abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:30:30 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31516602
Dat vanaf nu weer inhoudelijk reageren geldt ook voor jou Calvobbes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31516743
Calvobbes in de vorige topic zeg je het dat je het een eindredacteur/regisseur niet kan kwalijk nemen dat een bepaalde samenvatting (of bandje) niet klopt. Dit ben ik niet met je eens. Ook al weten we nu dat het dus gewoon een te vroeg ingestarte band was, blijft de redacteur/regisseur verantwoordelijk voor wat er op het beeld verschijnt. Zelfs al kan hij er niets meer aan veranderen. Er zijn ook al genoeg topbestuurders opgestapt na fouten die hun onderdanen hebben gemaakt, zonder dat ze maar iets van de zaak geweten hebben. Dat is wat ik aansnijdt.

Waar ik SCH gelijk in geef is dat iemand naar die uitzending had moeten kijken en zeggen van hej hebben we die kaart of die 2-0 wel in beeld gebracht. We kennen genoeg voorbeelden waar er fouten komen in reportages en waar na afloop wordt gezegd sorry het ging fout. Dit sorry komt pas de volgende dag, en dat mag je knullig noemen. Hoe begrijpelijk het ook is (of niet) dat het fout is gegaan.

Het is fout gegaan, het is knullig gegaan, het is voorbij en we richten ons op de toekomst om het niet weer te laten gebeuren, of op zo'n manier dat er gewoon even gezegd wordt "Foutje in de reportage, straks krijgt u meer te zien wanneer de techniek het toelaat"
pi_31516832
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:37 schreef snabbi het volgende:

Dit sorry komt pas de volgende dag, en dat mag je knullig noemen.
Nee hoor. De sorry kwam nog in dezelfde uitzending...
Zaterdagavond nog tijdens de uitzending hebben ze het doelpunt alsnog laten zien en hun excuses aangeboden.
pi_31516929
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:41 schreef calvobbes het volgende:
Nee hoor. De sorry kwam nog in dezelfde uitzending...
Zaterdagavond nog tijdens de uitzending hebben ze het doelpunt alsnog laten zien en hun excuses aangeboden.
Ok die heb ik gemist, hebben ze ook de kaart laten zien? Fout blijft knullig, verwerking ervan is beter dan
pi_31518873
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:46 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ok die heb ik gemist, hebben ze ook de kaart laten zien? Fout blijft knullig, verwerking ervan is beter dan
Ja, ze hebben die kaart ook nog laten zien.
Ik ben er overigens al wel weer overheen, jullie ook?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31519112
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik had het op zaterdag niet eens gezien (zat in 't stadion), n.a.v. dit topic ben ik speciaal die blunder na gaan kijken op de website
pi_31519184
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik had het op zaterdag niet eens gezien (zat in 't stadion), n.a.v. dit topic ben ik speciaal die blunder na gaan kijken op de website
Ik had het ook niet gezien, nog steeds niet eigenlijk.

Even iets anders, kijkt er iemand ooit dat 'Eredivisiejournaal'? Dat komt schijnbaar iedere dag?
Klik dan als je durft
pi_31519225
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Even iets anders, kijkt er iemand ooit dat 'Eredivisiejournaal'? Dat komt schijnbaar iedere dag?
Ik zie het wel eens ja. Komt gelijk na BvD. 't Is nog niet hoogstaand, maar wel een rondje langs de velden met een obligaat vraaggesprekje met een trainer of speler. Lekker voor laat op de avond.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:21:18 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31519231
quote:

Nog nooit naar gekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31519328
Dat programma heeft ongeveer negatieve kijkcijfers, dus ik vroeg het me af. Zal straks eens een keertje kijken.
Klik dan als je durft
pi_31519344
Wat een walgelijke 'show'die wedstrijden. Genee riep 4x(!): na de onderbreking volgt oa Feyenoord. Heb m dat 4 x horen zeggen echt walgelijk!!! Feyenoord kwam pas om 20:05! Gadverdamme dat lekker maken de hele tijd. ik kots op talpa.
pi_31519500
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Dat programma heeft ongeveer negatieve kijkcijfers, dus ik vroeg het me af.
Echt? Het is eigenlijk ook een flutshow maar ik blijf toch vaak even hangen na BvD
pi_31519958
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef trith het volgende:
Wat een walgelijke 'show'die wedstrijden. Genee riep 4x(!): na de onderbreking volgt oa Feyenoord. Heb m dat 4 x horen zeggen echt walgelijk!!! Feyenoord kwam pas om 20:05! Gadverdamme dat lekker maken de hele tijd. ik kots op talpa.
Feyenoord kwam om 20:13, dat is 2 minuten eerder dan normaal.. dus ik was best tevreden. Gelukkig begonnen ze dan ook met een minuut stilte uit te zenden...
pi_31520606
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:30 schreef golfer het volgende:
Dat vanaf nu weer inhoudelijk reageren geldt ook voor jou Calvobbes.
Misschien moet jij je er even niet mee bemoeien en al zeker niet zo subjectief gaan editen voor je vriendjes. Wat een zielige vertoning toch weer.

Haal je dan ook de denigrerende opmerkingen van Doc even weg?
pi_31520647
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik was er na de 0-3 in de laatste samenvatting alweer overheen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:20:13 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31522482
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:09 schreef SCH het volgende:

Misschien moet jij je er even niet mee bemoeien en al zeker niet zo subjectief gaan editen voor je vriendjes. Wat een zielige vertoning toch weer.

Haal je dan ook de denigrerende opmerkingen van Doc even weg?
Misschien moet jij leren accepteren dat ik hier 1 van de moderators van dit forum ben en mede-bijstuur? Misschien moet jij verder ook gewoon weer inhoudelijk leren discussiëren en persoonlijke aanvallen in het vervolg achterwege laten (ook al plaats je ze in sub)?
Poef.....gone! ©golfer
pi_31524124
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van De Wedstrijden trekken aan. Cafe De Sport blijft dramatisch slecht.

Afgelopen weekend dieptepunt met het missen van een goal en rode kaart in een samenvatting van AZ-PSV.
Je moet Spijkerman gewoon weghalen bij dat programma, die man kán niets namelijk en is volledig afhankelijk van de genade en de inkoppers die van anderen, dat was bij Kopspijkers al zo.
Origineel is ie nooit en hij meet zich teveel een houding aan, terwijl het zo'n uitgesproken figuur is en het zo een hachelijke situatie maakt.
Umberto vind ik wel erg goed.

Talpa maakt niet zo'n beste beurt bij zowel soapminnend, prutstv-kijkend als voetballiefhebbend publiek, de Sport7 scenario's doemen al weer op.

Maar alle begin is moelijk, dus ik geef ze nog wel wat krediet.
Yeah baby Yeah!
pi_31528695
quote:

[..]

Ik had het ook niet gezien, nog steeds niet eigenlijk.

Bij het zappen kom ik er wel langs. Wel okay. Gewoon een update van alle clubs. Alleen de aanvangstijden verschillen elke keer. 22.30 of 23.30. Ze weten niet wat ze willen
pi_31530485
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Echt? Het is eigenlijk ook een flutshow maar ik blijf toch vaak even hangen na BvD
Kijk je naar BvD... Dat journaal heeft net zoveel nut als het er niet is, maar dat gevoel heb ik vaker.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31530841
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef Gollemrulez het volgende:

Kijk je naar BvD...
Ja, afhankelijk van de gasten overigens.
pi_31532707
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijden van zaterdagavond zondag overdag gekeken via de talpa-site. Was prima kwaliteit, behalve dat ik het beeld niet fullscreen kreeg. Misschien ligt het eraan dat ze maar 24 uur de rechten hebben ofzo?
Nog minder zelfs. Tot 12 uur 's nachts heb ik begrepen, dan worden de clubs eigenaar.
pi_31654570
Ron Jans: Het eerste kwartier kwam Wilma langs
pi_31654573

Die reactie van die boertjes toen Van basten aan kwam
  Trouwste user 2022 zondag 23 oktober 2005 @ 19:24:17 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_31654617
De bestuurscrisis van Ajax bestaat blijkbaar niet voor Talpa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31654704
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
De bestuurscrisis van Ajax bestaat blijkbaar niet voor Talpa.

Ik heb daar daar wel wat over gehoord aan het begin van de samenvatting

Genee melde wat over het bestuur dat even in beeld wat en ook een paar spandoeken werden in beeld gebracht en besproken.
pi_31654712
die swalbe kan beter Sneijder
pi_31654718
200% duidelijk penaltty

zondag 23 oktober 2005 @ 19:47:48 #78
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31654797
Belachelijk trouwens hoe die scheids benadert wordt. Vanuit zijn positie leek het gewoon een penalty. In eerste instantie dacht ik ook dat hij gewoon geraakt werd, pas in de herhaling was het echt duidelijk een schwalbe. Ajax mag trouwens niet zeuren met Pienaar en Sneijder die rood hadden moeten hebben.
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:52:42 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31654827
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:47 schreef Noca het volgende:
Belachelijk trouwens hoe die scheids benadert wordt. Vanuit zijn positie leek het gewoon een penalty. In eerste instantie dacht ik ook dat hij gewoon geraakt werd, pas in de herhaling was het echt duidelijk een schwalbe. Ajax mag trouwens niet zeuren met Pienaar en Sneijder die rood hadden moeten hebben.
Pienaar kan toch nog een schorsing krijgen van de knvb-commissie? Doen ze ook met ellebogen die de scheidsrechter niet heeft gezien,
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_31655004
Zozo.
Dat was heftige kritiek van de commentator op Grandel

Dat ze dat durven bij Talpa
pi_31655017
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:47 schreef Noca het volgende:
Goed dat je erin trapt, maar dat was puur uit bescherming van de persoon Pieter Vink. Niemand kan zeggen hoe zijn gezichtslijn precies was en of er veel spelers in de baan van zijn blik stonden. Op het veld zie je meer dan in hetzelfde zichtveld op camera, tenzij gezoomd. We weten alleen dat ie niet dichtbij stond en dat hij zelf vlotjes de beslissing nam, na een schielijke blik om de beweging van de grens waar te nemen.

Het is erg makkelijk om te zeggen dat omdat Vink achter de spelers staat, hij het niet kan waarnemen. Bovendien kan een ingespeeld scheidsrechterskoppel ook in een groot duel rustig en professioneel gegevens delen. Gullit deed nu niet anders dan Vink de hand boven het hoofd houden. Vink speelde dat spel mee.

Blijkbaar kan in het huidig Nederland geen vrije media bedreven worden en moet je als scheids een blad voor de mond nemen. Alhoewel dat laatste in geval van een cruciale fout natuurlijk altijd makkelijker is om te zeggen. "ik kan me de twijfel voorstellen" (van die anderen ... en ik heb er zelf nu even geen eigen mening meer over) Ook op "beide" rode kaarten werd bedekt ingegaan. Vink kreeg nog de complimenten na zelfs. Strooien maar met al dat zand!
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:24:30 #82
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_31655054
Als ik me niet vergis is dit alweer de 5e keer dat Feijenoord als laatste aan de beurt is
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_31655124
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:15 schreef calvobbes het volgende:
Zozo.
Dat was heftige kritiek van de commentator op Grandel

Dat ze dat durven bij Talpa
Een blunder van de keeper benoemen, is dat zo dapper?

Het gaat er vooral om of scheidsrechters uit de wind worden gehouden. Ik vond het commentaar op Vink wat doorslaan, al was het bij de (NOS) radio nog erger.

Wel raar dat die aanleiding voor de penalty zo slecht in beeld wordt gebracht met die tientallen camera's die tegenwoordig rond het veld staan.
pi_31655435
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:

Een blunder van de keeper benoemen, is dat zo dapper?
Daar uitgebreid over na gaan praten in de studio is toch wel wat anders dan de beweringen die hier gedaan zijn dat spelers weinig kritiek krijgen

Maar laatst zei je nog dat Talpa wel degelijk kritiek levert op scheidsen en nu zeg je weer dat ze beschermd worden
quote:
Wel raar dat die aanleiding voor de penalty zo slecht in beeld wordt gebracht met die tientallen camera's die tegenwoordig rond het veld staan.
Ow?
Jij wilde toch geen 'anusshots' en nu wil je weer tientallen camera's
Jij weet ook niet wat je wlt...

Overigens stonden er bij die wedstrijd 'maar' 9 camera's. Geen idee waar jij "tientallen" vandaan haalt...

Nouja... Je moet toch wat te klagen hebben he
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:20:27 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31655476
Er ging dit keer maar 1x iets fout bij de uitzending: geluid dat wegviel bij de samenvattingen, verder hebben ze wel alle doelpunten laten zien en gelukkig werd Genee nog even door Gullit gewezen op zijn foutje dat er geen van de topscorers een doelpunt had gemaakt dit weekend (Perez).
Poef.....gone! ©golfer
pi_31655545
Genee maakte wel goede grapjes over het missen van de goals vorige keer en over Gullit en Jort Kelder. Zo hoort het, beetje los uit de pols

Genee heeft volgens mij wel een beetje schijt aan die Talpa-doctrine.

Ik heb nooit gezegd dat spelers geen kritiek krijgen. Om die blunder van Grandell kun je toch niet heen. NIet zo'n sterk voorbeeld. .

Ik zeg alleen maar dat de aanleiding voor de penalty niet zo goed te zien was calvobbes, terwijl jij steeds beweert dat alles nu zo goed gevolgd kan worden. Dan verbaast me het dat ik uit de beelden niet kan zien of Farfan wordt aangeraakt of niet.

Ik vond de gesprekjes met spelers en trainers dit keer wel aardig (Van Galen bv.) - die zijn vooral interessant als er echt iets is gebeurd en er neit alleen dooddoeners worden gespuid.

Die meneer die dacht dat Van Hooydonk 2 x zou scoren, die zou je vanavond toch echt niet meer moeten uitzenden.
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:37:54 #87
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_31655639
Heeft Talpa al eens een foutloze uitzending gehad?
  zondag 23 oktober 2005 @ 22:05:58 #88
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31655970
Geen idee, maar zo te zien blijven jullie steeds kijken.
pi_31655983
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:

Genee heeft volgens mij wel een beetje schijt aan die Talpa-doctrine.
Uhmm... Genee is zelf verantwoordelijk voor de Talpa-doctrine
Hij staat als iets van eind of hoofd redactie op de aftiteling.

En er zijn wel degelijk mensen die hebben gezegd dat er geen of amper kritiek op spelers komt en dat de commentatoren dat negeren of verbloemen.

En ik beweer helemaal niet dat alles perfect gevolgd kan worden. Ik heb alleen maar gezegd dat Talpa bij alle wedstrijden minimaal 5 camera's heeft en dat dat heel wat meer is dan de NOS.
Zelfs met 20 camera's rond het veld heb je ook niet altijd alles...

Dat het jou verbaasd dat er toch nog iets niet helemaal duidelijk in beeld is, laat wel weer zien dat je weinig verstand van TV hebt, niet weet hoe ze bij Talpa werken of gewoon telkens wat te klagen wilt hebben...
  zondag 23 oktober 2005 @ 22:43:28 #90
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_31656389
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
Ja uh, ik wil 't voetbal toch zien? Het heeft weinig zin om 't niet te gaan kijken, dunkt me.
pi_31657892
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Uhmm... Genee is zelf verantwoordelijk voor de Talpa-doctrine
Heeft hij persoonlijk de onderhandelingen met de Eredivsie NV gevoerd?
quote:
En ik beweer helemaal niet dat alles perfect gevolgd kan worden. Ik heb alleen maar gezegd dat Talpa bij alle wedstrijden minimaal 5 camera's heeft en dat dat heel wat meer is dan de NOS.
Zelfs met 20 camera's rond het veld heb je ook niet altijd alles...
Dan is de vraag wat het uitmaakt dat er meer camera's zijn, ik kan op de beelden nog steeds niet zien of Farfan geraakt wordt.

Maar goed, ik was dus positief over Talpa en nog sla je als een verbeten muggenmeppertje om je heen, wel vermakelijk maar laat die slachtofferrol nou maar los joh.
pi_31657917
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
pi_31658133
quote:
Er ging dit keer maar 1x iets fout bij de uitzending: geluid dat wegviel bij de samenvattingen, verder hebben ze wel alle doelpunten laten zien en gelukkig werd Genee nog even door Gullit gewezen op zijn foutje dat er geen van de topscorers een doelpunt had gemaakt dit weekend (Perez).
Toch vreemd dat Vitessenaren die zaterdag bij de wedstrijd waren en het zondag op tv wilden zien niet alle doelpunten van Vitesse hebben gezien. Foutje bedankt
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:47:16 #94
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_31660114
Volgens mij hebben ze afgelopen zaterdg weer een doelpunt gemist. Die lieten ze vervolgens zien tijdens het praatje na de samenvatting.
pi_31660123
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:47 schreef IntroV het volgende:
Volgens mij hebben ze afgelopen zaterdg weer een doelpunt gemist. Die lieten ze vervolgens zien tijdens het praatje na de samenvatting.
welke dan?
pi_31660198
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 08:47 schreef SCH het volgende:

Heeft hij persoonlijk de onderhandelingen met de Eredivsie NV gevoerd?
Nee dat niet. Maar hij is door die functie te aanvaarden blijkbaar wel akkoord gegaan met eventuele voorwaarden en als eindredactie zou die dus ook verantwoordelijk zijn voor de uitvoering daarvan.
Als die zich dan ineens anders gedraagt (volgens jou) zou je eerder moeten concluderen dat die voorwaarden er niet zijn, dan dat die ineens zijn kont tegen de krib gooit en alles anders doet.
quote:
Dan is de vraag wat het uitmaakt dat er meer camera's zijn, ik kan op de beelden nog steeds niet zien of Farfan geraakt wordt.
Bij het WK stonden er ook 20 camera's rondom het veld. Daarbij waren ook dingen die niet duidelijk te zien waren.
En omdat je één ding niet duidelijk ziet, wil nog niet meteen zeggen dat je helemaal niks duidelijk ziet en die camera's niks uitmaken he. Jij ziet natuurlijk dat ze iets niet hebben, maar wat ze wel hebben daar zeg je dan weer niks over
quote:
Maar goed, ik was dus positief over Talpa
Maar toch loop je nog even te zeiken dat één dingetje niet duidelijk is en wil je nog even duidelijk maken dat er wel degelijk een "Talpa doctrine" is....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2005 @ 20:02:49 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31663406
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:29:56 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31663924
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6

ect.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31664480
Ga je alleen nog schijtlollige opmerkingen maken Doc, of laat je de mensen die daar interesse in hebben gewoon doordiscussiëren? Als je het niet interessant vindt moet je niet in dit topic kijken.
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:12:46 #100
127004 maril
Smeetsfan
pi_31664621
beetje Cynisme mag toch?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')