abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:35:01 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31956682
Morgen dus geen Roda voor mee...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31964521
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef DarkShine het volgende:
Morgen dus geen Roda voor mee...
Same here, zo ga je wel naar Heerenveen en Groningen toe, maar thuis tegen NAC ben je er dan niet
pi_32008740
Die vlaggenzwaaister van jullie, dat lekkere wijf met die zwarte capuchontrui met witte letters "Ultra", is dat jullie aanvoerdster? Ze was goed te zien op Talpa vandaag
pi_32011771
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef Afunados het volgende:
Die vlaggenzwaaister van jullie, dat lekkere wijf met die zwarte capuchontrui met witte letters "Ultra", is dat jullie aanvoerdster? Ze was goed te zien op Talpa vandaag
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_32011917
Begois nog wat onzeker op het doel, al waren de vrije trappen van Pierre moeilijk te pakken. Dat had ik ook Kujovic niet zien doen.
That's all folks!
pi_32027004
Een lekker ding met een vlag? Dat is wat voor televisie inderdaad.

Begois toch schuldig aan 2 goals, vind ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 november 2005 @ 21:45:03 #57
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32037965
Ik ga nu de opnamen van gisteren eens bekijken. Ik was zelf bij KV Mechelen 0-1 Antwerp...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 7 november 2005 @ 14:09:01 #58
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32056133
quote:
René Trost nieuwe trainer van Lierse

Lierse heeft deze morgen een nieuwe trainer aangesteld, nadat het vorige week Paul Put ontsloeg als hoofdtrainer. Het gaat om René Trost, een 40-jarige Nederlander (31 JANUARI 1965). Trost verdiende zijn sporen als assistent-trainer van Roda JC (1998-2005), en coachte vorig seizoen Patro Maasmechelen. Hij was tot 1998 actief als speler bij Roda JC, waar hij 15 seizoenen in de verdediging speelde.

Voorzitter Leo Theyskens geeft tekst en uitleg:
"Réne Trost lijkt ons de ideale man om Lierse in de huidige toestand te komen depanneren. Hij werd ons enorm aanbevolen, heeft een goede reputatie, en ook de nodige ervaring. Hij was assistent-trainer, hoofdtrainer, en heeft ook een verleden als speler op het hoogste niveau. Wij weten dat hij ook sterk is in het mentale aspect, en dat hij een ploeg uit het slop moet kunnen halen. Hij past ook perfect in ons financiële plaatje. Trost heeft het nodige UEFA Pro Licence diploma, en tekende bij ons tot het einde van het seizoen, met een optie voor 1 jaar extra"

René Trost wordt om 11u30 kort voorgesteld in het oefencentrum van Kessel, en zal zijn eerste training leiden om 14u30 deze namiddag.

Bron: Lierse SK
Planning:
-
pi_32064875
En, overtuigd?

Die zaalvoetbalgoal van Sérgio was wel fraai. Evenals die pass van Bodor op Oper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 11:48:49 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32112692
Afgelopen maandag heeft Jong Roda JC met 5-0 gewonnen van Jong RBC.

De goals kwamen op naam van:
1-0 Diëgo Jongen
2-0 Diëgo Jongen
3-0 Diëgo Jongen
4-0 Diëgo Jongen
5-0 Diëgo Jongen
Planning:
-
pi_32112751
Dat doet Diego goed, hij lijkt zich wel terug te willen knokken dan.
That's all folks!
  woensdag 9 november 2005 @ 11:51:48 #62
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32112783
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Diego goed, hij lijkt zich wel terug te willen knokken dan.
Hij verdient gewoon een kans. Voorheen deed hij het goed als hij inviel, maar was hij veels te zenuwachtig als hij in de basis mocht beginnen...

Maar een nieuwe kans verdiend hij zeker!
Planning:
-
  donderdag 10 november 2005 @ 19:29:08 #63
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32156420
Charlie vd Ouweland mag verhuurd worden.
Planning:
-
pi_32207774
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:29 schreef DarkShine het volgende:
Charlie vd Ouweland mag verhuurd worden.
Ja lees het net op rodajcfans.nl, dat het bestuur en hijzelf er niks van afweten, toch wel vreemd, neem niet aan dat iemand dat zomaar even zegt en dat het dan gelijk geplaatst wordt ofwel?

Wordt trouwens wel eens tijd dat Charlie ook eens z'n kans krijgt in het 1e!!
  zondag 20 november 2005 @ 15:26:19 #65
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32426296
De KNVB neemt mij echt de plezier in het voetballen weg, heb er zo echt geen zin meer in. Denk niet dat ik de enige ben!

knvb
Planning:
-
pi_32436393
Lekker wijf! Die dikke met die vlag.

Edit, ow het ging eerder hier ook al over haar
pi_32436517
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker wijf! Die dikke met die vlag.

Edit, ow het ging eerder hier ook al over haar
Was ze alweer op TV?

Of zijn er meerdere

Het is wachten op een goede tifo-actie van een bezoekend team
pi_32451699
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef DarkShine het volgende:
De KNVB neemt mij echt de plezier in het voetballen weg, heb er zo echt geen zin meer in. Denk niet dat ik de enige ben!

knvb
Ja verschrikkelijk, ik heb me sinds tijden weer eens echt opgereegd gister op de tribune, sloeg werkelijk nergens op waar die gast mee bezig was

Op zich vond ik Roda gisteren (voornamelijk in de 1e helft) vrij goed spelen, alleen maken ze de kansen dan weer niet voldoende af, en als je ze niet afmaakt en je hebt een verdediging staan die ook niet bijster goed is, dan houdt het op...
  maandag 21 november 2005 @ 14:15:58 #69
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32452307
Wordt tijd dat Voigt eens centraal achterin komt te spelen!
Planning:
-
pi_32452377
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef DarkShine het volgende:
Wordt tijd dat Voigt eens centraal achterin komt te spelen!
Precies! Ik snapte die wissel eerlijk gezegd gisteren ook niet zo, bodnar eruit en filipovic erin, maarja hij zal wel iets verkeerd hebben gedaan ofzo...

Zondag Alkmaar???
  maandag 21 november 2005 @ 14:22:53 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32452485
Bodnar volgde de instructies niet op.

Is zondag combi? Zaterda Eupen - KVM?
Planning:
-
  maandag 21 november 2005 @ 23:16:23 #72
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_32466717
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:22 schreef DarkShine het volgende:
Bodnar volgde de instructies niet op.
Is dat zo? Ik had eerder het idee dat Stevens met een vlak middenveld wilde spelen nadat Feyenoord de boel omzette van een 334 naar een 433 door het inbrengen van Bosschaart. Dan moet je Bodor naar het midden halen en samen met van Dijk centraal laten spelen. Vervolgens moet je kiezen of je Sergio als diepe links- of rechtshalf laat spelen. Aangezien Sergio rechtsbenig is en je Filipovic ook wil laten spelen, lijkt het mij duidelijk dat de configuratie Sergio-Dijk-Bodor-Flip beter is dan Bodnar-Dijk-Bodor-Sergio.

Overigens wil ik kwijt dat ik Cisse sterk gegroeid is, met name in balcontrole. Senden heeft zijn beste tijd echt gehad, bij alle goals van Feyenoord was hij (negatief) betrokken.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_32478063
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Overigens wil ik kwijt dat ik Cisse sterk gegroeid is, met name in balcontrole. Senden heeft zijn beste tijd echt gehad, bij alle goals van Feyenoord was hij (negatief) betrokken.
Ik moet zeggen dat ik Cisse vooral in de 1e helft vrij sterk vond spelen, de 2e helft vond ik dat Roda er voorin niet veel meer aan te pas kwam.
En met Senden heb je wel gelijk, hij was erg ongelukkig bij de tegendoelpunten, maar ik vond ook dat Kah een zwakke wedstrijd speelde...
pi_32515003
Ik ben erbij in Alkmaar komende zondag
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_32536226
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:55 schreef TheGHunter het volgende:
Ik ben erbij in Alkmaar komende zondag
Gezellig Ik ook, ga vanavond even kaartjes halen...

Darksine: Ga je ook mee zondag??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')