De online van Dale heeft het niet over mannen, vrouwen en kinderen ...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat Van Dale schrijft, vriend.
En het is 'seksist'.![]()
*handtekening vraagtquote:
net nog niet iig , ik zal zo nog eens sjekkenquote:Ik heb je een nummer gemaild, niet aangekomen?
Ik voel een kots-smiley aankomen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De online van Dale heeft het niet over mannen, vrouwen en kinderen ...
Ik leg het nog één keer uit. De online Van Dale is een sterk uitgeklede versie van de driedelige Van Dale.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De online van Dale heeft het niet over mannen, vrouwen en kinderen ...
Die is al heeeeeel lang dood.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Waar woont die meneer van Dale? Dan zal ik hem es laten zien dat ik bijdehand kan zijn.
Ja he ! Terwijl het na de tweede post al op slot had gekundquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een goed topic is t geworden he![]()
Het duurde te lang.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Yeah right. Volgens mijn wiskundeleraar wacht hij op antwoord.
Heel, heel, heel scherpquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Yeah right. Volgens mijn wiskundeleraar wacht hij op antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |