abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32023524
De brie

Verder hebben ze nog wel smakelijke koekjes soms en de canneloni is goed eetbaar, verder vind ik het niet zoveel.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_32025489
De geweldige pirato chips , en golden power.

Als ik er überhaupt kom (al 1,5 jaar niet meer).
pi_32035545
De ingevroren varkenshaas is daar echt geweldig

Beter dan c1000 of AH en natuurlijk veeeeeeeeeeeeeel goedkoper
His masters voice...
  maandag 7 november 2005 @ 08:45:51 #104
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_32048163
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef aidyl het volgende:
-heel veel-
TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'
pi_32050085
Diverse koekjes en nootjes

Smeerboter, kalkoenfilet en kaas

Zalmfilet en groenteburgers

toetje, tiramisu en straciatella yoghurt

Sinaasappelsap en bitter lemon

En natuurlijk de wijn!!
I thought this day would never end...
pi_32054423
quote:
Op maandag 7 november 2005 08:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'
O.k.: Ik haal er zelf ook heel veel....Misschien is het inderdaad handiger om de mensen hier te vertellen wat je beter kunt laten liggen.

Zoals ik dus al zei: de kalkoenfilet vind ik helemaal niks...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32058089
Ik laat heel bewust de cola-sinas-cassis liggen. Sinds ze van merk zijn veranderd is de smaak beneden nul gezakt. De meeste vleeswaren laat ik ook liggen omdat ik ze te dik gesneden vind.
De diepvrieskipfilet is vaak wit uitgeslagen ( frostbite). Brood vind het hele gezin niet lekker maar dat komt omdat we het zelf bakken, dan sla je bijna alle supermarktbrood over. Toiletpapier is net schuurpapier en de keukenrol scheurt net te vaak en is erg dun.
Wie nog meer?
pi_32058570
Je hebt er meerdere soorten toiletpapier, alleen de allergoedkoopste moet je inderdaad niet nemen.
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
pi_32058651
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
Nee, ik ook niet, na gisteravond. Dacht lekker filet americain te hebben, zit er een maf muffig achtig smaakje aan. Houdbaar tot 18-11, tja, dan hadden we ook kunnen verwachten dat het niet zo lekker is als de 2-dagen-houdbaar-verse-filet-americain die we altijd van de AH hebben .
  maandag 7 november 2005 @ 16:37:25 #110
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_32060446
De zalm- en palingfilet van de Aldi zijn altijd erg lekker en goedkoop.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_32062627
Ik eet liever die muffe filet americain van de Aldi dan die drab die ze filet durven te noemen vam AH.
Als ik dat spul zie moet ik denken aan de uitspraak van m'n moeder ..... net gemalen poppestront
pi_32148622
De oude kaas van de aldi is
  donderdag 10 november 2005 @ 22:30:49 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32162484
De Vanille Vla, werd net nummer 1 bij de keurmeesters.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:43:30 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32165098
Hij is lekker, nuttig hem ook wel eens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:46:32 #116
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32165221
Die cas(s)ave chips mjammie lekker.. verder eigenlijk niets bijzonders.. soms smeerkaas en bepaald choco kaakje..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:57:47 #117
46794 Berkery
Fat bastard
pi_32194489
  • Kattenvoer
  • Pleepapier
  • Schoonmaakspul
  • Die heerlijke yoghurt-emmers
  • Suiker, koffiemelk

enzovoorts. Het liefst een keer per maand 1 kar met een kop er op, want je gaat niet voor je plezier naar een winkel waar de rij voor de kassa de helft van de winkel is (en die rij bestaat vaak weer uit mensen die 1 keer in de maand een kar vol halen).
  • No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_32194523
    Ik haal er meestal die grote chocolade repen, 2 x 200 gram voor ¤ 1.55 echt super lekker...
    pi_32195151
    tonijnpizza's!! de beste die er zijn.. helemaal voor dat geld alleen jammer dat ze er olijven op hebben gedaan. Was eerst nooit zo

schultenbrau, heerlijk bier voor weinig.

eigenlijk koop ik er alles, maar die 2 schieten er wel bovenuit! :D
    nogal dislecties.. dus vandaar ;)
    pi_32195339
    * Giem heeft een Liddl/Aldi trauma
      zaterdag 12 november 2005 @ 00:50:16 #121
    127251 The_Great_Cornolio
    Are you threatening me?!
    pi_32195637
    Ik vind de producten die de Aldi aanbiedt geen verkeerd spul.. Misschien niet allemaal even goeie kwaliteit, maar de meeste dingen smaken goed. De ijsthee is echt fantastisch en de chips is ook goed te douwen

Verder heb ik toevallig afgelopen week de digicam die in de aanbieding staat gekocht, mooi apparaatje

Ik vind 't zeker de moeite waard om regelmatig es binnen te lopen om daar m'n boodschapjes te doen. En 't foldertje wordt ook altijd even goed bekeken voor de "speciale" aanbiedingen
    - "I need Tipi for my bunghole" -
    pi_32195747
    frisdrank en sap
    soms wat gesneden en verder wat diepvriesspul maar meer niet
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_32195889
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
    Ik ga naar de Aldi in Duitsland (aldi sud) voor de eendeborst filet (ongemarineerd) en de hertenstoofvlees. Aldi NL voor de garnalen, de salades.
    Verder koop ik veel bij de aldi, de scheermesjes bevallen me prima, net als de slagroom.
    Tja, wat koop ik eigenlijk niet bij de Aldi
    Aldi rouleerd!
    Hee! Jij kent Aldi-Sud.
    Ik woon ook in een grensplaatje maar dan bij Belgie en daar zit toevallig een Aldi-Nord met het assortiment van Aldi-Sud. Helaas niet volledig, want in Duitsland is het assortiment helemaal geweldig: werkelijk, dat zou in Nederland de AH doen inpakken.
    Niets mis met de Aldi. .
    Oja... ontopic: Ouzo, Old Whisky, Cognac, fonkelwijn en verder veel vlees, voornamelijk rundvlees en kip omdat ik geen varkensvlees eet, kaastaart, pastasalades, sauzen, kruiden, vissoorten, dunne gekruide sausages voor het zondagse ontbijt en verder zo nu en dan leuke aanbiedingen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Stali op 12-11-2005 01:12:27 ]
    pi_32195923
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef Giem het volgende:
    * Giem heeft een Liddl/Aldi trauma
    Okay... laat ik de vraag dan maar stellen:

wrom?
    pi_32196067
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Okay... laat ik de vraag dan maar stellen:

wrom?
    Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')