Dat moet, kan volgens mij haast niet anders, Martin Gaus zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jazeker, welke Martin deed de records op locatie ?
Ja die waren datquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef dartfanaat het volgende:
Waren dat niet Tom Blom en Jack van Gelder???
Dat weet ik weer niet welke Martin het wasquote:Martin Gaus is m'n antwoord
Zegt me niets, eerlijk gezegd......quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:11 schreef Bjoro het volgende:
nee...martin rudelsheim...geen idee waar die gebleven is !
Leuk programma altijd. Mijn hond wou altijd meedoen in de huiskamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef dartfanaat het volgende:
Ik had inderdaad, met de motivatie van DeTolk in het achterhoofd, Natte Neuzen in gedachte
Ik heb via Google gezochtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dierenmanieren is niet specifiek op honden gericht.
dan ben jij af !quote:
Dierenmanieren via Google gezocht?quote:
Bananasplit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
Patty Brard was assistente in welk tv programma?
Niet alleen filmkennis dusquote:
Tv en Film. Muziek en boeken ben ik niet zo in thuis.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef DeTolk het volgende:
OZ
Ooit een stukje van gezien , sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog iemand in de Tv Quiz die keek
![]()
Nou dat was in ieder geval genoeg om de namen te herkennen. Knap hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ooit een stukje van gezien , sorry.
Goed geheugen. (Met Film en TV welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dat was in ieder geval genoeg om de namen te herkennen. Knap hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |