abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31680590
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

Ze spelen nu al 5 shows een identieke setlist. Leer hem dus maar vast uit je hoofd.

Op de frontpage van Fok! staat overigens een prijsvraag om een snowboardreis te winnen. Geen dank voor deze tip, als jullie winnen mogen jullie mij meevragen.
Is dat die reis naar Gerlos met Komakie Tours?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:53:07 #202
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_31681145
naar VT, op kosten van A-boards (ofzo)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:29:05 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31681703
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Nee, dat is niet met Komakie Tours. Komakie Tours gaat alleen in de echte poederweken, daarvoor is het vereiste basisniveau ook een stuk hoger dan voor frontpage-prijsvragen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:04:01 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31682199
quote:

[..]

Ze spelen nu al 5 shows een identieke setlist. Leer hem dus maar vast uit je hoofd.

Op de frontpage van Fok! staat overigens een prijsvraag om een snowboardreis te winnen. Geen dank voor deze tip, als jullie winnen mogen jullie mij meevragen.
Hmmm als die reis gaat dan ben ik al me spulletjes aan het regelen met Komakie Tours.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Pfff natuurlijk niet.
De reizen bij Komakie Tours zijn niet voor het standaard gepeupel maar voor de echte poederkoningen die alleen vaste klant zijn in betreffende topic
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:29 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, dat is niet met Komakie Tours. Komakie Tours gaat alleen in de echte poederweken, daarvoor is het vereiste basisniveau ook een stuk hoger dan voor frontpage-prijsvragen.
That's what I said he!!!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:28:20 #205
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31682668
quote:

[..]

Kom je ook wel laat mee, heb allang meegedaan

Net wiskunde gedaan, ik denk dat ik nu ein-de-lijk een voldoende heb... het was ook nog maar poging 7 of 8 ofzo...
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:53:04 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31684828
hey hou eens op met dat gezeur over Oasis en ga eens naar een echte band luisteren hey

ff over snowboarden:
Ein-de-lijk bericht over mijn kapotte binding (hi-back stuk). Ze kunnen hem vervangen. Dat was al wel duidelijk, maar het gaat nu ook daadwerkelijk ook eindelijk gebeuren
Ze maken alleen hem alleen niet meer in de zilveren kleur van vorig jaar dus ik krijg een zwarte. Nouja op zich heb ik daar niet zo veel problemen mee.
Hier dus ff een zwarte hi-back bij verzinnen:

Maar goed, nou zeiden ze van "tja aangezien die andere nog wit is... als je wilt kun je hem hier langs brengen. Dan sturen we hem op en dan zetten ze daar ook een nieuwe zwarte op"

Dus toen was ik helemaal gelukkig
Nou nog ff proberen of ik ook een paar nieuwe buckels kan krijgen want er zit nog maar 1 orginele op de bindingen die ik nu heb
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_31688332
Vette bindingen! Ik ga ook dat type kopen, alleen dan de rode van dit jaar. Deze zijn niet meer te koop volgens mij, maargoed ik ben nu helemaal de weg kwijt....
Die Burton Custom X staat bij de site van burton aangegeven als een mannen board, maar bij het team van burton gebruiken alleen chicks dit board. Hier snap ik niks van en ik snap het ook al niet dat hij soms staat aangegeven als freeride, soms freestyle..... Wat is het nou, ik dacht namelijk een heren board die goed is voor de poeder, maar ook voor piste.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:34:54 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31689715
Deze zilveren zijn niet meer te koop nee. Vorig seizoen he
Ik krijg nou de hi-back van de zwarte versie van dit seizoen erop. Zal wel leuk staan. Boeit me niet zo heel veel maar hou ze wel graag gelijk

Maar over dat board: Het is een mannen board maar dat wil niet zeggen dat vrouwen het niet kunnen gebruiken. Het is niet alsof er iets op zit wat alleen een man zou kunnen gebruiken. (fuck ik wou iets heel ranzigs zeggen maar doe het toch maar niet hahaha )
Er is trouwens van het international team maar 1 persoon die een Custom X gebruikt en dat is Hannah Teter.
Er is ook een vrouwtje daar die een Raven heeft. Nouja, ook niet bepaald een Chicky-board...
Maar goed, misschien moet je ergens eens wat gaan testen voordat je iets gaat kopen. Want zo schiet het niet echt op denk ik.

Ik vind het nog steeds niet een board dat goed is in de poeder en ook op de piste maar goed. Niet dat het een slecht board is. Ik denk alleen dat het veel meer is dan dat jij nodig hebt. Het is namelijk ook een board wat geschikt is voor freestyle dingen.
Zou nog steeds voor een Triumph gaan in jou geval omdat hij meer waarde heeft in de poeder en voor jou niet minder waarde heeft op de piste (hij is niet tapered, maar je rijdt niet faky dus niet belangrijk)

Hij staat aangegeven bij zowel freestyle als freeride omdat het een allround board is. Maar die onderverdeling vaak niet bestaat moeten ze hem ergens anders bij zetten dus tja... dan komt hij nog al eens bij verschillende categorieën terecht.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:04:23 #209
71115 Rnej
I walk the line
pi_31694114
mwoh, een raven is geen damesboard, maar een raven is relatief smal en vrij slap tussen de bindingen in.... dus ik snap op zich wel dat een dame erop rijdt...

een dame op een baron ES of een triumph.. dat zou nou bijzonder zijn
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:39:20 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31694932
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 08:04 schreef Rnej het volgende:
mwoh, een raven is geen damesboard, maar een raven is relatief smal en vrij slap tussen de bindingen in.... dus ik snap op zich wel dat een dame erop rijdt...

een dame op een baron ES of een triumph.. dat zou nou bijzonder zijn
Hiermee doe je net alsof vrouwen alleen op 'mietjesplanken' rijden....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:50:55 #211
71115 Rnej
I walk the line
pi_31695099
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef XL het volgende:

[..]

Hiermee doe je net alsof vrouwen alleen op 'mietjesplanken' rijden....
is toch zo?

neej, maarreh, vrouwen zijn gemiddeld lichter en hebben kleinere voetjes, dus is t logisch als ze minder stijve en smallere planken rijden... maar de raven is voor een stijve plank nog door redelijk lichte personen te berijden

en trouwens, vrouwen zijn mietjes
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:58:27 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_31695204
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

(maar wel lekker )
pi_31695464
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

is toch zo?

neej, maarreh, vrouwen zijn gemiddeld lichter en hebben kleinere voetjes, dus is t logisch als ze minder stijve en smallere planken rijden... maar de raven is voor een stijve plank nog door redelijk lichte personen te berijden

Best jammer dat er ws. nog een hele hoop vrouwen zijn die het snot voor je ogen rijden
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:36:28 #214
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31695813
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:13 schreef Thermo het volgende:

[..]

Best jammer dat er ws. nog een hele hoop vrouwen zijn die het snot voor je ogen rijden
Of van die kleine kutkinderen van het lokale skiclubje (op skies, met helmpjes, kromme wedstrijdstokken, paars skipak en Uvex-goggle). Ik geef het niet graag toe , maar ook ik heb ze wel eens voorbij zien flitsen. Gelukkig is dat al lang geleden
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:46:00 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31695938
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:13 schreef Thermo het volgende:

[..]

Daar wilde ik naartoe, dankje Thermo.
pi_31695949
Ik heb meer last van me ego als ik in het park 10 jarige jongetjes backflips zie doen.

Maargoed sinds je daar niet komt, heb je daar geen last van he
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:47:26 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31695960
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Of van die kleine kutkinderen van het lokale skiclubje (op skies, met helmpjes, kromme wedstrijdstokken, paars skipak en Uvex-goggle). Ik geef het niet graag toe , maar ook ik heb ze wel eens voorbij zien flitsen. Gelukkig is dat al lang geleden
Er dwars doorheen... die plaatselijke skiklasjes! Nietwaar, Sjors....
2 uit 2
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:59:44 #218
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31696159
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:47 schreef XL het volgende:

[..]

Er dwars doorheen... die plaatselijke skiklasjes! Nietwaar, Sjors....
Dat is mijn specialiteit
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:02:27 #219
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31696210
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef Thermo het volgende:
Ik heb meer last van me ego als ik in het park 10 jarige jongetjes backflips zie doen.

Maargoed sinds je daar niet komt, heb je daar geen last van he
Hou de webcam van SW Landgraaf vanaf een uur of 6-7 in de gaten voor wat hardcore shit
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:04:19 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31696244
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Hou de webcam van SW Landgraaf vanaf een uur of 6-7 in de gaten voor wat hardcore shit
Wie gaat er dan?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:07:16 #221
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_31696287
Ik zag bij de surfshop dat burton eindelijk grotere maten heeft, (volgens mij hadden ze dat eerst nog niet zover ik weet ) zoals de Baron 1.72 lijkt me wel wat! Ik ben 1.99 vandaar Es kijken waar ik die kan testen, lijkt me een lekker freeride boardje. Iemand die wat meer info hierover weet?
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_31696631
Volgens mij moet ik eens een handleiding voor in de startpost gaan schrijven met wat basic guidelines voor de keuze van een snowboard...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:37:16 #223
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_31696810
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:26 schreef Thermo het volgende:
Volgens mij moet ik eens een handleiding voor in de startpost gaan schrijven met wat basic guidelines voor de keuze van een snowboard...
Ehm.. vertel ?
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_31696891
Niks persoonlijks, maar als het seizoen er aan komt merk je hier goed dat er veel dezelfde ( logische ) vragen gesteld worden
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:55:16 #225
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31697159
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:07 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik zag bij de surfshop dat burton eindelijk grotere maten heeft, (volgens mij hadden ze dat eerst nog niet zover ik weet ) zoals de Baron 1.72 lijkt me wel wat! Ik ben 1.99 vandaar Es kijken waar ik die kan testen, lijkt me een lekker freeride boardje. Iemand die wat meer info hierover weet?
Met ongeveer dezelfde lengte heb ik de Baron van 167 genomen.
Deels omdat het volgens mij (een van) de laatste was van vorig jaar, en deels omdat ie wel mooi bij m'n gewicht paste...
Helaas kan ik je nu nog niet vertellen hoe ie bevalt, aangezien hij nog nooit sneeuw heeft mogen proeven. Hopelijk komt daar komende zondag verandering in.
Zodra ik terug ben laat ik wel weten hoe het was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')