NL = Correctquote:
Inderdaad, met ö m e rquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
PR= Peter Römer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ja de Cock natuurlijk.
DM = Dick Maas?
Piet Römerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Het moet dan wel de lift zijn denk ik aangezien je Peter Lusse afkeurde. Die zat in Flodder.
Frank79 +1quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef Frank79 het volgende:
Sky Captain and the world of tomorrow?
WIlde al net vragen waar het automerk bleef..nu zie ik al dat je ge-edit hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Minority Report
Tom Cruise
Collin Farrel
Max von Sydow
Neal McDonough
Oh en Lexus
Dankjewel voor het punt gunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ford was dat automerk geloof ik.
punt mag naar Menno!
Nee, het is echt Lexus. Nogal overduidelijk zelfs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ford was dat automerk geloof ik.
punt mag naar Menno!
Aha, dat was jij met de drie auteurs. Toen had ik je punt ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dankjewel voor het punt gunnen
Maar volgens mij zit TC in een Lexus, terwijl deze gebouwd wordt en rijdt hij daarmee de fabriek uit.
Heb de film laatst nog gezien, en toen uiteraard op FMT meteen een vraag gesteld over de pre-cog
Ik heb een dubieuze reputatie wat betreft punten stelen, daarom riep ik het maar alvast. Ford was van Demolition Man nou weet ik het weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dankjewel voor het punt gunnen
Maar volgens mij zit TC in een Lexus, terwijl deze gebouwd wordt en rijdt hij daarmee de fabriek uit.
Heb de film laatst nog gezien, en toen uiteraard op FMT meteen een vraag gesteld over de pre-cog
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Usual Suspects?
WAG YOUR OWN DOG!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:36 schreef ArtyShock het volgende:
Wag the Dog?
Nee. Wel een Indiase dame. Deze was vroeger Miss World.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is dat wijf van Salman Rushdie, Padma Lakshmi.
Lonewolf +1quote:
Chielus +1quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef Chielus het volgende:
of Bryan Singer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef California het volgende:
Gore Verbinsky.
Die welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Blue in the face?
Het is Lord of war. Je mag geen meerdere gokken in 1 post doen. En je mag sowieso maar 2 gokken doen zonder dat de vraagsteller er op reageert. Maar omdat ik niet vervelend wil zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Warlords?
Lord of the war?
Lord of wars?
zoiets?
Oh..dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is Lord of war. Je mag geen meerdere gokken in 1 post doen. En je mag sowieso maar 2 gokken doen zonder dat de vraagsteller er op reageert. Maar omdat ik niet vervelend wil zijn.
Nembrionic +1
Wellicht? De eerste in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat uit The Thin Blue Line?
Hee....da's ook de strekking van mijn post....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:24 schreef Sokolsky het volgende:
Da's The Office toch?
Niet dat ik dan weet wat je in hemelsnaam bedoelt...
Ik ook niet, maar dit herkende ik nog wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik keek nooit naar The Office....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |