Nee hoor. De sorry kwam nog in dezelfde uitzending...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:37 schreef snabbi het volgende:
Dit sorry komt pas de volgende dag, en dat mag je knullig noemen.
Ok die heb ik gemist, hebben ze ook de kaart laten zien? Fout blijft knullig, verwerking ervan is beter danquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:41 schreef calvobbes het volgende:
Nee hoor. De sorry kwam nog in dezelfde uitzending...
Zaterdagavond nog tijdens de uitzending hebben ze het doelpunt alsnog laten zien en hun excuses aangeboden.
Ja, ze hebben die kaart ook nog laten zien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ok die heb ik gemist, hebben ze ook de kaart laten zien? Fout blijft knullig, verwerking ervan is beter dan
Ik had het op zaterdag niet eens gezien (zat in 't stadion), n.a.v. dit topic ben ik speciaal die blunder na gaan kijken op de websitequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben die kaart ook nog laten zien.
Ik ben er overigens al wel weer overheen, jullie ook?
Ik had het ook niet gezien, nog steeds niet eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik had het op zaterdag niet eens gezien (zat in 't stadion), n.a.v. dit topic ben ik speciaal die blunder na gaan kijken op de website![]()
Ik zie het wel eens ja. Komt gelijk na BvD. 't Is nog niet hoogstaand, maar wel een rondje langs de velden met een obligaat vraaggesprekje met een trainer of speler. Lekker voor laat op de avond.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Even iets anders, kijkt er iemand ooit dat 'Eredivisiejournaal'? Dat komt schijnbaar iedere dag?
Nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Even iets anders, kijkt er iemand ooit dat 'Eredivisiejournaal'? Dat komt schijnbaar iedere dag?
Echt?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Dat programma heeft ongeveer negatieve kijkcijfers, dus ik vroeg het me af.
Feyenoord kwam om 20:13, dat is 2 minuten eerder dan normaal.. dus ik was best tevreden. Gelukkig begonnen ze dan ook met een minuut stilte uit te zenden...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef trith het volgende:
Wat een walgelijke 'show'die wedstrijden. Genee riep 4x(!): na de onderbreking volgt oa Feyenoord. Heb m dat 4 x horen zeggen echt walgelijk!!! Feyenoord kwam pas om 20:05! Gadverdamme dat lekker maken de hele tijd. ik kots op talpa.
Misschien moet jij je er even niet mee bemoeien en al zeker niet zo subjectief gaan editen voor je vriendjes. Wat een zielige vertoning toch weer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:30 schreef golfer het volgende:
Dat vanaf nu weer inhoudelijk reageren geldt ook voor jou Calvobbes.
Ik was er na de 0-3 in de laatste samenvatting alweer overheen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben die kaart ook nog laten zien.
Ik ben er overigens al wel weer overheen, jullie ook?
Misschien moet jij leren accepteren dat ik hier 1 van de moderators van dit forum ben en mede-bijstuur? Misschien moet jij verder ook gewoon weer inhoudelijk leren discussiëren en persoonlijke aanvallen in het vervolg achterwege laten (ook al plaats je ze in sub)?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
Misschien moet jij je er even niet mee bemoeien en al zeker niet zo subjectief gaan editen voor je vriendjes. Wat een zielige vertoning toch weer.
Haal je dan ook de denigrerende opmerkingen van Doc even weg?
Je moet Spijkerman gewoon weghalen bij dat programma, die man kán niets namelijk en is volledig afhankelijk van de genade en de inkoppers die van anderen, dat was bij Kopspijkers al zo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van De Wedstrijden trekken aan. Cafe De Sport blijft dramatisch slecht.
Afgelopen weekend dieptepunt met het missen van een goal en rode kaart in een samenvatting van AZ-PSV.
Bij het zappen kom ik er wel langs. Wel okay. Gewoon een update van alle clubs. Alleen de aanvangstijden verschillen elke keer. 22.30 of 23.30. Ze weten niet wat ze willenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gezien, nog steeds niet eigenlijk.
Kijk je naar BvD... Dat journaal heeft net zoveel nut als het er niet is, maar dat gevoel heb ik vaker.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Echt?Het is eigenlijk ook een flutshow maar ik blijf toch vaak even hangen na BvD
Nog minder zelfs. Tot 12 uur 's nachts heb ik begrepen, dan worden de clubs eigenaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden van zaterdagavond zondag overdag gekeken via de talpa-site. Was prima kwaliteit, behalve dat ik het beeld niet fullscreen kreeg. Misschien ligt het eraan dat ze maar 24 uur de rechten hebben ofzo?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
De bestuurscrisis van Ajax bestaat blijkbaar niet voor Talpa.
Pienaar kan toch nog een schorsing krijgen van de knvb-commissie? Doen ze ook met ellebogen die de scheidsrechter niet heeft gezien,quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:47 schreef Noca het volgende:
Belachelijk trouwens hoe die scheids benadert wordt. Vanuit zijn positie leek het gewoon een penalty. In eerste instantie dacht ik ook dat hij gewoon geraakt werd, pas in de herhaling was het echt duidelijk een schwalbe. Ajax mag trouwens niet zeuren met Pienaar en Sneijder die rood hadden moeten hebben.
Goed dat je erin trapt, maar dat was puur uit bescherming van de persoon Pieter Vink. Niemand kan zeggen hoe zijn gezichtslijn precies was en of er veel spelers in de baan van zijn blik stonden. Op het veld zie je meer dan in hetzelfde zichtveld op camera, tenzij gezoomd. We weten alleen dat ie niet dichtbij stond en dat hij zelf vlotjes de beslissing nam, na een schielijke blik om de beweging van de grens waar te nemen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:47 schreef Noca het volgende:
Belachelijk trouwens hoe die scheids benadert wordt. Vanuit zijn positie leek het gewoon een penalty. In eerste instantie dacht ik ook dat hij gewoon geraakt werd, pas in de herhaling was het echt duidelijk een schwalbe. Ajax mag trouwens niet zeuren met Pienaar en Sneijder die rood hadden moeten hebben.
Een blunder van de keeper benoemen, is dat zo dapper?quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:15 schreef calvobbes het volgende:
Zozo.
Dat was heftige kritiek van de commentator op Grandel
Dat ze dat durven bij Talpa
Daar uitgebreid over na gaan praten in de studio is toch wel wat anders dan de beweringen die hier gedaan zijn dat spelers weinig kritiek krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
Een blunder van de keeper benoemen, is dat zo dapper?
Ow?quote:Wel raar dat die aanleiding voor de penalty zo slecht in beeld wordt gebracht met die tientallen camera's die tegenwoordig rond het veld staan.
Uhmm... Genee is zelf verantwoordelijk voor de Talpa-doctrinequote:Op zondag 23 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Genee heeft volgens mij wel een beetje schijt aan die Talpa-doctrine.
Ja uh, ik wil 't voetbal toch zien? Het heeft weinig zin om 't niet te gaan kijken, dunkt me.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
Geen idee, maar zo te zien blijven jullie steeds kijken.
Heeft hij persoonlijk de onderhandelingen met de Eredivsie NV gevoerd?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Uhmm... Genee is zelf verantwoordelijk voor de Talpa-doctrine
Dan is de vraag wat het uitmaakt dat er meer camera's zijn, ik kan op de beelden nog steeds niet zien of Farfan geraakt wordt.quote:En ik beweer helemaal niet dat alles perfect gevolgd kan worden. Ik heb alleen maar gezegd dat Talpa bij alle wedstrijden minimaal 5 camera's heeft en dat dat heel wat meer is dan de NOS.
Zelfs met 20 camera's rond het veld heb je ook niet altijd alles...
quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
Geen idee, maar zo te zien blijven jullie steeds kijken.
Toch vreemd dat Vitessenaren die zaterdag bij de wedstrijd waren en het zondag op tv wilden zien niet alle doelpunten van Vitesse hebben gezien. Foutje bedanktquote:Er ging dit keer maar 1x iets fout bij de uitzending: geluid dat wegviel bij de samenvattingen, verder hebben ze wel alle doelpunten laten zien en gelukkig werd Genee nog even door Gullit gewezen op zijn foutje dat er geen van de topscorers een doelpunt had gemaakt dit weekend (Perez).
welke dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:47 schreef IntroV het volgende:
Volgens mij hebben ze afgelopen zaterdg weer een doelpunt gemist. Die lieten ze vervolgens zien tijdens het praatje na de samenvatting.
Nee dat niet. Maar hij is door die functie te aanvaarden blijkbaar wel akkoord gegaan met eventuele voorwaarden en als eindredactie zou die dus ook verantwoordelijk zijn voor de uitvoering daarvan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:47 schreef SCH het volgende:
Heeft hij persoonlijk de onderhandelingen met de Eredivsie NV gevoerd?
Bij het WK stonden er ook 20 camera's rondom het veld. Daarbij waren ook dingen die niet duidelijk te zien waren.quote:Dan is de vraag wat het uitmaakt dat er meer camera's zijn, ik kan op de beelden nog steeds niet zien of Farfan geraakt wordt.
Maar toch loop je nog even te zeiken dat één dingetje niet duidelijk is en wil je nog even duidelijk maken dat er wel degelijk een "Talpa doctrine" is....quote:Maar goed, ik was dus positief over Talpa
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
ect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |