abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31612983
Wat is er mis met ass-to-mouth????????????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31614757
Mijn ervaring (ik ben ook zo'n kleine dikkerd, voel me er prima en gezond bij, dus géén afvaltips s.v.p.): met mijn handen op een laag krukje, mijn kont staat dan goed omhoog, kan mijn partner heel diep. Dat moet inderdaad niet al te lang duren, dan krijgen de knietjes het zwaar.
Maar...als ik eerlijk ben, voor mij hoeft het zeker niet diep om het lekker te vinden. Al vindt ik het niet meer dan logisch ook aan zijn genot te denken, en ervoor te zorgen dat hij geregeld wél diep kan gaan.
Op hem zittend met mijn rug naar hem toe en mijn benen buitenlangs zijn benen gaat ook prima (al lijkt het me voor hem dan weer niet prettig al te lang zo'n gewicht op schoot te hebben).
En wartal eerder genoemd is, een flink kussen onder mijn kont, ook heel goed.

Maar wat nog het allerbelangrijkst is, humor!
Durf te proberen, durf het helemaal mis te laten gaan. Zolang je daar samen om kunt lachen, blijft het leuk!
Grote woorden voor zo'n klein mens.
pi_31637066
Mijn vriendin is ook aan de stevige kant (niet dik), en ik merk idd ook dat bij sommige standjes het niet zo diep gaat, maar dat maakt het er voor mij niet minder lekker op hoor

We hebben nog niet zolang dus we hebben nog zat te experimenteren, tot nu toe bevalt ons doggy-style en 'ik bovenop-zij benen omhoog' erg goed. De tip van 'man op z'n zij - en zij op de rug' is ook een goede ja, die beviel ook prima omdat je lekker kan blijven liggen allebei, als je bijv. moe bent

Je zou wat praktischer kunnen denken zovan "in welke houding bij haar die niet te oncomfortabel is, heb je het meeste ruimte voor jou om zo diep mogelijk te kunnen stoten, zonder dat jij je dan weer in een te oncomfortabele houding hoeft te wringen?" en verzin maar wat. Zo simpel is het toch eigenlijk? En lol hebben is zeker belangrijk!
pi_31639392
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

De uitkomst voor jou! De bodybouncer
Dat ziet er goed uit!!!
pi_31644528
waar komt die rare opvatting vandaan dat diep beter is?
Vrouwen vinden het nogal onprettig als je tegen hun baarmoedermond staat aan te raggen :|
En op z'n hondjes voelt de vrouw gewoon iets meer/beter, maar dat komt meer door de vorm en zenuwen.
Mocht "op z'n hondjes" gaan vervelen of onpersoonlijk lijken, probeer dan missionaris houding maar dan de benen van de vrouw tegen elkaar aan (haar voeten/enkels op je schouders of ernaast) hier voelt zij ook meer van EN kan je elkaar nog aankijken.
  zondag 23 oktober 2005 @ 09:58:20 #106
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_31647912
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik heb "ervaring" met dunne dames en met dikkere exemplaren. Ik (en nu kan ik enkel voor mezelf spreken) heb liever niet dat al die knoken in m'n lijf prikken; ik lig liever wat zacht. Mollige dames hebben niet zelden twee van die lekkere kussentjes op borsthoogte die puur natuur zijn, terwijl je bij de dunnen exemplarem ofwel tegen een stel theezakjes ofwel tegen een harde bult siliconen ligt te kijken.

Edit: deel post verwijderd i.v.m. reacties op verwijderde post.
Wat een onzin reactie, ik slanke dame 1.64 lang en weeg misschien net 52kg heb echt geen theezakken, geen siliconen en mijn inziens een goed in verhouding zijnde figuur, rondingen waar ze moeten zitten, en een mooie naar voren wijzende cup C. Ken meiden die jij mollig nooit met hun tieten tot aan de navel. Zo handig over een ander te oordelen terwijl je zelf ook niet perfect bent hé.

TS, ero heeft je goede adviezen gegeven, ik hoop dat je daar wat aan hebt, en mensen zeik is niet zo over gewicht, vorm enz.
Niet iedereen valt op hetzelfde type/figuur (gelukkig maar). Ook de mollige dame kan erg aantrekkelijk zijn voor mannen. En als TS haar nu aantrekkelijk vind, waarom zou zij dan uberhaupt gaan afvallen?
Mama van Isa en Ties
pi_31708683
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 09:58 schreef marlieske het volgende:

[..]

Niet iedereen valt op hetzelfde type/figuur (gelukkig maar). Ook de mollige dame kan erg aantrekkelijk zijn voor mannen. En als TS haar nu aantrekkelijk vind, waarom zou zij dan uberhaupt gaan afvallen?
Misschien omdat het gezonder is?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_31709122
wat me stoort aan de reacties hier op de reacties "laat haar afvallen en heb dan goede sex" is dat mensen doen alsof het normaal is dat je vet bent (ja vet ja, dat is wat ze zijn en hebben).
ik heb onlangs een klein onderzoekje moeten doen naar overgewicht en obesitas. feit is dat het in bijna alle gevallen is aangevreten en er enkele gevallen zijn dat het een ziekte is of een bijwerking van een medicijn. nederlandse bevolking (vooral jeugd) neemt ontzettend snel toe in gewicht.
naast allerlei aandoeningen die je door overgewicht kunt krijgen: hart-en vaatziekten, Diebetes mellitus, gewrichtsproblemen, etc is het ook een vervuiling van het visuele beeld van anderen. vette mensen zijn gewoon vies.
wat ik nog erger vind is dat wanneer zo'n luie vetzak medische zorg nodig heeft dit weer betaald word door alle verzekerden. die kosten voor vetzakken is al hoog maar die worden nog veel hoger.
betalen ze het zelf? nee iedereen moet betalen voor hun. wil je je vet eten betaal dan ook extra premie en zoek uitgaansgelegendheden waar je anderen niet lastig valt.

vanaaf heb ik me ook weer kapot gelopen op de loopband ipv na het eten lekker lui achter de tv te hangen. als ik het kan kunnen anderen het ook!
Islam=facisme
pi_31709167
Darkdancer, open dan lekker een topic over wat jij van dikke mensen vindt.
pi_31709189
Maar die discussie voeren we hier dus niet, DarkDancer! Dat is nu al vaak genoeg gezegd. Verder ontopic. Als je hierover wilt discussiëren, open je er maar een apart topic over.
pi_31710902
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:03 schreef Positivity het volgende:
Mijn nieuwe vriendin is aan de stevige kant. De sex is lekker maar ik kan toch wel wat tips gebruiken

Wat is een goed standje en wat juist niet als zij wat dikker is?

Bij missionaris of zij bovenop lijkt het alsof ik minder diep kom dan met vorige (slankere) meisjes. Hoe kunnen we dat beter doen? Standje aanpassen of ander standje?

Alle tips zijn welkom en ga ik gelijk proberen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal snap,ik ben zelf ook flink aan de maat maar ik herken dit probleem helemaal niet,moeten jullie elkaar gewoon niet beter leren aanvoelen ofzo?
01-08-2008
pi_31719544
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef mg794613 het volgende:
waar komt die rare opvatting vandaan dat diep beter is?
Vrouwen vinden het nogal onprettig als je tegen hun baarmoedermond staat aan te raggen :|
Voor mij voelt het gewoon lekkerder, en ik denk niet dat ik de enige ben. Hoe dieper hoe beter. In het begin kan het soms zeer doen ja maar als je eenmaal bent opgewarmd heb ik nergens last van

TS, verder kan je denk ik zelf het beste uitvinden wat goed voelt. Das juist het leuke aan sex
pi_31721446
Minder is meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')