quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:33 schreef mikey99 het volgende:
*god straft meteen onmiddelijk, (of de volgende ochtend zoals in jou geval)
*disclaimer: in tegenstelling tot mijn baggertoipics van gisteravond is dit bloedserieus*
en een poes?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef Kogando het volgende:
En daarom horen katten niet in je bed te kunnen, samen met het gegeven dat je hele bed na verloop van tijd onder de haren zit.
Alsof het uitmaakt dat mijn be onder de haren zit als de rest van het huis het ook zitquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef Kogando het volgende:
En daarom horen katten niet in je bed te kunnen, samen met het gegeven dat je hele bed na verloop van tijd onder de haren zit.
Goede smaakquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zou het niet erg vinden
Katten zijn lief![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:33 schreef GoLLeM het volgende:
*god straft meteen onmiddelijk onmiddellijk, (of de volgende ochtend zoals in jou geval)
*disclaimer: in tegenstelling tot mijn baggertoipics van gisteravond is dit bloedserieus*
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:40 schreef HeyFreak het volgende:
stop 'm anders hier in:
[afbeelding]
Stomme kooi!!!
![]()
![]()
![]()
Stomme Kooi!!1!
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:42 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Worden jullie nou ook nooit moe van al die zeikerds over spelling?![]()
On topic: Tsja, het beestje heeft je wakker proberen te maken, da's al meer dan je van de gemiddelde kat mocht verwachten. Hij verdient een extraatje zou ik zeggen
want?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:40 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik weet wel dat ik gollem niet echt leuk vindt hier op dit forum.
Elke ochtend? Dus je hebt dankzij haar ook geen wekker meer nodig? Die kat van jou verdient haar geld wel he? Je zou blij moeten zijn met zo'n katquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]ouch, ik hoor geen spelfouten te maken!
En het was idd wel duidelijk dat ze er van baalde, maar helaas maakt ze me elke ochten wakker dus begreep ik deze keer de hint niet
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:49 schreef Falco het volgende:
Bij het zien van de TT, dacht ik dat je ZELF in je bed gepist had.
Dat was ook de bedoeling waarschijnlijk! Het humoristisch meesterbrein had natuurlijk al láng de intentie om ons allemaal in het ootje te nemen door middels zijn TT te suggereren dat hij zelf in bed had geplast. Maar wat blijkt!?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:49 schreef Falco het volgende:
Bij het zien van de TT, dacht ik dat je ZELF in je bed gepist had.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef tonks het volgende:
Ik ga een keer een topic openen met "mijn kat in bed geplast" en dan denkt iedereen dat mijn kat in bed heeft geplast.. maar wat er eigenlijk gebeurd is dat de kat op de grond zat.. dat ik er op ging plassen en dat hij toen door de kracht in het bed vloog!
het komt door die irritante kooien van emquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zal het wel verdiend hebben, katten weten zoiets.
ik moest hard lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling waarschijnlijk! Het humoristisch meesterbrein had natuurlijk al láng de intentie om ons allemaal in het ootje te nemen door middels zijn TT te suggereren dat hij zelf in bed had geplast. Maar wat blijkt!?
*TADAAAA*
Anti-climax!
Het was zijn kat!!!!11:D ;;
![]()
![]()
;; D:D:; D
neem dan ook een gecastreerde katquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef J_CDA het volgende:
Een kat in je bed. Het volgende moment zit die kat weer z'n eigen ballen te likkenWat ben jij voor een goorlap
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:40 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik weet wel dat ik gollem niet echt leuk vindt hier op dit forum.
niet weer die kooiquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:40 schreef HeyFreak het volgende:
stop 'm anders hier in:
[afbeelding]Stomme kooi!!!
Valt erg mee hoor, alleen dat het nat is, is zeer irritant.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:49 schreef tonks het volgende:
He bah! en die geur is zo doordringend die krijg je nooit meer weg
Moet jij nodig zeffen met je "hendig zjieke slip".quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Maikuuul het volgende:
Dus die kat heeft over jou heen zitten zeiken ? Daar is maar 1 woord voor : PWNED
Hendig = rustig (veel gebruikt door boeren: doe 't hendig an = doe het rustig aan)quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeffen met je "hendig zjieke slip".
moet me toc eens vertellen wat hendig is en wat er zo sjiek is aan een slip maken op je scooter.
Dankje, het is zo irritant als mensen dat verkeerd schrijven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:33 schreef GoLLeM het volgende:
*god straft meteen onmiddelijk, (of de volgende ochtend zoals in jou geval)
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef tonks het volgende:
Ik ga een keer een topic openen met "mijn kat in bed geplast" en dan denkt iedereen dat mijn kat in bed heeft geplast.. maar wat er eigenlijk gebeurd is dat de kat op de grond zat.. dat ik er op ging plassen en dat hij toen door de kracht in het bed vloog!
Plus je hebt naast de urine en vieze tong ook nog haren en vlooien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef J_CDA het volgende:
Een kat in je bed. Het volgende moment zit die kat weer z'n eigen ballen te likkenWat ben jij voor een goorlap
![]()
Ik ben ook lief, mag ik over je gezicht plassen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zou het niet erg vinden
Katten zijn lief![]()
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |