Van harte welkomquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Sorry ons groepje neemt geen nieuwe leden meer aan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry ons groepje neemt geen nieuwe leden meer aan.
Hoi Yvonnaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
Nouja !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
8 uur!
Volgens mij loopt het dus allemaal wel los. Ze zal snel bevallen, zo te zien en dan is het heus wel einde oefening voor Tanja.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....
Dat lijkt ons helemaal niet leukquote:hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op googlequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend hoe een tv-programma van invloed kan zijn op nieuwe hobby's van Fokkersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij wie ??? Bied je je spontaan aan arneauxquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.
RegDatum van Delta: maandag 11 april 2005quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoi Yvonnaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klets maar gezellig mee hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.
Sorry. Tegelijk. Dat moest er ff bij.
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
RegDatum van Delta: maandag 11 april 2005
Jij hebt helemaal geen beslissingsbevoegdheid hier muts .
Breiplaatjes op google ??? Volgens mij was het lapje wel huisvlijt van Kribbet zelfquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op googleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh kut, ik heb telkens Freudiaans 8 uur gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.
Klik hier voor info
Schrijven kun je ook amper, zinnen beginnen met hoofdletters en woorden typ je voluit .quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef Yvonna het volgende:
kan helaas nie breien...........maar ouwehoeren wel redelijk...........
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.
Klik hier voor info
Jij beestquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op googleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij al 5 jaar post dan had je moeten weten dat ik geen man benquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop