Typerend.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Kan je niet iets doen tegen Swetsenegger en The General ---> er is geen normale discussie mogelijk als die twee opduiken.
Ik was al gezellig aan het meelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef du_ke het volgende:
Rellen in Denemarken. misschien verstandig dat topic in de gaten te houden. De sfeer is 'vrij matig'.
Nee dat niet maar er was sprake van aardig wat gescheld over en weerquote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat dan duke? omdat het niet precies zegt wat jij graag wil horen?
ok dan is je opmerking wat duidelijker, ik snapte je namelijk niet helemaal met je post en klow heeft goed gehandeld.quote:Op zondag 6 november 2005 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat niet maar er was sprake van aardig wat gescheld over en weer. Toch niet helemaal debedoeling lijkt me
.
niet als het een gillende knul is zonder enig besef van onderbouwing en je gaat pakken op een woordje, maar verder geen enkel argument geeft. die gaat schelden en je later beticht van schelden, zonder dat daar sprake van is. ik denk dat de huidige tijd sch een beetje té emotioneel maakt waardoor hij als een ranzige populist om zich heen gaat slaan. waar ken ik dat nou van?quote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef du_ke het volgende:
Een beetje tegenwicht kan toch geen kwaad?
oh dankl u hartelijk voor de tip! :-)quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Darklight het volgende:
SCH moet je gewoon negeren, net zoals sommige andere users, BullshitBoy bv
quote:
Op de één of andere manier lees ik dit als een kruising van testikel en knobbel, waarbij ik een nare "mental image" van een abces krijg. Lijkt me geen fijne smiley.quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
![]()
Het enige dat we nog missen is een tostiknabbel smilie
Veel beterquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Dagonet het volgende:
Een Tosti-peuzel smilie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |