quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef DocPzql het volgende:
Het is gewoon bijdehante
quote:Pascal is een vieze hond
ik bedoel idd het bijvoeglijk naamwoord. Maar waarom is het bijdehantequote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef Lienekien het volgende:
Let op: 'zij is bijdehand' (dus met een d) maar 'zij is een bijdehante tante' (dus met een t).
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik bedoel idd het bijvoeglijk naamwoord. Maar waarom is het bijdehantehet moet bijdehandte zijn!
Niet dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
het is rood: rode, blauw: blauwe, geel: gele, bijdehand: bijdehandte
SuperFruitig is het er niet mee eens.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:25 schreef aswin het volgende:
Volgens de Woordenlijst Nederlandse Taal :
bij·de·hand, bnw., bij·de·han·te, bij·de·han·ter, bij·de·handst
je vergeet o.a. nog:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:
bijdehand
bijdehant
beidehant
beidehand
bijdehandt
beidehandt
Heerlijk
Op de 1 of andere manier verwachtte ik jou al in dit topicquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef Lienekien het volgende:
Let op: 'zij is bijdehand' (dus met een d) maar 'zij is een bijdehante tante' (dus met een t).
Heel bijdehand van je.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier verwachtte ik jou al in dit topic
(...)
verwachte? verwachdte? verwachttte?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier verwachtte ik jou al in dit topic
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook voor bijdehand/bijdehante zou gaan, maar vooral omdat de andere mogelijkheden er gewoon niet uit zien, voor mijn gevoel kunnen die niet kloppen
ik heb even geen gevat antwoord hierop bij de handquote:
Nee, die's leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:41 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik heb even geen gevat antwoord hierop bij de hand
of is dat te voor de hand liggend ?
Ik moest er zelf eigenlijk ook wel om laggenquote:
Nee, ze doen hier nooit wat ik zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:30 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Ik moest er zelf eigenlijk ook wel om laggen![]()
![]()
huh? kan ik hier nog reageren ? Zit hier nog geen slotje op ??!?
wat is dat nu ??? Je vergeet mij te verbeterenquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ze doen hier nooit wat ik zeg.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
wat is dat nu ??? Je vergeet mij te verbeteren
Maar hoe is het verder met je ?
Laten we nu maar superofftopic gaan, dan komt er misschien alsnog een slotje op dit topic
quote:
Ik had eigenlijk een mobieltje met fototoestel moeten hebben!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:50 schreef Angelcakes het volgende:
![]()
gefeliciteerd, dat was met afstand de bijdehandste opmerking van dit topic !
PS... jij gaat vanaf nu zeker nooit meer zonder pen en papier op zak de deur uit ?![]()
![]()
Altijd iets gevats 'bij de hand' hebben? Niet om een woord verlegen zitten?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Waar zou het woord vandaan komen? Wat heeft eigenwijs en brutaal met je handen te maken?
Als het "bijdemond" zou zijn, zou ik het nog kunnen begrijpen.
Hmmm ... dat kan ook ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Altijd iets gevats 'bij de hand' hebben? Niet om een woord verlegen zitten?
Het was ook wel leuk geweest als Dhr. W. op dat moment een hele cameraploeg bij zich had gehad..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een mobieltje met fototoestel moeten hebben!
vind je ?quote:
Dan was ik doorgefietst.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:16 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Het was ook wel leuk geweest als Dhr. W. op dat moment een hele cameraploeg bij zich had gehad..
ik hoor het al.. een echte fanquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:25 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik hoor het al.. een echte fan
toch jammer want anders had je jezelf misschien 's avonds teruggezien bij Hart van Nederland ofzo
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Waar zou het woord vandaan komen? Wat heeft eigenwijs en brutaal met je handen te maken?
Als het "bijdemond" zou zijn, zou ik het nog kunnen begrijpen.
Sexist.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef Lienekien het volgende:
'Bijdehand' is niks voor stoere mannen. 'Bijdehand' wordt in Van Dale alleen van toepassing geacht op vrouwen en kinderen.![]()
wie ? van Dale ?quote:
Ik zeg alleen maar wat Van Dale schrijft, vriend.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat Van Dale schrijft, vriend.
En het is 'seksist'.![]()
Ik heb een fan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:34 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
you tell him girl !!
![]()
@lienekien: waar blijft mijn muziek ?
De online van Dale heeft het niet over mannen, vrouwen en kinderen ...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat Van Dale schrijft, vriend.
En het is 'seksist'.![]()
*handtekening vraagtquote:
net nog niet iig , ik zal zo nog eens sjekkenquote:Ik heb je een nummer gemaild, niet aangekomen?
Ik voel een kots-smiley aankomen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De online van Dale heeft het niet over mannen, vrouwen en kinderen ...
Ik leg het nog één keer uit. De online Van Dale is een sterk uitgeklede versie van de driedelige Van Dale.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De online van Dale heeft het niet over mannen, vrouwen en kinderen ...
Die is al heeeeeel lang dood.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Waar woont die meneer van Dale? Dan zal ik hem es laten zien dat ik bijdehand kan zijn.
Ja he ! Terwijl het na de tweede post al op slot had gekundquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een goed topic is t geworden he![]()
Het duurde te lang.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Yeah right. Volgens mijn wiskundeleraar wacht hij op antwoord.
Heel, heel, heel scherpquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Yeah right. Volgens mijn wiskundeleraar wacht hij op antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |