Nope, ze is vooral bekend van soaps en presentatiewerk voor MTV enzo. Echt zo'n opgedirkt monster uit het sterrencircuit zonder dat ze zelf echt een ster is geweest. Melrose Place zat ze in volgens mij...quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Michelle Johnson?
Geen idee of mensen haar überhaupt kennen. Maar aangezien ik zelf nou niet bepaald celebrities volg en haar tòch ken, dacht ik, mooie starter voor het mannenfeest.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken haar wel ergens van idd. Melrose place....dan moet ik mijn zus maar even uit haar bed bellen...
Je bedoelt haar? (Na een kleine zoekactie...)quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Was ze niet van Remote Control?
Hoogstwaarschijnlijk niet van een film.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ja dat was Kari Wuhrer... waar ken ik die bovenste dan van....![]()
Doe maar deze gaat me niet lukken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
Ik wil wel een andere vraag stellen hoor, ik moet eigenlijk naar bed namelijk.
Het meisje wiens hoofd gehalveerd werd toen ze een verkeerde afslag nam. Voor de rest van de tijd loopt ze rond met rammelende metalen balletjes.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Emannuele Chriqui?
Stel maar een vraag die ik niet weet. Dan kan ik rustig slapen. Mezelf kennende F5 ik toch nog wel een keertje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik er nog een stellen of ga je tukken Arty?
Zonder Sheri is het niet echt leuk nee tijdens de nachtdienst.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stel maar een vraag die ik niet weet. Dan kan ik rustig slapen. Mezelf kennende F5 ik toch nog wel een keertje.
En daarnaast is FMT nou niet bepaald spannend als slechts twee mensen maar hintjes blijven geven om op die manier elkaar punten toe te stoppen...
Toch nog ge-F5'ed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Zonder Sheri is het niet echt leuk nee tijdens de nachtdienst.
Indeedquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:29 schreef Sokolsky het volgende:
Arsenic and Old Lace?
quote:
Krzysztof Kieslowski inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:55 schreef dolle_hond het volgende:
kristof kieslowsky
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef Sokolsky het volgende:
Cidade de Deus?
wees blij dat ik dat niet vroeg, want hier was t katia lundquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef Sokolsky het volgende:
Regisseur zou dan Fernando Meirelles zijn.
Directed byquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wees blij dat ik dat niet vroeg, want hier was t katia lund
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gaat het weer over een Braziliaansestad?
![]()
Ericus +1quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Daniel Dae Kim
Nee voor de kust van San Fransisco.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Alcatraz lag niet in Brazilië, toch
Nueve Reinas is zeker wél een goede film?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, da's de remake.
zelfvertrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat moet die emoticon eigenlijk voorstellen?
3 maal neequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:04 schreef Sokolsky het volgende:
En bij weer tweemaal nee: welk land?
ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:10 schreef Sokolsky het volgende:
Wie had er vandaag/laatst Los Muertos gezien?
en dat terwijl fok! retetraag is en ik zelf heel druk ben elders.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, al gevonden. Vragen over films met nog geen 200 votes op IMDB![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:41 schreef Sokolsky het volgende:
Wat is Leguizamo?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, al gevonden. Vragen over films met nog geen 200 votes op IMDB![]()
Patch kan wel gaan zittenquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Kennen zo weinig mensen John Leguizamo?
Maakt verder ook niks uit. Maar verbaasde mij er gewoon over aangezien hij hier al een paar keer voorbij is gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:03 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Patch kan wel gaan zitten-en, maar van bijrollen in Moulin Rouge! en Carlito's Way en een heleboel minder interessant spul leer ik geen acteur kennen. En blijkbaar vond ik 'm niet zo goed dat 'ie opviel.
een paar x? volgens mij heb ik zijn kop al 10 x hier langs zien komen,quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maakt verder ook niks uit. Maar verbaasde mij er gewoon over aangezien hij hier al een paar keer voorbij is gekomen.
Ik ben ook niet zo goed in ouwe meuk...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:26 schreef Sokolsky het volgende:
De vragen van d_h lopen niet echt vandaag.
Gefeliciteerd met je Million Dollar Baby prijs.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:40 schreef Chielus het volgende:
een paar x? volgens mij heb ik zijn kop al 10 x hier langs zien komen,
thanx, op zich wel humor dat iedereen op t forum me nu aan het felicteren is en ik het zelf in eerst instntie helemaal niet door had.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in ouwe meuk...
[..]
Gefeliciteerd met je Million Dollar Baby prijs.
deze vind ik al behoorlijk simpel hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Anders verzint dolle_hond even een vraag die wel iemand weet.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:55 schreef California het volgende:
Wow, die eerste foto had ik echt niet herkend.
Gielgud.
quote:Yo yo yo... Shit. Back. Back up. Back the fuckup... Now..
Common man.. Stop the cab.. Stop the goddamn cab...
Dat klinkt als een uiting gedaan door een donkergekleurde medemens. Mijn eerste ingeving was Collateral, maar dat lijkt niet logisch aangezien hij zelf rijdt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voraus dan doch wieder...
Quote uit welke film?
quote:Of course not. I'm a soldier, not a monster.Even though if
I sometimes work for monsters.
Denzel in Man on Fire?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is inderdaad een donkergekleurde medemens
quote:No code, no riddle, no fancy little countdown.
D'r zitten dus dingen in de film die boem doen. Oorlogsfilm?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neen.
Het gaat meer om de film dan om de persoon he
De quotes die ik geef zijn van andere mensen.
Die Hard with a Vengeance?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Actiefilm
En de hele film draait eigenlijk om een ding dat boem gaat doen... En uiteindelijk pssssjt doet!
Het begint een beetje traditie te worden Artyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef TFM het volgende:
Die Hard III ?
Tja, bijna een uur staat een vraag open, hints over en weer en dan wordt ik op een paar seconden verslagen door iemand die out-of-the-blue komt binnenwandelen. Typisch...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint een beetje traditie te worden Arty
TFM +1
Zo zijn we niet getrouwd hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:56 schreef TFM het volgende:
Ik ben morgen niet online, en ik ga nu naar bed, iemand anders mag een vraag stellen?
Ach, kijk.. toen jij nog niet eens meedeed met dit spelletje, deed ik ook al een tijdje mee (of je moet een naamswijziging hebben gemaakt..) nadeel van een democratisch en open forum.. Het spijt me maar moet ik me nu schuldig voelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, bijna een uur staat een vraag open, hints over en weer en dan wordt ik op een paar seconden verslagen door iemand die out-of-the-blue komt binnenwandelen. Typisch...
Dat is correctquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:13 schreef Sokolsky het volgende:
Irvin Kershner?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:13 schreef Sokolsky het volgende:
Irvin Kershner?
Naja, het is meer dat ArtyShock praktisch standaard als tweede het goede antwoord post, vaak nog in dezelfde minuutquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:14 schreef TFM het volgende:
[..]
Ach, kijk.. toen jij nog niet eens meedeed met dit spelletje, deed ik ook al een tijdje mee (of je moet een naamswijziging hebben gemaakt..) nadeel van een democratisch en open forum.. Het spijt me maar moet ik me nu schuldig voelen?![]()
Ok, ik zag mn eigen fout ook wel inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat ArtyShock praktisch standaard als tweede het goede antwoord post, vaak nog in dezelfde minuut
Maar tof dat je nog een vraag stelde
Goedenacht.
Ja! Ik ben zielig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:14 schreef TFM het volgende:
Ach, kijk.. toen jij nog niet eens meedeed met dit spelletje, deed ik ook al een tijdje mee (of je moet een naamswijziging hebben gemaakt..) nadeel van een democratisch en open forum.. Het spijt me maar moet ik me nu schuldig voelen?![]()
weet er maar eentje, opweghelpen mag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Sokolsky het volgende:
3 films met een nummer van Nina Simone
Nee, daar zit je voorgoed aan vastquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:18 schreef TFM het volgende:
[..]
Ok, ik zag mn eigen fout ook wel in![]()
excusses dan maartis laat
Tot ziens dan maar? (kom ik ooit nog van die out-of-the-blue status af)
Die is alvast goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:19 schreef TFM het volgende:
[..]
weet er maar eentje, opweghelpen mag?
- The Big Lebowski
en nu ga ik echt ja...
Zoiets als "Love Me or Leave Me", of moet de song in de film voorkomen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Sokolsky het volgende:
3 films met een nummer van Nina Simone
Ik ken aardig wat nummers van Nina (ze was èrg goed), maar om ze nou te plaatsen in een film... Best pittig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef Sokolsky het volgende:
Song moet in de film voorkomen en de filmtitel wil ik hebben.
Ow. Verhip, ik heb een punt. Dat had ik niet door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef Sokolsky het volgende:
Dus we hebben nu The Big Lebowski, Thomas Crown Affair en Before Sunset. En dat zijn er drie.
ArtyShock +1
Enneh... ga die nou eens snel kijken!
Ook goed waren Any Given Sunday, Shallow Grave en nog een aantal films.
Ciao Vicquote:
Maak daar maar vannacht van.quote:
Da's mooi, dan kan ik lunchen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Akira!
Meisjes:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Terugkerend vraagje:
Wie van de jongens heeft de meeste Kills en wie van de meisjes in Battle Royale?
Ik wil namen horen en zet je antwoord maar in spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens:Jij leest ook de Manga's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lonewolf +1Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
ja, was dus een makkie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij leest ook de Manga's ?
Lonewolf +1
De manga's zijn veel beter dan de film en ik vond de film al tof.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael Keaton
Christian Bale
Val Kilmer
Adam West
George Clooney
Jack Nicholson
Christopher Walken
Arnold Schwarzenegger
Danny de Vito
Jim Carrey
Annabella Sciorra?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Haar naam of 3 films met haar
[afbeelding]
Arty +1quote:
Ik moest wel eventjes twee keer kijken maar toen was het duidelijk. Haar voor het eerst gezien in Jungle Fever volgens mij...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
Hèm vond ik namelijk zo lijken op die foto die jij van Brad Renfro postte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Josh Charles
Beetje idd. Ik vind hem meer op Zlatan lijken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hèm vond ik namelijk zo lijken op die foto die jij van Brad Renfro postte.
mr_anonimous + 1
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze vraag gaat over de X-men films:
Noem de gaven van de genoemde mutants
Rogue -neemt gaven over van anderen
Wolverine -herstelt snel + onverwoestbaar staal in zijn lichaam
Mystique -transformeert in een ieder die ze kan zien
Pyro -beheerst vuur, kan het niet maken alleen controleren
Charles Xavier -telekinese, telepathie
Magneto -magnetische krachten, heeft invloed op alles wat metaal is
Mennoson +1quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
LS = Lee Strassberg?
NL = Correctquote:
Inderdaad, met ö m e rquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
PR= Peter Römer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ja de Cock natuurlijk.
DM = Dick Maas?
Piet Römerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Het moet dan wel de lift zijn denk ik aangezien je Peter Lusse afkeurde. Die zat in Flodder.
Frank79 +1quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef Frank79 het volgende:
Sky Captain and the world of tomorrow?
WIlde al net vragen waar het automerk bleef..nu zie ik al dat je ge-edit hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Minority Report
Tom Cruise
Collin Farrel
Max von Sydow
Neal McDonough
Oh en Lexus
Dankjewel voor het punt gunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ford was dat automerk geloof ik.
punt mag naar Menno!
Nee, het is echt Lexus. Nogal overduidelijk zelfs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ford was dat automerk geloof ik.
punt mag naar Menno!
Aha, dat was jij met de drie auteurs. Toen had ik je punt ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dankjewel voor het punt gunnen
Maar volgens mij zit TC in een Lexus, terwijl deze gebouwd wordt en rijdt hij daarmee de fabriek uit.
Heb de film laatst nog gezien, en toen uiteraard op FMT meteen een vraag gesteld over de pre-cog
Ik heb een dubieuze reputatie wat betreft punten stelen, daarom riep ik het maar alvast. Ford was van Demolition Man nou weet ik het weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dankjewel voor het punt gunnen
Maar volgens mij zit TC in een Lexus, terwijl deze gebouwd wordt en rijdt hij daarmee de fabriek uit.
Heb de film laatst nog gezien, en toen uiteraard op FMT meteen een vraag gesteld over de pre-cog
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Usual Suspects?
WAG YOUR OWN DOG!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:36 schreef ArtyShock het volgende:
Wag the Dog?
Nee. Wel een Indiase dame. Deze was vroeger Miss World.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is dat wijf van Salman Rushdie, Padma Lakshmi.
Lonewolf +1quote:
Chielus +1quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef Chielus het volgende:
of Bryan Singer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef California het volgende:
Gore Verbinsky.
Die welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Blue in the face?
Het is Lord of war. Je mag geen meerdere gokken in 1 post doen. En je mag sowieso maar 2 gokken doen zonder dat de vraagsteller er op reageert. Maar omdat ik niet vervelend wil zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Warlords?
Lord of the war?
Lord of wars?
zoiets?
Oh..dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is Lord of war. Je mag geen meerdere gokken in 1 post doen. En je mag sowieso maar 2 gokken doen zonder dat de vraagsteller er op reageert. Maar omdat ik niet vervelend wil zijn.
Nembrionic +1
Wellicht? De eerste in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat uit The Thin Blue Line?
Hee....da's ook de strekking van mijn post....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:24 schreef Sokolsky het volgende:
Da's The Office toch?
Niet dat ik dan weet wat je in hemelsnaam bedoelt...
Ik ook niet, maar dit herkende ik nog wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik keek nooit naar The Office....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |