 1x in Engeland geweest, Ipswich Town. Ben toen met een bus KVM fans geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef RamirezBlanco het volgende:
aha eens zien een keer. ga je nooit naar west ham?
Waarvoor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar kan ik tekenen?
Waarom niet, bij ons zit die toch maar op de bank/tribune...quote:
met de sportkring zeker? dat is die kroeg waar je altijd laveloos naar buiten komt. tering om 7 uur 's ochtends zitten daar nog 50 man uit dat inteeltdorp aan de bar.quote:Maar 1x in Engeland geweest, Ipswich Town. Ben toen met een bus KVM fans geweest
Nee met de Eastern-Wing. Die bestaat nu niet meer, maar merendeel van die leden zit nu in KVM Vilvordia 2004.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:13 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
met de sportkring zeker? dat is die kroeg waar je altijd laveloos naar buiten komt. tering om 7 uur 's ochtends zitten daar nog 50 man uit dat inteeltdorp aan de bar.![]()
Zegt me niks. Vak-G?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:57 schreef RamirezBlanco het volgende:
ah ok dan. in de sportkring zaten altijd die steven en ruud ken je die ook?
Vak-G Casuals schijnt ook al niet meer te bestaan na een onderlinge matpartij. Volg dat eigenlijk niet zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef RamirezBlanco het volgende:
sorry maar vak g zegt me niets. ik ken wel oude bulldogs, maar verder heb ik weinig met die belgen. aken heb je tenminste wat aan.
Nope, hoe heet die? Misschien iets voor een komende keer KVM.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef RamirezBlanco het volgende:
ja die belgen kun je zeker wel mee feesten. ben je ook weleens in die discotheek in geel geweest. leek een beetje op de versuz
D'r liggen wel meer goeie tenten in de buurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef RamirezBlanco het volgende:
nou moet je niet te moeilijke vragen gaan stellen darkshine. ik kan me nog herinneren dat we in de taxi gewoon nog flesjes jupiler konden kopen. echt gek die belgen. ik kan aardig zuipen, maar toen was ik echt blij dat ik in me nest lag
Reflex?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nope, hoe heet die? Misschien iets voor een komende keer KVM.
Zal mijn vriendin vanavond eens vragen als ik eraan denkquote:
ok maar dan bedoel jij duss ook hasseltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Versuz vind ik een klotetent. Ritz zat aan de andere kant van het water, dat vond ik wel altijd leuk, maar dat is nu verbouwd volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |