quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:13 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Gisteren stelde ik al een vervolgvraag in het vooruitzicht over de advocatenserie.......
De advocaten werden gespeeld door Kraaijkamp jr. en Pleijsier........Wat was hun achternaam?
Weggeven maar...........Bolsenbroek enTichelaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:42 schreef dartfanaat het volgende:
Omdat het maandagochtend is.......zal ik er eentje geven:
Tichelaar (gespeeld door Kraaijkamp) De ander, gespeeld door Pleijsier, heette met z'n voornaam LJ (of eljee, of Laurens-Jan)
quote:Na een ongeluk meldt het echtpaar Van de Broek zich bij de hemelpoort. ...... mag blijven, maar haar man moet eerst nog een goede daad verrichten op aarde. Binnen een jaar moet hij het huwelijk van de excentrieke psychiater Norbert en zijn snobistische vrouw redden. Hun dochter helpt meneer Van de Broek daarbij en vanuit de hemel doet ...... haar best.
Tuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Beppie ben je boven?
ja ja ja ja had er nooooit opgekomen, maar het is zeker een oh ja !!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Weggeven maar...........Bolsenbroek enTichelaar
Voor enkelen zeker een OWJA..............
Deze vraag zal ik dan maar weggeven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk niet dat ik er op ga komen Dartfanaat.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Adele Bloemendaal was ma en dochter werd door Nada van Nie gespeeld.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Rijk?
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
Te Ve Pe
De eerste de Bestequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:48 schreef Bjoro het volgende:
Wat was de naam van de recordshow van de Tros ?
en welk (bijna) jaarlijks terugkerend evenement is hier ooit ontstaan ?
jazeker, welke Martin deed de records op locatie ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef dartfanaat het volgende:
Waren dat niet Tom Blom en Jack van Gelder???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |