Officieele product paginaquote:De W900i is een swivel Sony Ericsson UMTS Walkman™ phone. Deze telefoon heeft alles wat je nodig hebt om van je mobiele muziek te genieten en ondersteunt de nieuwste en meest geavanceerde UMTS netwerkdiensten. Door het indrukwekkend grote display is mobiel videokijken een waar genoegen en de audio is van een kwaliteit die je zou verwachten van een geavanceerde digitale musicplayer. Met de 2.0 megapixel camera met autofocus maak je foto's om trots op te zijn en de foto's kunnen rechtstreeks vanaf de telefoon worden verzonden.
Display
240x320 pixel
262,144 color TFT QVGA
Netwerken
GSM 1900
GSM 1800
GSM 900
UMTS
Beschikbare kleuren
Zwart
Wit
Afmetingen
109 x 24 x 49 mm
4.3 x .9 x 1.9 inch
Volledig gelijk. Mijn vertolking van de tekst was alleen andersquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:45 schreef Geqxon het volgende:
Het geheugen is inderdaad uitbreidbaar tot 2 gigabyte, zo staat dit ook in de OP;)
Hoezo ze gaan de concurentie met Nokia aan, ze zijn Nokia al heeeel ver voorbij.quote:
Hij is maar een paar milimeter dunner dan de S700i, en helaas 148gram... groot minpuntquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
Ik vind em wel wat lang
Gewoon een Flatfree abbonoment van T-mobile. Dat is GPRS geloof ik?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:39 schreef tonks het volgende:
Via wifi dus?
I have to agree with this!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:33 schreef P-Style het volgende:
Leuk speelgoed! De beste verbeteringen tegenover de w800i vind ik:Het hogere resolutie scherm Het interne geheugen van 470 (zònder memory stick) De wat meer "dedicated" muziekknopjes
Verder is het afstandsbedieninkje ook wel leuk. UMTS is natuurlijk ook een van de grote verschillen, maar tot dusver heeft UMTS mij nog niet echt weten te boeien. Mijn k750i met 1GB memory stick pro duo gaat nog wel even mee!
Tenzij je van plan bent UMTS te gaan gebruiken, heeft deze telefoon niet zo heel veel voordelen boven de k750i + grote memorystick.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:57 schreef Dizer het volgende:
Ik heb mijn telefoon te snel gekochtIk heb de k750i maar deze is zeeer
om te zien
Gaat me totaal niet om de functies, maar om het designquote:Op woensdag 23 november 2005 01:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tenzij je van plan bent UMTS te gaan gebruiken, heeft deze telefoon niet zo heel veel voordelen boven de k750i + grote memorystick.
Eerlijk gezegd had ik meer verwacht van "de volgende Walkman-phone".quote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef Dizer het volgende:
Gaat me totaal niet om de functies, maar om het designVandaar ook "
"
Ach.. ik ben megahappy met mijn k750i. Mooi dingetje met zeer uitgebreide specs en toch makkelijk in gebruik!
Wheeheehquote:Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik meer verwacht van "de volgende Walkman-phone".En hij's ook een stukie groter dan de k750i.
Ja... en 11cm breed en 2½ cm hoog!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:35 schreef McFarmer het volgende:
109 x 24 x 49 mm
5 centimeter 'dik' zeg maar? Dat is wel erg veel :\
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:35 schreef McFarmer het volgende:
109 x 24 x 49 mm
5 centimeter 'dik' zeg maar? Dat is wel erg veel :\
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:29 schreef P-Style het volgende:
Nee stelletje grapjassen hij is 5cm breed en natuurlijk "maar" 2,4 cm dik.
Waar kan ik zo'n ding vandaan halen, Duitsland ofzo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:50 schreef Geqxon het volgende:
En nog een leuke add-on:
[[url=http://img.engadget.com/common/images/3060000000049642.JPG]afbeelding][/url]
Een FM-Transmitter. Niet dat hij ooit in Nederland te koop zal zijn, maar toch
Dit is waar. Heb hem vandaag in mijn handen gehadquote:Op woensdag 23 november 2005 01:52 schreef Kluupkluup het volgende:
tis idd een beste baksteen
Internet lijkt mequote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n ding vandaan halen, Duitsland ofzo?
Lijkt me wel tof voor op mn w800i.
Geen flauw idee, de rede dat deze nooit in nederland verkocht zal worden is ivm. het feit dat je niet over de FM-band uit mag zendenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n ding vandaan halen, Duitsland ofzo?
Lijkt me wel tof voor op mn w800i.
Offtopic: Nils, jij bent de Nils die ook op het prikbord van gsm.pagina komt tochquote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef nils7 het volgende:
Hij ligt pas over 2 weken in de winkels overigens.
Ik denk dat ik zondag wel foto's heb!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Offtopic: Nils, jij bent de Nils die ook op het prikbord van gsm.pagina komt toch![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:38 schreef tonks het volgende:
Is overduidelijk een photoshop
Duurde ffquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef tonks het volgende:
Dat van die fotoshop was een grapje hoor.
Kun je wat foto's posten die met de telefoon gemaakt zijn?
Belcompany heeft hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef denthemen het volgende:
iemand al een idee of hij ergens te krijgen is, zo ja, hoeveel kost het ongeveer als je er een 30 euro abo bij neemt?
550 dacht ik!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Belcompany heeft hem
Prijs durf ik je niet te zeggen
Ik vind zelf dat de filmpjes er prima uit zien. Mooi vloeiend. Kwaliteit is redelijk tot goed... dus ik klaag er niet over!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef Kwyjibo het volgende:
Als het goed is krijg ik hm vandaag binnen, ben zeer benieuwd allemaal. vooral of dat schuif ding echt zo irri is. pics zien er wel ok uit, maar hoe zijn de filmpjes?
Heb hm gister binnen gekregen en moet ook zeggen dat het beeld kwaliteit inderdaad wel goed is. Ook valt de irritatie van het heen en weer schuiven wel mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat de filmpjes er prima uit zien. Mooi vloeiend. Kwaliteit is redelijk tot goed... dus ik klaag er niet over!
Ik heb al wat gezocht maar nog niks gevonden. Volgens mij is het ook niet mogelijk want deze phone heeft geen GPS functie. Maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef Dulghar het volgende:
Is er ook iets van navigatiesoftware voor deze telefoon? Ik heb m zelf en bevalt me erg goed, alleen als er ook nog navigatiesoftware voor is, zou dat helemaal mooi zijn
idd, dat heb ik ook telkens. Altijd "schuift" die lock er weer vanaf als je het in je broekzak hebt zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:17 schreef Kwyjibo het volgende:
Heb na 3 dagen al wel een klein minpuntje gevonden. Als je hm op toetsenblok hebt en je hebt hm in je broekzak zitten wil ie nog wel eens open gaan door bewegingen. Zodra hij open is geweest is dus de toetsenblok er af. Heb al gehad dat er van alles was geopend zoals Vodafone Live! en de walkman functie. Dat is niet echt handig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |