ja maar dat was dan ook een notore aandachtsgeiler, een artiest. dat is meer van het nivo van meneer Cohen, niet van mevrouw Verdonkquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet geen mogelijkheden bij voorbaat uitsluiten. Ik herinner me een hoop dreigbrieven naar nederlandse artiesten, gevolgd door de zogenaamde ontvoering van één van hen door neo-nazi's. Hij dook terug op in België, met hakenkruizen op z'n lijf getekend, na een heldhaftige ontsnapping uit de riolen van Charleroi.
Heeft hij later nog geld mee verdiend door er een boek over te schrijven.![]()
In Frankrijk hebben we enige tijd geleden een gelijkaardig voorval gezien.
ja dat zeiden jullie ook van wilders en aha, bedreigingen werden omgevormd tot populisme en achterlijke complotgedachtes. maar toen halsema en cohen extra werden beschermd hoorde ik een angstvallige stilte. die twee maten en valse insinuaties beginnen mensen beheurlijk de keel uit te hangen, kan ik je vermelden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het zodangi verdraaid wordt dat het lijkt alsof zij bedreigd wordt.
word ze ook, elke dag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het zodangi verdraaid wordt dat het lijkt alsof zij bedreigd wordt.
Ik suggereer ook helemaal niet dat Verdonk er zelf iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ja maar dat was dan ook een notore aandachtsgeiler, een artiest. dat is meer van het nivo van meneer Cohen, niet van mevrouw Verdonk
je suggereerd het wel, maar je krabbelt nu terug, waarom? omdat je misschien toch inziet dat je poep loopt te praten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik suggereer ook helemaal niet dat Verdonk er zelf iets mee te maken heeft.
Alles lezen:quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je suggereerd het wel, maar je krabbelt nu terug, waarom? omdat je misschien toch inziet dat je poep loopt te praten?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.
Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dus: domme actie van een tegenstander, of intelligente actie van een medestander.![]()
Dat Verdonk hierdoor aangeslagen is speelt geen rol in het grotere geheel.
Dat is toch appels en peren vergelijken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat zeiden jullie ook van wilders en aha, bedreigingen werden omgevormd tot populisme en achterlijke complotgedachtes. maar toen halsema en cohen extra werden beschermd hoorde ik een angstvallige stilte.
Ah, Monidique van Gogh.quote:die twee maten en valse insinuaties beginnen mensen beheurlijk de keel uit te hangen, kan ik je vermelden.
ik vind dit soort verdachtmakingen dus echt niet kunnen. die Monidique is de hele middag al zo bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: Meteen een mooi excuus om islamieten voor de rest van hun leven in concentratiekampen te plaatsen.
hoezo is dat appels en peren vergelijken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch appels en peren vergelijken?
[..]
Ah, Monidique van Gogh.
nog meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Dat deze rellen er zijn ligt aan de Koran, waarin wordt opgeroepen de ongelovigen te bekeren en invalde vrouwen in de fik te steken.
ik snap ook niet dat dit kan...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik vind dit soort verdachtmakingen dus echt niet kunnen. die Monidique is de hele middag al zo bezig
Hm?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
dat je jezelf met iemand die echt wat te vertellen had vergelijktis absurd, maar ga je gang, je hebt immer de vrijheid door mensen die jou dadelijk gaan beschermen.
Ik wel: vijftig euro overmaken naar de moderators.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat dit kan...
ik doe er 10 bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wel: vijftig euro overmaken naar de moderators.
dank u welquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Je kan kappen of opflikkeren Monidique.
Grootheidswaanzin, me dunkt, en daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Je kan kappen of opflikkeren Monidique.
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komen
Niet happen en niet voeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin, me dunkt, en daar laat ik het bij.
u kunt niet tegen een grapje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef Doderok het volgende:
Denigrerende opmerkingen over users die niet eens aan de discussie deelnemen zijn ook niet gewenst:
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef Doderok het volgende:
Denigrerende opmerkingen over users die niet eens aan de discussie deelnemen zijn ook niet gewenst:
[..]
[..]
lijkt me fijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik stel voor dat in deel 5 dat soort posts gewoon ver weg blijven...
nog zo'n mooie van Monique in datzelfde topic. en zo zijn er nog een aantal van hem te vindenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen is dus gebleken dat dit topic er niet is om te praten over de rellen in Parijs, maar dat het een forum is geworden voor propagandisten die hopen dat door middel van een burgeroorlog eindelijk eens afgrekend kan worden met die minderheid van islamitische untermenschen, zoveel is wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |