denk het ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doggy-style, misschien?
Zat ik ook net te denken...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:07 schreef addie84 het volgende:
r&P --> SEX?
waarom "kom je minder diep"?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:10 schreef Positivity het volgende:
Waarom is doggy-style beter dan?
omdat je dan over het algemeen toch een tikje dieper gaatquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:10 schreef Positivity het volgende:
Waarom is doggy-style beter dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom "kom je minder diep"?
welke gedeelte "meisje" zit in de weg dan![]()
die heb ik succesvol buitengesloten toen ik een reactie gafquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:19 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij heeft nu visioenen die hij liever niet wil hebben,..
is sm niet meteen een grote stap bij een nieuwe vriendin?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef BrauN het volgende:
Ophangen aan je plafond, middels vleeshaken. En daarna maar lekker experimenteren.
Ik helaas niet,..quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:22 schreef addie84 het volgende:
[..]
die heb ik succesvol buitengesloten toen ik een reactie gaf
Met name haar bovenbenen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom "kom je minder diep"?
welke gedeelte "meisje" zit in de weg dan![]()
dat werkte dus al nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:35 schreef Tiekse het volgende:
Wat dacht je van vrouw bovenop...dan kan ie tot aan de wortel...
Leek mij eigenlijk ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben idd ook wel nieuwsgierig hoe zwaar ze dan is. Moet toch behoorlijk zijn wil het de seks lastiger maken.
is het niet gewoon dat jij het niet goed doet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:40 schreef Positivity het volgende:
Ze is heus niet megazwaar hoor. Ze is zwaar voor haar korte lengte.
Benen optrekken zat ik ook al aan te denken ja. Mijn ex kon haar benen bijna in haar nek leggen. Dan kom je lekker diep jaMaar dat gaat mijn nieuwe vriendin echt niet lukken.
of hij is gewoon totaal niet in staat fatsoenlijk te presterern qua standjes, en dat werd goedgemaakt door de lenigheid van zijn exquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
TS zijn probleem is dus niet dat de vriendin te dik is, maar zijn lul te kort
Je moet altijd de oorzaak aanpakken waar je het makkelijkste wat aan kunt doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
En als ze flink nat is geworden daarna lekker met je hoofd op dat kussen slapenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je moet altijd de oorzaak aanpakken waar je het makkelijkste wat aan kunt doen
ts, leg eens een kussen onder haar kont.
knap hoor, speel het maar op de man..quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kun je leren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:40 schreef Positivity het volgende:
Ze is heus niet megazwaar hoor. Ze is zwaar voor haar korte lengte.
Benen optrekken zat ik ook al aan te denken ja. Mijn ex kon haar benen bijna in haar nek leggen. Dan kom je lekker diep jaMaar dat gaat mijn nieuwe vriendin echt niet lukken.
Zeg, doe eens normaal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef Triangeljosti het volgende:
Dikke vrouwen hebben vaak ook moeite om hun kont netjes af te vegen. Doggy-style is daarom af te raden omdat je anders tegen die bruine ster met restjes aan zit te kijken...
ik weet niet waar jouw hoofd zit..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef Triangeljosti het volgende:
Dikke vrouwen hebben vaak ook moeite om hun kont netjes af te vegen. Doggy-style is daarom af te raden omdat je anders tegen die bruine ster met restjes aan zit te kijken...
Met een kussen eronder kom je dieper?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je moet altijd de oorzaak aanpakken waar je het makkelijkste wat aan kunt doen
ts, leg eens een kussen onder haar kont.
waar kom je vandaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef Positivity het volgende:
Ik weet echt niet hoe zwaar ze precies is. Ze is 1.60 m of zo. Vooral haar bovenbenen zijn breed en dik.
Anders geef je even een reactie waar TS wat aan heeft...dit gaat echt nergens overquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef DarkDancer het volgende:
anders ga der fistfucken....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laat de flauwe grappen maar even achterwege a.u.b.
Dat is het nou juist, dieper is lekkerder..quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef Kippetje3 het volgende:
Het gaat toch niet erom hoe diep, maar of ze en jij het lekker vind..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |