Maargoed, Helden is een dorp in Noord/Midden Limburg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gisteravond niet achter de pc gezeten en op zaterdags ben ik de hele dag op ons jeugdcomplex![]()
Ik weet dat 'ie geen topkeeper is, maar gisteren maakte 'ie het wel erg bont ... elke corner of hoge bal was een gevaarquote:
Hij wilt nog altijd 1ste nationale doelman worden via Roda...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Zou Kujovic nog naar het EK willen met S&M?
Was gewoon 4 minuten te laatquote:Op zondag 4 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
@ Biertjuhhh, heb je het nog een beetje volgehouden op je werk?
Oef, zware pot!quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef DarkShine het volgende:
Lang leve de marathon!
Vrijdag wacht NEC...
quote:
Ik blijf erbij, thuis kunnen we iedere tegenstander hebbenquote:
Tja we kunnen van iedereen winnen, maar ook net zo makkelijk verliezen, dat is juist hetgene wat er de laatste jaren toch is ingeslopen, die wisselvalligheid, de 1e week spelen ze goed en de week erop is het weer zwaar klote...quote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, thuis kunnen we iedere tegenstander hebben
Het is zoals Biertjuhhh zegt, we kunnen winnen van iedereen, maar net zo gemakkelijk verliezen!quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Met alle respect, maar dat is onzin Roda kan thuis van iedereen winnen?
quote:Roda denkt aan stadionverbod
Roda JC denkt aan een stadionverbod voor de fans die betrokken waren bij de mishandeling van drie VVV-stewards afgelopen vrijdagavond op een tankstation bij de A12. ,,We moeten de rapporten van de aanwezige politie nog even afwachten en we willen de betrokkenen ook nog zelf spreken, maar het is duidelijk dat wij dit als club niet kunnen tolereren'', zegt veiligheidscoördinator Frits de Jonge van Roda JC.
De VVV-steward die lichte verwondingen opliep, heeft een bloemetje gekregen van de Kerkraadse club. ,,De verhoudingen tussen VVV en Roda zijn namelijk erg goed. Daarom baal ik er ook zo van dat dit gebeurd is'', zegt De Jonge. Volgens de veiligheidscoördinator van Roda was er aanvankelijk weinig aan de hand toen de fans van VVV en Roda JC, allebei op de terugreis van een verre uitwedstrijd, elkaar toevallig troffen bij een Shell-pompstation ter hoogte van Arnhem. ,,Er is in eerste instantie gewoon gepraat. Toen een VVV-fan in een Feyenoord-shirt wat begon te provoceren, sloeg bij enkele van onze fans de vlam in de pan.
De VVV-stewards waren voor onze aanhang niet als zodanig herkenbaar maar dat mag geen excuus zijn. Als het nu nog ging om twee sterk rivaliserende clubs. Maar tussen VVV en Roda? Ik vind het onbegrijpelijk.''
Iddquote:Op woensdag 7 december 2005 18:16 schreef planethugo het volgende:
moet hier ook maar weereens regelmatig gaan melden
Forza Roda
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:39 schreef DarkShine het volgende:![]()
![]()
Word tijd dat er heel wat van die buitenlanders gaan oprotten!
Wouten waren weer onnodig lastig...quote:Op zaterdag 10 december 2005 09:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
@ Darkshine, wat was er gisteren nou toen je me belde, kreeg maar de helft mee![]()
As usual, volgens mij loopt zijn contract (gelukkig!) af na dit seizoen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Ivan Vicelich was ook weer matig zeker?
Tja... speelde ie maar mee bij ons... dan zouden we nog es af en toe een leuke wedstrijd zien met wat goals....quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Hij blijft nog steeds komen als hij geen verplichtingen in Eindhoven heeft.
Ook zonder gewaadquote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
In zijn gewaad of stond dat los van mijn post?
Arouna Koné, de speler die eigenlijk te goed voor Roda was en daarom terecht wegging voor een schamele 10 miljoen euro.quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Okee dan. Arouna, mooi figuur. Hoe staat hij nou in de Roda-historie? Als één der beste spelers ooit of was ie daar toch te kort voor?
WANBELEID!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is toch wel dramatisch inderdaad, men kan niet/ durft niet te vertrouwen op de scouting waarschijnlijk?
Wat is dat? Heusden Zolder??quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef DarkShine het volgende:
Ben zaterdag misschien naar KBHZ-KVM ipv. RBC-Roda...
Tuurlijk wel, kan die jongen weer helemaal gaan oplevenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling niet naar Roda gaan.
Hopeljik niet nee!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling niet naar Roda gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |