Is dat die reis naar Gerlos met Komakie Tours?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ze spelen nu al 5 shows een identieke setlist. Leer hem dus maar vast uit je hoofd.
Op de frontpage van Fok! staat overigens een prijsvraag om een snowboardreis te winnen. Geen dank voor deze tip, als jullie winnen mogen jullie mij meevragen.
Nee, dat is niet met Komakie Tours. Komakie Tours gaat alleen in de echte poederweken, daarvoor is het vereiste basisniveau ook een stuk hoger dan voor frontpage-prijsvragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Is dat die reis naar Gerlos met Komakie Tours?
Hmmm als die reis gaat dan ben ik al me spulletjes aan het regelen met Komakie Tours.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ze spelen nu al 5 shows een identieke setlist. Leer hem dus maar vast uit je hoofd.
Op de frontpage van Fok! staat overigens een prijsvraag om een snowboardreis te winnen. Geen dank voor deze tip, als jullie winnen mogen jullie mij meevragen.
Pfff natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Is dat die reis naar Gerlos met Komakie Tours?
That's what I said he!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:29 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat is niet met Komakie Tours. Komakie Tours gaat alleen in de echte poederweken, daarvoor is het vereiste basisniveau ook een stuk hoger dan voor frontpage-prijsvragen.
Kom je ook wel laat mee, heb allang meegedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee doe je net alsof vrouwen alleen op 'mietjesplanken' rijden....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:04 schreef Rnej het volgende:
mwoh, een raven is geen damesboard, maar een raven is relatief smal en vrij slap tussen de bindingen in.... dus ik snap op zich wel dat een dame erop rijdt...
een dame op een baron ES of een triumph.. dat zou nou bijzonder zijn
is toch zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee doe je net alsof vrouwen alleen op 'mietjesplanken' rijden....
![]()
Best jammer dat er ws. nog een hele hoop vrouwen zijn die het snot voor je ogen rijdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
is toch zo?
neej, maarreh, vrouwen zijn gemiddeld lichter en hebben kleinere voetjes, dus is t logisch als ze minder stijve en smallere planken rijden... maar de raven is voor een stijve plank nog door redelijk lichte personen te berijden
en trouwens, vrouwen zijn mietjes![]()
Of van die kleine kutkinderen van het lokale skiclubje (op skies, met helmpjes, kromme wedstrijdstokken, paars skipak en Uvex-goggle). Ik geef het niet graag toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Best jammer dat er ws. nog een hele hoop vrouwen zijn die het snot voor je ogen rijden![]()
Daar wilde ik naartoe, dankje Thermo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Best jammer dat er ws. nog een hele hoop vrouwen zijn die het snot voor je ogen rijden![]()
Er dwars doorheen... die plaatselijke skiklasjes! Nietwaar, Sjors....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Of van die kleine kutkinderen van het lokale skiclubje (op skies, met helmpjes, kromme wedstrijdstokken, paars skipak en Uvex-goggle). Ik geef het niet graag toe, maar ook ik heb ze wel eens voorbij zien flitsen. Gelukkig is dat al lang geleden
![]()
Dat is mijn specialiteitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:47 schreef XL het volgende:
[..]
Er dwars doorheen... die plaatselijke skiklasjes! Nietwaar, Sjors....
Hou de webcam van SW Landgraaf vanaf een uur of 6-7 in de gaten voor wat hardcore shitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef Thermo het volgende:
Ik heb meer last van me ego als ik in het park 10 jarige jongetjes backflips zie doen.
Maargoed sinds je daar niet komt, heb je daar geen last van he
Wie gaat er dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hou de webcam van SW Landgraaf vanaf een uur of 6-7 in de gaten voor wat hardcore shit![]()
Ehm.. vertel ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:26 schreef Thermo het volgende:
Volgens mij moet ik eens een handleiding voor in de startpost gaan schrijven met wat basic guidelines voor de keuze van een snowboard...
Met ongeveer dezelfde lengte heb ik de Baron van 167 genomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:07 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik zag bij de surfshop dat burton eindelijk grotere maten heeft, (volgens mij hadden ze dat eerst nog niet zover ik weet ) zoals de Baron 1.72 lijkt me wel wat! Ik ben 1.99 vandaarEs kijken waar ik die kan testen, lijkt me een lekker freeride boardje. Iemand die wat meer info hierover weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |