Dat ziet er goed uit!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De uitkomst voor jou! De bodybouncer![]()
Wat een onzin reactie, ik slanke dame 1.64 lang en weeg misschien net 52kg heb echt geen theezakken, geen siliconen en mijn inziens een goed in verhouding zijnde figuur, rondingen waar ze moeten zitten, en een mooie naar voren wijzende cup C. Ken meiden die jij mollig nooit met hun tieten tot aan de navel. Zo handig over een ander te oordelen terwijl je zelf ook niet perfect bent hé.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik heb "ervaring" met dunne dames en met dikkere exemplaren. Ik (en nu kan ik enkel voor mezelf spreken) heb liever niet dat al die knoken in m'n lijf prikken; ik lig liever wat zacht. Mollige dames hebben niet zelden twee van die lekkere kussentjes op borsthoogte die puur natuur zijn, terwijl je bij de dunnen exemplarem ofwel tegen een stel theezakjes ofwel tegen een harde bult siliconen ligt te kijken.
Edit: deel post verwijderd i.v.m. reacties op verwijderde post.
Misschien omdat het gezonder is?quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:58 schreef marlieske het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op hetzelfde type/figuur (gelukkig maar). Ook de mollige dame kan erg aantrekkelijk zijn voor mannen. En als TS haar nu aantrekkelijk vind, waarom zou zij dan uberhaupt gaan afvallen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal snap,ik ben zelf ook flink aan de maat maar ik herken dit probleem helemaal niet,moeten jullie elkaar gewoon niet beter leren aanvoelen ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:03 schreef Positivity het volgende:
Mijn nieuwe vriendin is aan de stevige kant. De sex is lekker maar ik kan toch wel wat tips gebruiken![]()
Wat is een goed standje en wat juist niet als zij wat dikker is?
Bij missionaris of zij bovenop lijkt het alsof ik minder diep kom dan met vorige (slankere) meisjes. Hoe kunnen we dat beter doen?Standje aanpassen of ander standje?
Alle tips zijn welkom en ga ik gelijk proberen![]()
Voor mij voelt het gewoon lekkerder, en ik denk niet dat ik de enige ben. Hoe dieper hoe beter. In het begin kan het soms zeer doen ja maar als je eenmaal bent opgewarmd heb ik nergens last vanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef mg794613 het volgende:
waar komt die rare opvatting vandaan dat diep beter is?
Vrouwen vinden het nogal onprettig als je tegen hun baarmoedermond staat aan te raggen :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |