abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:52:24 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31824893
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:48 schreef calvobbes het volgende:
Studio sport zond de meeste wedstrijden niet of amper uit.
Bij Studio Sport waren er maar een paar wedstrijden die met 5 camera's in beeld werden gebracht, Talpa brengt alle wedstrijden met minimaal 5 camera's in beeld.
Nou ik zie er niks van. Ze hadden die situatie van Polak wel ff uit een andere hoek kunnen laten zien. Volgens mij wilden ze gewoon leuke TV maken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31825007
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef ErikT het volgende:

Nou ik zie er niks van. Ze hadden die situatie van Polak wel ff uit een andere hoek kunnen laten zien.
Misschien dat er maar één camera was die het goed in beeld had een keer. Kan gebeuren.
Bij de NOS had je het waarschijnlijk helemaal niet in beeld gehad

En ja natuurlijk willen ze leuke TV maken...
pi_31825180
quote:

Nou ik zie er niks van. Ze hadden die situatie van Polak wel ff uit een andere hoek kunnen laten zien. Volgens mij wilden ze gewoon leuke TV maken.
Trouwens wel typerend dat ik duidelijk aantoon dat wat betreft het registreren van de wedstrijden, de lat bij Talpa heel wat hoger ligt en dat je dat toch gaat zeiken omdat ze één actie niet goed in beeld hebben gebracht.
Heb je alle acties gezien die ze WEL goed in beeld hebben gebracht?

Of zitten de NOS fans echt dingen op te zoeken om over te zeiken en vergeten ze voor het gemak maar even dat ze nu naar alle wedstrijden kunnen kijken ipv een selectie die de NOS gemaakt heeft?
pi_31825223
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:48 schreef calvobbes het volgende:
Samenvattingen duren minstens 5 minuten. De NOS had voor een wedstrijd als RBC Roosendaal - RKC Waalwijk waarschijnlijk nog geen 2 minuten tijd.
Dit is absolute onzin. De NOS had ook al in het contract met de ECV staan dat ze minimaal een samenvatting van 8 minuten van iedere wedstrijd moesten laten zien.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:03:23 #230
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31825268
Ach bij de NOS was er ook genoeg om te zeiken, 3 samenvattingen van een kwartier en de rest 5 minuten was ook niet alles.
pi_31825378
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als er bij Talpa een wissel niet in beeld is, dan brengen ze dat ook met een titel in beeld.
Niet altijd. Vandaag werd bijvoorbeeld de wissel van Niedzielan niet genoemd en niet in beeld gebracht. Bij Studio Sport brachten ze alleen een wissel in beeld als diegene scoorde of geel kreeg.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:07:26 #232
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31825418
het is duidelijk: iedere al dan niet terecht kritiek wordt door calvobbes afgemaakt.
vandaag: je laat het citaat van Polak zien maar de tijd ontbreekt de penalty nogmaals te laten zien? er is verdomme 1,5 uur voor 4 samenvattingen! Wel tijd voor 6 promo's gooische dozen, maar niet om deze al dan niet swalbe nogmaals te laten zien?
calvobbes, je bent volstrekt ongeloofwaardig aan het worden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_31825421
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef Eilanden het volgende:
Calvobbes kan gewoon geen kritiek velen en probeert ten koste van alles fouten of zwakke zaken te verdedigen en dat begrijp ik niet.
Ik ook niet. Want zo erg vinden we het volgens mij allemaal niet - het is gewoon kritiek, waarvan een deel ook op Studio Sport van toepassing was maar het voetbal zit nu bij Talpa en er worden relatief veel fouten gemaakt en vreemde beslissingen genomen. Daar mogen we toch over praten. We zien vanzelf of het kinderziektes zijn of dat het chronisch blijkt.

Waarom calvobbes vrijwel alle kritiek afwimpelt en Talpa zo krampachtig verdedigt, snap ik echt niet en het komt ook een beetje raar over. Laat dat een beetje los man.
pi_31825423
quote:

[..]

Ze hadden hem niet vanuit een andere hoek. ´s Middags bij Versatel was die er ook niet.
pi_31825464
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef Noca het volgende:
Ach bij de NOS was er ook genoeg om te zeiken, 3 samenvattingen van een kwartier en de rest 5 minuten was ook niet alles.
De ontvangst in Groningen is blijkbaar heel anders dan in de rest van Nederland
pi_31825495
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef evert het volgende:
het is duidelijk: iedere al dan niet terecht kritiek wordt door calvobbes afgemaakt.
vandaag: je laat het citaat van Polak zien maar de tijd ontbreekt de penalty nogmaals te laten zien? er is verdomme 1,5 uur voor 4 samenvattingen! Wel tijd voor 6 promo's gooische dozen, maar niet om deze al dan niet swalbe nogmaals te laten zien?
calvobbes, je bent volstrekt ongeloofwaardig aan het worden.
Journalistieke te rechtvaardigen keuze. De Schwalbe van Polak was niet wedstrijdbepalend voor de belangrijkste wedstrijd van het weekend, zoals vorige week.

Het was gewoon een slecht uitgevoerde Schwalbe in een niet-belangrijke pot.
pi_31825528
oeps dit moet in het cafe de sport topic
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:12:12 #238
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31825564
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

De ontvangst in Groningen is blijkbaar heel anders dan in de rest van Nederland
Blijkbaar.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:15:09 #239
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31825650
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Kuppie het volgende:

[..]

Journalistieke te rechtvaardigen keuze. De Schwalbe van Polak was niet wedstrijdbepalend voor de belangrijkste wedstrijd van het weekend, zoals vorige week.

Het was gewoon een slecht uitgevoerde Schwalbe in een niet-belangrijke pot.
het was wel wedstrijdbepalend, het werd immers 0-0. en als hij zelf zo overtuigd is van de overtreding, en je laat het citaat wel zien, waarom dan niet 10 seconden reserveren voor de herhaling? journalistiek interessanter dan de mening van 5 utrecht supporters over welke keeper opgesteld dient te worden?
pi_31825678
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Noca het volgende:

[..]

Blijkbaar.
Maar waarom zou je een 8 minuten lange samenvatting van RBC-NEC uitzenden die in 0-0 eindigt?

Het moet gewoon beoordeeld worden op wat er gebeurt in een wedstrijd en het belang van de wedstrijd.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:17:47 #241
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31825728
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waarom zou je een 8 minuten lange samenvatting van RBC-NEC uitzenden die in 0-0 eindigt?

Het moet gewoon beoordeeld worden op wat er gebeurt in een wedstrijd en het belang van de wedstrijd.
Mee eens, maar dat was ook niet het geval.
De top 3 had standaard langere samenvattingen, ook al was er geen ruk aan.
pi_31825768
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef evert het volgende:

[..]

het was wel wedstrijdbepalend, het werd immers 0-0. en als hij zelf zo overtuigd is van de overtreding, en je laat het citaat wel zien, waarom dan niet 10 seconden reserveren voor de herhaling? journalistiek interessanter dan de mening van 5 utrecht supporters over welke keeper opgesteld dient te worden?
Het citaat leek me meer een geintje, om de kijker thuis eens flink te laten lachen. En omdat de Schwalbe niet werd gehonoreerd was het niet wedstrijdbepalend. Anders kun je nl. elke pot van NEC wel een half uur gaan nabeschouwen. Van den Eede, Niedzielan en Denneboom vallen continu als ware epileptici ter aarde. En ik kan het weten, ik heb het genoegen de heren wekelijks aan het werk te mogen zien.
pi_31825791
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Noca het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat was ook niet het geval.
De top 3 had standaard langere samenvattingen, ook al was er geen ruk aan.
Dat gevoel heb ik nooit gehad hoor. Als PSV 0-0 speelt dan duurde dat ook niet zo lang maar misschien wat langer dan de 0-0 van NEC-RBC en dat is dan wel weer te verdedigen.

Het blijft een journalistiek produkt waarin journalistieke keuzes (behoren te) worden gemaakt. De top 3 meer aandacht geven is een zeer gerechtvaardigde politieke keuze. Het CDA krijgt ook meer aandacht dan de Groep Lazrak.
pi_31825882
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Het blijft een journalistiek produkt waarin journalistieke keuzes (behoren te) worden gemaakt. De top 3 meer aandacht geven is een zeer gerechtvaardigde politieke keuze. Het CDA krijgt ook meer aandacht dan de Groep Lazrak.
De top-3 krijgt ook meer aandacht, maar Talpa maakt (gelukkig voor mij) de commerciele keuze ook de voetballiefhebber te bedienen.
pi_31825923
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef Kuppie het volgende:
De top-3 krijgt ook meer aandacht, maar Talpa maakt (gelukkig voor mij) de commerciele keuze ook de voetballiefhebber te bedienen.
Ja, net zoals Studio Sport dat deed.
pi_31826005
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, net zoals Studio Sport dat deed.
Nou, Studio Sport bediende de mensen die snel even de top-3 wilde zien en raffelde de rest een beetje af. Ik zie graag elke club aan het werk en ik vind de analyses wel leuk. " De wedstrijden" geeft mij hetzelfde gevoel als "Match of the Day".
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:27:41 #247
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31826054
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Kuppie het volgende:

[..]

. " De wedstrijden" geeft mij hetzelfde gevoel als "Match of the Day".
wilfred genee vergelijken met gary lineker? en gullit met de analyse heren van de BBC?

mozes, laat ze het niet in engeland horen, wat een aanfluiting deze vergelijking!
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:28:38 #248
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31826086
quote:

[..]

Nou, Studio Sport bediende de mensen die snel even de top-3 wilde zien en raffelde de rest een beetje af. Ik zie graag elke club aan het werk en ik vind de analyses wel leuk.
Precies.
pi_31826092
quote:

[..]

Nou, Studio Sport bediende de mensen die snel even de top-3 wilde zien en raffelde de rest een beetje af. Ik zie graag elke club aan het werk en ik vind de analyses wel leuk. " De wedstrijden" geeft mij hetzelfde gevoel als "Match of the Day".
Ik kijk al jaren MotD en heb dat gevoel nog geen moment gehad, maar goed.
Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat de wedstrijden van mijn club (zelden bij de top 3) zijn afgeraffeld op een manier die niet hoort.
pi_31826109
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Noca het volgende:

[..]

Precies.
Hebben jullie BBC daar? Kom op zeg, MotD vergelijken met De Westrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')