Ik ben 19 jaar. Maagd. Opzich ben ik best wel gevoelig. (ik lijk op mijn moeder) Vanaf mijn (ca) 16e, ben ik talloze keren verliefd geweest op meisjes.. elke keer wast een teleurstelling (zagen me als vriend, maar allemaal vonden ze me wel lief..) Heb een half jaar terug wel een vriendinnetje gehad.. maar die maakte het na ca 1,5 maand uit.. (zonder echte reden!! Ok, ze was ook 3 jaar jonger, maar wel vrij volwassen)
Opzich heb ik in het laatste half jaar redelijk wat 'kansen' gehad om gewoon voor de lust met een meisje naar bed te gaan.. (zelfs al AFGESPROKEN(!) het te doen dan en dan..) Dus ik ben niet helemaal kansloos bij de dames.. (kzit goed in me vel, en babbel is ook redelijk vlot de laatste tijd) Maar ik heb er vanaf gezien.. ik wilde gewoon the true thing.. Ik heb altijd in true love geloofd. Maar de laatste tijd... voel ik me er steeds minder bij...
Nu is vorige maand, mijn laatste verliefdheid (zal ik maar zeggen) weer in een teleurstellign geindigt. Bij dit meisje dacht ik ECHT dat ik op d'r mooie innerlijk viel! De ware dus!? Maarnee.. ze was al bezet.. (met een gast die haar vet slecht behandelde)
Nah.. ik frustreer me af en toe behoorlijk aan dit feit..
ik ben ook iets te geil.. laatste tijd.. wat 't alleen maar erger maakt...
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken... Maarja, het volgende moment realiseer ik me al te goed dat ik dat niet kan maken (heb zelf welles het gevoel gehad dat ik gebruikt ben, best kut)
ik ben er een stuk harder van geworden (was vroeger wel iets te overgevoelig eigenlijk )
Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment.. Het komt allemaal wel een keertje.. hoop ik
hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
quote:ik denk deze meneer
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken...hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
quote:Ja, ik, het lijkt wel of je mij beschrijft.
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment.. Het komt allemaal wel een keertje.. hoop ik
hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
Groetjes,
Draak.
Ben ook 19 jaar, ook maagd, ALLES klopt gewoon, behalve die ene relatie van 1.5 maand, duurde bij mij 1 nacht
Hey, je bent niet de enige, ik voelde me er een tijdje eel kut onder, maar nu niet meer, ik denk ewoon steeds (ook als ik om me heen kijk en iedereen heeft een vriend of vriendin) dat OOIT mijn tijd zal aanbreken.
Misschien is dit wel gewoon de hele lange stilte voor de storm.
Grtz Dune
Ik ben 30, en heb rond mijn 20e ook in die situatie gezeten (nu nog steeds overigens). Iedereen vond me altijd leuk en lief, maar daar bleef het een beetje bij.
Niet dat ik nooit wat te "bekken" had, er waren jaren dat ik gemiddeld genomen elke maand een andere meid had, maar langer dan die maand werd het zowieso nooit wat, 2 maanden is denk ik het langst, nietszeggende relaties waren dat (komt omdat ik mij emotioneel niet open kon/kan stellen, die meiden konden waarschijnlijk niet "linken" met mij o.i.d. waardoor ik ongeinteresseerd én oninteressant overkom, tweerichtingsverkeer dus).
Dus ook ik kreeg de gedachte om "wraak" te nemen. En dat heb ik ook een paar keer gedaan. Bij meiden waarvan is wíst dat ze gek op mij waren bewust de boot afhouden, en dan ineens toegeven. Daarna ging het dan elke week uit en weer aan, een keer of 5-6 of vaker. Vond ik toen wel kewl van mezelf, want ik had gewoon invloed en soort van machtsgevoel. En aandacht natuurlijk.
Om nou te zeggen dat ik er iets beter van ben geworden? Nee dus, natuurlijk. Dat bewust mensen pijn doen ben ik maar mee gekapt, en na mijn laatste - en eigenlijk enige echte - relatie (1,5 jaar geduurd, 3 jaar geleden uitgegaan uiteraard als direct gevolg van de manier waarop ik gewend was met meisjes om te gaan
) heb ik voor zover ik me kan herinneren niet één vrouw aangeraakt. Heeft ook geen zin, want ik maak toch alles alleen maar kapot.
Nu, na 10 jaar zeg maar, heb ik niet eens meer de illusie dat voor mij "die" tijd ooit nog aanbreekt
om mezelf nog even te quoten:
quote:Daarbij: ik heb zo weinig vertrouwen in mensen en zo dat ik zélf niet eens meer verliefd kán worden. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat is?! Wat ik me wél herinner was constante angst om mijn ex kwijt te raken (wat natuurlijk mede een directe oorzaak is dat het ook daadwerkelijk uit ging). Liefde, dat is voor mij problemen, stress, angst, verdriet. Positieve ervaringen heb ik er niet mee.
Iedereen vind me altijd leuk en lief, maar daar blijft het een beetje bij.
Ik denk ineens aan: Pavlov
Een konijn dat electrische schokken krijgt als ie voedsel aanraakt (positief) zal op een gegeven moment verhongeren zonder dat ie 1 enkele schok krijgt omdat ie voedsel met pijn associeert.
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 07-11-2001 12:51]
quote:hihi ik dacht ook dat Herald jou bedoelde met z'n "deze meneer".
Op woensdag 07 november 2001 12:35 schreef Duneheerscht het volgende:
Haha toen ik dit las dacht ik zonder gein echt even dat ik in mijn slaap een kloon had aangemaakt.
quote:Jij hebt nog 9 jaar waarin je me kunt overtreffen. Moet voldoende zijn?
Op woensdag 07 november 2001 12:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Wauw, hij heeft een relatie gehad! Heb je het iig beter gedaan dan ondergetekende...
quote:Was wel blij met je reactie eigenlijk!
Op woensdag 07 november 2001 12:53 schreef UTO het volgende:
Ik wil trouwens dit topic niet voor de opener verpesten met mijn ellendige verhaal. Excuseer daarvoor
Achja.. we zien wel hoe het gaat lopen.. doe lekker waar ik zin in heb.. maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
maarja.. we blijven chillen heh
quote:Heb ik iets positiefs toegevoegd dan?
Op woensdag 07 november 2001 14:23 schreef DaVincy het volgende:[..]
Was wel blij met je reactie eigenlijk!
Achja.. we zien wel hoe het gaat lopen.. doe lekker waar ik zin in heb.. maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
maarja.. we blijven chillen heh
quote:Je hebt iets toegevoed dat de opener als positief ervaart.. dat is datie niet alleen is in zijn probleem.
Op woensdag 07 november 2001 15:34 schreef UTO het volgende:[..]
Heb ik iets positiefs toegevoegd dan?
En daarop volgt dat je niet zoveel aan jezelf gaat twijfelen, omdat je toch altijd de schuld bij jezelf gaat leggen. Als meerdere personen soortgelijke problemen hebben is het gemakkelijker te accepteren.
[Dit bericht is gewijzigd door martijnvds op 07-11-2001 22:57]
quote:.. Jep, zijn wel eens moeilijke momenten.. dat is best wel klote..het is best moeilijk soms om allerlei gedachten even aan de kant te zetten.. voor de rest like you said: gewoon lekker chillen en gewoon lekker leven
maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
De rest van mijn leven draait om, door en voor mezelf.
quote:Ik dacht ook dat hij mij belachelijk wou maken
Op woensdag 07 november 2001 12:46 schreef bixister het volgende:[..]
hihi ik dacht ook dat Herald jou bedoelde met z'n "deze meneer".
* deGVR is gelukkig in de liefde...
jullie tijd komt ook nog wel... het enige wat nodig is... is geduld en vertrouwen.
suc7
quote:Bedoeld zeker "je lul en vrouwen"?
Op donderdag 08 november 2001 09:47 schreef deGVR het volgende:
Sorry maar..* deGVR is gelukkig in de liefde...
jullie tijd komt ook nog wel... het enige wat nodig is... is geduld en vertrouwen.
suc7
Ach * UTO is gewoon niet goed genoeg voor de vrouwtjes
dat mag wel onderhand duidelijk zijn. 100+ vriendinnetjes gehad en niet 1 die het uithield
* zich er bij neerlegt wegens stommelul zijn
quote:Nee, ik bepaal zelf wat ik doe en hoe ik mijn leven indeel. Een ander heeft daar nix over te zeggen!
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
Zou iedereen moeten doen!!
Jongens, op het moment dat je het het minst verwacht wandelt ze je leven binnen en gaat ze nooit meer weg! Geniet tot die tijd toch lekker van je vrijheid en het leven.
quote:Goh, wat ben jij een goddelijk wezen zeg!
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:
Bij dit meisje dacht ik ECHT dat ik op d'r mooie innerlijk viel! De ware dus!? Maarnee.. ze was al bezet.. (met een gast die haar vet slecht behandelde)
Het komt hier gewoon weer op neer:
Je loopt een blauwtje en dat voelt niet goed voor je labiele ego'tje.... it's allways the same.
quote:Een te volle zak dus.... (zeg dat dan!)
Nah.. ik frustreer me af en toe behoorlijk aan dit feit..
ik ben ook iets te geil.. laatste tijd.. wat 't alleen maar erger maakt...
quote:Tuurlijk, dit typeert jou. Je ego'tje heeft een enorme trap gehad van deze mevrouw he?
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken......ik ben er een stuk harder van geworden (was vroeger wel iets te overgevoelig eigenlijk
)
quote:Ik denk dat jij je nog maar veel kutter moet gaan voelen. Het zal je karakter geen kwaad doen. Je klinkt als een verwende baby die zijn zin niet heeft gekregen en andere mensen verantwoordelijk houdt voor hoe hij zich nu voelt! (hierin wijk je trouwens niet af van de meeste mensen die zich volwassen wanen!)
Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment..
En ik kan je nu al vertellen: de dag dat jij jezelf een echte man kan gaan noemen, laat nog heel lang op zich wachten.
quote:Als ik al een "aantal langlopende relaties achter de rug had" zou ik me ook geen zorgen maken, maar dat is nou net weer het verschil he
Op donderdag 08 november 2001 11:33 schreef Tinkepink@work het volgende:
Oke, we hebben beide wel een aantal langlopende relaties achter de rug, maar 'de ware' zat er niet bij. Mijn vriend is zelfs de afgelopen 5 jaar zonder 'echte' vriendin geweest (wel de nodige scharrels natuurlijk).
quote:* Ik vind het wel mooi dat er nog goddelijke wezens bestaan.
Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef hoog1298 het volgende:[..]
Goh, wat ben jij een goddelijk wezen zeg!
Je ging voor haar innerlijk! *
En die ander behandeld haar natuurlijk weer heel slecht ( dit is meestal gelogen omdat je jezelf ten koste van die ander omhoog moet werken, zieluuuuug!! ) **
quote:Een mens bestaat voor een groot deel uit emoties. Frustraties moet je kwijt, ook al zijn ze niet vaak reeel of rechtvaardig. Beter die frustraties van je afschrijven/neuken dan je zelf tot een verbitterd persoon maken. Verbittering is namelijk de perfecte voedingsbodem voor krankzinnigen die andere mensen zo nodig willen verkrachten. En zo ver heen is topicopener gelukkig niet.
Het komt hier gewoon weer op neer:
Je loopt een blauwtje en dat voelt niet goed voor je labiele ego'tje.... it's allways the same.![]()
[..]
quote:Impliciet zegt hij dat hij een volle zak had, hoeft hij toch niet expliciet te zeggen. Daarbij, van nature heeft de mens de paardrang, die gestimuleerd worden door chemicalien, ja hormonen. Waar zoveel van je leven op gebaseerd is.. zulke chemicalien. (adrenaline, feromonen, dopamine weet ik veel...). Het is echt geen schande gehoor te geven aan datgene wat ons maakt, dus ook die holbewoner in je. De ideale mens zou deze drang en instincten niet bevatten, maar vooralsnog is de mensheid nog niet zo ver. Wat we kunnen doen is dit te accepteren en er zo goed en zo kwaad als het kan er mee leren leven en het in toom te houden waar nodig. Ontkennen van die holbewoner in jezelf is ontkennen van wie je zelf bent. Het geil rondscharrelen met vrouwtjes is verder een prima algemeen geaccepteerd sociaal verschijnsel, zolang men maar niet over de schreef (het gevestigde moraal) gaat, zoals verkrachters en aanranders doen. Een mens leert hierdoor zijn wilde haren kwijt te raken en uiteindelijk dat pure perfecte persoontje te worden waar jij op doelt, hoog1298.
Een te volle zak dus.... (zeg dat dan!)
Hoe je omgaat met een teveel aan hormonen is van man tot man verschillend. Jij neigt meer naar onvervalst holbewonersgedrag. Kan je nix aan doen, met zo weinig hersencapaciteit, maar het is wel zo.
[..]
quote:Het toegeven dat je een ego hebt, danwel egoistisch bent is niet echt een mijlpaal voor de mensheid. Eeuwenlang is het een algemeen bekend feit, gehuld in taboe. Daarbij, het toegeven dát je ego gekrenkt is zullen de gevoelens van "haat en frustratie" echt niet wegnemen. De pijn blijft, in een iets puurderder vorm. Jij noemt het verhullen van je ego "stoer" en het uit zich dus vervolgens in zielig gedrag. Dit is het gevolg van de mens als sociaal wezen zijnde, zo is men nu eenmaal in deze maatschappij geboetseerd. Als je dit niet kunt tolereren en accepteren dat de werkelijkheid zo in elkaar zit (althans in onze westerse wereld) dan zou ik je aanraden een monnik te worden in een of andere tibetaanse tempel. Ik vind het dan ook flauw om iemand aan te vallen op puur mens eigen gedrag. (of dit nou goed of kwaad is, wat ook weer een relatief begrip is waar ieder zijn eigen waarde aan geeft)
Tuurlijk, dit typeert jou. Je ego'tje heeft een enorme trap gehad van deze mevrouw he?
Geef dat nou gewoon eens toe, is dat zo verschrikkelijk moeilijk? Door het te ontkennen en een beetje "stoer" te doen kom je behoorlijk zielig over.
Bovendien, als je zo hard bent geworden zoals je zegt.....draag dan ook de verantwoordelijkheid voor je eigen zieke gedachten (Nu denk jij natuurlijk: "huh? wat is dat: verantwoordelijkheid? ik geloof meer in het straffen van anderen, zo hoef ik niet stil te staan bij mijn eigen bijdrage inzake dit")
[..]
quote:Hier ben ik het mee eens (dan wel niet in zulke harde woorden) Een mens moet vaak op zijn bek vallen om te leren, of je nou wilt of niet je zult vallen, keer op keer en sterker weer opstaan.
Ik denk dat jij je nog maar veel kutter moet gaan voelen. Het zal je karakter geen kwaad doen. Je klinkt als een verwende baby die zijn zin niet heeft gekregen en andere mensen verantwoordelijk houdt voor hoe hij zich nu voelt! (hierin wijk je trouwens niet af van de meeste mensen die zich volwassen wanen!)
quote:Wie weet, je hebt ook mensen die snel leren.
En ik kan je nu al vertellen: de dag dat jij jezelf een echte man kan gaan noemen, laat nog heel lang op zich wachten.
Maar goed, ben er toch ingestonken, heb gereplied op jou reactie, maar het is goed dat er tegengas gegeven wordt, zelfs extreem is nooit weg. Omgekeerde psychologie gebruiken op iemand is volgens mij jouw medicijn Hoog1298.
Het gevaar is dat als je het tevaak en té extreem gebruikt er op een gegeven moment niemand meer naar je luisterd of je posts leest en het dan ook volkomen nutteloos wordt om uberhaupt replies te posten. Of doe je het voor een groter goed? Dat jouw mening geventileerd wordt en er mensen onbewust toch wijzer van worden? Toch jammer om je zelf daarvoor op de bres te gooien als martelaar, want je blijft ook een mens met je eigen problemen, behoeften en de drang om gehoord te willen worden. Op deze manier een roep om erkenning te verbergen in opvallende "wie-het-hardst-schreeuwt-zal-gehoord-worden" vind ik persoonlijk nou echt zielig. Want kinderen die vragen worden overgeslagen.
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 08-11-2001 15:41]
quote:* zwaait naar hoog1928
Op donderdag 08 november 2001 15:32 schreef chocolatemoeze het volgende:bladiebla goed verhaal
moven aub
quote:Frustraties van je afschrijven: Oké, geen enkel bezwaar, sterker nog het is het beste wat je kunt doen, naast het omzetten van gevoel in muziek, schilderijen etc.
Op donderdag 08 november 2001 15:32 schreef chocolatemoeze het volgende:Een mens bestaat voor een groot deel uit emoties. Frustraties moet je kwijt, ook al zijn ze niet vaak reeel of rechtvaardig. Beter die frustraties van je afschrijven/neuken dan je zelf tot een verbitterd persoon maken.
Frustraties van je afneuken: Zeer bezwaarlijk, ik vind sexualiteit iets heeeel kostbaars wat niet vermengd mag worden met iets onzuivers zoals frustraties. Daar mag je je partner/geliefde/minnares/minnaar nooit en te nimmer voor misbruiken. Voor zulke mensen heb ik geen greintje respect. en respect moet je verdienen, die krijg je niet!
Ik vind het zeer tegen de borst stuiten dat er zo met sexualiteit wordt omgegaan. en ik denk zelfs dat deze denkwijze voortkomt uit het feit dat weinig mensen weten wat de drijfveer achter sexualiteit is: het verlangen naar onvoorwaardelijke liefde en het één zijn met de moeder (geldt voor beide seksen). Het nooit-stoppende verlangen weer in de baarmoeder te zitten of veilig aan mama's borst....
quote:Hoe kom je hier nou weer bij??
Op donderdag 08 november 2001 15:32 schreef chocolatemoeze het volgende:
Dat jij de schoonheid van de wereld niet kan zien en accepteren in al zijn diversiteiten en facetten is een belemmering van een rustige, deugdelijke geest.
Als er eentje zeer hevig van de natuur en het "zijn" geniet, dan ben ik dat wel!
quote:Als je echt zo denkt, had je ook niet moeten reageren op mijn post.....je bent nu mijn "slachtoffer" (om het even in jouw termen uit te drukken)
Op donderdag 08 november 2001 15:32 schreef chocolatemoeze het volgende:
(en de "slachtoffers" die er in trapten... zijn ten eerste niet bijster slim bezig en ten tweede, zo kunnen zij er ook weer van leren, er kwaad over worden en vervolgens beter en nuchterder in het leven staan. Zo zie je maar weer de cirkel is weer rond)
Niet bijster slim!
quote:Wat een enorme dooddoeners kan jij schrijven zeg!!
Dit is het gevolg van de mens als sociaal wezen zijnde, zo is men nu eenmaal in deze maatschappij geboetseerd. Als je dit niet kunt tolereren en accepteren dat de werkelijkheid zo in elkaar zit (althans in onze westerse wereld) dan zou ik je aanraden een monnik te worden in een of andere tibetaanse tempel. Ik vind het dan ook flauw om iemand aan te vallen op puur mens eigen gedrag. (of dit nou goed of kwaad is, wat ook weer een relatief begrip is waar ieder zijn eigen waarde aan geeft)
Dit vind ik erg zorgwekkend en het zorgt voor
grote verloedering in de gehele maatschappij.
Volgens jou moet dat dus allemaal maar kunnen.
Sorry hoor, maar ik vind je gewoon een meehobbelend blaatschaap. Kom nou eens met wat originelere/authentiekere/bewustere invalshoeken!!
Oh ja, en dan deze:
quote:Iets toegeven leidt tot erkenning en erkenning is het begin van bewustwording. Bewustwording zorgt ervoor dat je veel bewuster met je emoties omgaat en dus zul je niet zo snel meer van de wijs worden gebracht door zulke irrelevante zaken als ego-belediging etc.
Daarbij, het toegeven dát je ego gekrenkt is zullen de gevoelens van "haat en frustratie" echt niet wegnemen.
Dus ik ben het hier ook niet met je eens.
[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 08-11-2001 16:35]
quote:Wordt dit ook wel niet genegenheid genoemd?
Ik vind het zeer tegen de borst stuiten dat er zo met sexualiteit wordt omgegaan. en ik denk zelfs dat deze denkwijze voortkomt uit het feit dat weinig mensen weten wat de drijfveer achter sexualiteit is: het verlangen naar onvoorwaardelijke liefde en het één zijn met de moeder (geldt voor beide seksen). Het nooit-stoppende verlangen weer in de baarmoeder te zitten of veilig aan mama's borst....
quote:Laat een ander in zijn waarde zeg ik altijd (en zo zijn er meer). Loop niet iemand die al depressief is, of die zich even kut voeld lekker in zijn waarde, dat doet een ander toch ook bij jou. En ook al doen ze het niet bij jou...denk je dan gelijk "Och ze doen het bij mij dus moet ik het ook bij anderen doen"
Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Get a life en loop neit anderen af te kraken.
Grtz Dune
quote:Ja, en zonder genegenheid geen sexualiteit.
Op donderdag 08 november 2001 16:14 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Wordt dit ook wel niet genegenheid genoemd?
quote:Neit??
Op donderdag 08 november 2001 16:23 schreef Duneheerscht het volgende:Get a life en loop neit anderen af te kraken.
Doe het zelf dan ook effe!! (pot verwijt de ketel)
Ik loop overigens anderen niet af te kraken, zoals jij nu lukraak wel bij mij doet. Als je mijn posts werkelijk had gelezen, dan had je nu niet zo gereageerd. Mensen moeten maar eens bewuster worden van zichzelf!
quote:Ik ook!
Op donderdag 08 november 2001 16:27 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Ik bedoelde de laatste zin van dat stukje wat ik had geknipt uit jouw posting.
quote:hmm.. opzich weet jij natuurlijk niet hoe het zit. Ik ga niet teveel in details treden. (heeft geen nut gewoon) Waardoor ik opzich niks hard mee kan maken.. Maar ga d'r maar vanuit dat het niet bij de maatschappelijke normen en waarden zat. Haar vriendengroep wees (vooral aan het begin) die gozer gewoon af! Hij neukte d'r gewoon, terwijl hij alleen aan een ander meisje hele tijd aandacht vroeg.. Waar zij bijzat! Maar ze is gewoont te blind van de liefde. (komt door d'r leeftijd denk ik)
Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef hoogl298 het volgende:Goh, wat ben jij een goddelijk wezen zeg!
Je ging voor haar innerlijk!
En die ander behandeld haar natuurlijk weer heel slecht ( dit is meestal gelogen omdat je jezelf ten koste van die ander omhoog moet werken, zieluuuuug!! )
En voor de rest.. ik weet niet of ik zo bar veel ego nog heb. Ik heb me bij andere meisje wel zeer gefrustreerd, dan wilde ik wraak nemen op diegene zelf! Op dat moment kan je wel zeggen dat je ego gekrengt is, maar dat is hier niet helemaal het geval..
quote:Dat meisje vond ik de eerste paar keer absoluut niet aantrekkelijk, hoe ze eruit zag. Totaal niet mijn uiterlijke smaak.. (anders gezegt: de meisjes waar ik als jongen over fantaseer zijn anders gebouwd/anders van carakter)
Een te volle zak dus.... (zeg dat dan!)
Hoe je omgaat met een teveel aan hormonen is van man tot man verschillend. Jij neigt meer naar onvervalst holbewonersgedrag. Kan je nix aan doen, met zo weinig hersencapaciteit, maar het is wel zo.
quote:Wanneer heb ooit iemand echt mentaal pijn gedaan (fysiek is al totaal niet aan de orde).. Ik geef toe.. ik ben wraakzuchtig. Maar dat komt gewoon omdat ik me soms in mijn eigen gevoelens verdrink, maar ik doe fucking niemand kwaad!! (behalve als ik aangevallen wordt op Fok! natuurlijk
Bovendien, als je zo hard bent geworden zoals je zegt.....draag dan ook de verantwoordelijkheid voor je eigen zieke gedachten (Nu denk jij natuurlijk: "huh? wat is dat: verantwoordelijkheid? ik geloof meer in het straffen van anderen, zo hoef ik niet stil te staan bij mijn eigen bijdrage inzake dit")
quote:Ik begrijp opzich wel dat je dit zo zegt..
Ik denk dat jij je nog maar veel kutter moet gaan voelen. Het zal je karakter geen kwaad doen. Je klinkt als een verwende baby die zijn zin niet heeft gekregen en andere mensen verantwoordelijk houdt voor hoe hij zich nu voelt! (hierin wijk je trouwens niet af van de meeste mensen die zich volwassen wanen!)
ik wil voorop stellen:
Maar als ik een meisje voor de sex neem. Ga ik gewoon open kaart met 'r spelen. Ben ik van plan.
quote:Hoe lang duurde het bij jou dan?
[edit]
Owjah, ik walg ook van die negentiger jaren westerse mentaliteit, maar net niet genoeg om die tibetaanse sobere monnik te worden. Zijn wij beide niet hypocriet?
[/edit]
quote:Je ebt gelijk dat ik neit al je posts heb gelezen, maar ik las de grootste en toen kwam de onhoudbare neiging om daar even op te antwoorden.
Op donderdag 08 november 2001 16:30 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Neit??
Doe het zelf dan ook effe!! (pot verwijt de ketel)
Ik loop overigens anderen niet af te kraken, zoals jij nu lukraak wel bij mij doet. Als je mijn posts werkelijk had gelezen, dan had je nu niet zo gereageerd. Mensen moeten maar eens bewuster worden van zichzelf!
Grtz
quote:Ja, nu sla je een heel andere toon aan dan die waarmee je het topic begon! (dat is niet eerlijk!)
Op donderdag 08 november 2001 16:39 schreef DaVincy het volgende:Hoe lang duurde het bij jou dan?
Een echte man worden, gaat straks beginnen met het innemen van hormoontabletten voor een rigoureuze sekse-verandering. Ik hoop over pakweg 2 jaar een echte man te zijn.....
quote:* maak je niet druk over de voor- en tegenspoed die mij hiermee te wachten staat. Ik moet het op deze manier doen, ik zie het als mijn onvermijdelijke taak (en ik denk dat het me uiteindelijk wel milder maakt), het is en blijft mijn manier van posten of je het nou leuk vindt of niet
Op donderdag 08 november 2001 16:48 schreef chocolatemoeze het volgende:Ik zet mijn vraagtekens er dan ook bij, nogmaals, of dat niet uiteindelijk averechts gaat werken. *
Owjah, ik walg ook van die negentiger jaren westerse mentaliteit, maar net niet genoeg om die tibetaanse sobere monnik te worden. **
[/edit]
** Om een tibetaanse monnik te worden heb je een heleboel zelfkennis nodig. Ik zou best daar willen uitkomen: in een tibetaans klooster (hmmmm, ja hoor, laat mij maar...het is een mooi streven)
quote:Waarom schrijf je elke keer "neit" ipv "niet" ??
Op donderdag 08 november 2001 16:58 schreef Duneheerscht het volgende:[..]
Je ebt gelijk dat ik neit al je posts heb gelezen, maar ik las de grootste en toen kwam de onhoudbare neiging om daar even op te antwoorden.
Grtz
quote:Zullen we samen gaan sparen voor als de dag daar is en we alleen genoeg aan onze ziel, kennis en geest hebben?
Op donderdag 08 november 2001 17:30 schreef hoogl298 het volgende:[..]
** Om een tibetaanse monnik te worden heb je een heleboel zelfkennis nodig. Ik zou best daar willen uitkomen: in een tibetaans klooster (hmmmm, ja hoor, laat mij maar...het is een mooi streven)
Als je in je eentje niet gelukkig kan zijn, kan je dat met een partner ook niet.. So get a life.. ZOrg dat je tevreden bent en dan vliegen de dames als gebraden kippetjes je mond in..
quote:WAUW!!!
Op donderdag 08 november 2001 20:37 schreef Frenkie het volgende:
Tjeeezus wat een hoop mensen/mannen met zelfmedelijden hier in dit topic.. Dat jullie niet verdrinken in zelfmedelijden zeg..
Als je in je eentje niet gelukkig kan zijn, kan je dat met een partner ook niet.. So get a life..
IK HAD ME GEEN BETERE POST KUNNEN WENSEN!!
Je weet het misschien niet maarreh: Bedankt!
quote:Das een helaas veel voorkomende typfout van me.
Op donderdag 08 november 2001 17:31 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Waarom schrijf je elke keer "neit" ipv "niet" ??
Sorry 'bout that
quote:Ik dacht dat je het bewust deed (bij wijze van Almelo's dialect ofzo)
Op donderdag 08 november 2001 21:29 schreef Duneheerscht het volgende:[..]
Das een helaas veel voorkomende typfout van me.
Sorry 'bout that
Maar inderdaad toets je zowel de i als de e met de middelvinger in. (tien-vinger-blind...)
quote:bedankt, maar de waarheid is gratis.!
Op donderdag 08 november 2001 21:20 schreef hoogl298 het volgende:[..]
WAUW!!!
![]()
![]()
IK HAD ME GEEN BETERE POST KUNNEN WENSEN!!
Je weet het misschien niet maarreh: Bedankt!
quote:Maar het verwoorden van de waarheid is goud waard!!!
Op vrijdag 09 november 2001 09:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
bedankt, maar de waarheid is gratis.!
quote:Ach het is toch zo.. die mafkezen vinden de vriendjes van de meisjes die ze niet kunnen krijgen minder leuk dan zijzelf... dat getuigd van enige arrogantie..
Op vrijdag 09 november 2001 21:21 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Maar het verwoorden van de waarheid is goud waard!!!
quote:Zeker triest, en het erge is nog: het is er niet eentje, neeeeh, het zijn busladingen vól van deze gasten.
Op zondag 11 november 2001 14:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ach het is toch zo.. die mafkezen vinden de vriendjes van de meisjes die ze niet kunnen krijgen minder leuk dan zijzelf... dat getuigd van enige arrogantie..
En ze zijn pas gelukkig met een meisje.. Nou da's gewoon erg triest..
Nog eenmaal herhaal ik het voor deze manspersonen: "jongens durf je nou eens kwetsbaar op te stellen, je zult zien dat de meiden dan ineens met bosjes tegelijk voor je voeten vallen"
(Kijk naar Herman Brood. Was gewoon kwetsbaar en menselijk en ziedaar: in ieder stadje een ander schatje).
Ik vraag me weleens heel oubollig af:
"Waar moet dat heen met deze lost generation?"
Dat je wat pit in de topics wilt gooien begrijp ik, maar dit zijn gewone looozzzeeee posts..
quote:Heb je het nou tegen mij?
Op zondag 11 november 2001 16:57 schreef DaVincy het volgende:
Dat je wat pit in de topics wilt gooien begrijp ik, maar dit zijn gewone looozzzeeee posts..
Zo ja: quote dan datgene wat je zo waardeloos vind.
Overigens weet ik genoeg als je zulke posts plaatst.
(er zit dus duidelijk een kern van waarheid in mijn stukjes.... )
Oh ja, ik zal net als jij, nu ook even "conservatief-schoolmeestertje-zonder-humor" spelen: Je moet me niet zo afzeiken want anders ga ik huilen hoor !!!
quote:Ach gut heb ik je op je ballen getrapt... sorry.. maar als je alleen maar lotgenoten wil zul je een zelfhulpgroep moeten beginnen.
Op zondag 11 november 2001 16:57 schreef DaVincy het volgende:
ik snap echt niet waar jij het allemaal vandaan haalt. Zonder enkele argumenten loop je mensen af te zeiken.. terwijl je nauwelijks kennis van zaken hebt. Jij denkt ook de mensen op 1 post meteen door en door te kennen, z'n psychologisch achtergrond helemaal te kunnen ontleden..
echt zo belachelijk gewoon..Dat je wat pit in de topics wilt gooien begrijp ik, maar dit zijn gewone looozzzeeee posts..
quote:Ach het is niet alleen maar kwetsbaarheid, maar het heeft er zeer zeker mee te maken..
Op zondag 11 november 2001 16:46 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Zeker triest, en het erge is nog: het is er niet eentje, neeeeh, het zijn busladingen vól van deze gasten.
En dat het getuigt van arrogantie klopt i.m.o. zeker, want dat is het stoere masker waar ze zich allemaal achter verschuilen om hun breekbare ego'tje te beschermen (takes one to know one!)
Nog eenmaal herhaal ik het voor deze manspersonen: "jongens durf je nou eens kwetsbaar op te stellen, je zult zien dat de meiden dan ineens met bosjes tegelijk voor je voeten vallen"
(Kijk naar Herman Brood. Was gewoon kwetsbaar en menselijk en ziedaar: in ieder stadje een ander schatje).
quote:Jezus man, wat ben jij een ONGELOOFELIJKE tering bitch zeg!
Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Goh, wat ben jij een goddelijk wezen zeg!
Je ging voor haar innerlijk!
En die ander behandeld haar natuurlijk weer heel slecht ( dit is meestal gelogen omdat je jezelf ten koste van die ander omhoog moet werken, zieluuuuug!! )Het komt hier gewoon weer op neer:
Je loopt een blauwtje en dat voelt niet goed voor je labiele ego'tje.... it's allways the same.![]()
[..]Een te volle zak dus.... (zeg dat dan!)
[..]Tuurlijk, dit typeert jou. Je ego'tje heeft een enorme trap gehad van deze mevrouw he?
Geef dat nou gewoon eens toe, is dat zo verschrikkelijk moeilijk? Door het te ontkennen en een beetje "stoer" te doen kom je behoorlijk zielig over.
[..]Ik denk dat jij je nog maar veel kutter moet gaan voelen. Het zal je karakter geen kwaad doen. Je klinkt als een verwende baby die zijn zin niet heeft gekregen en andere mensen verantwoordelijk houdt voor hoe hij zich nu voelt! (hierin wijk je trouwens niet af van de meeste mensen die zich volwassen wanen!)
Dat je jezelf te goed voelt voor deze wereld, oke, maar reageer dan tenminste niet op deze topic! echt, ik heb een hekel aan dit soort mensen!
quote:Ach hij heeft natuurlijk wel gelijk..
Op zondag 11 november 2001 21:40 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
Jezus man, wat ben jij een ONGELOOFELIJKE tering bitch zeg!
Dat je jezelf te goed voelt voor deze wereld, oke, maar reageer dan tenminste niet op deze topic! echt, ik heb een hekel aan dit soort mensen!
En zo discussieren we om het discusieren jongens... tsssk. Wat de en waar vind vind de ander niet waar. Punt. Laat we elkaar dan niet platgooien met platvoerse uitspraken als stoere jongens, mietjes en (on)kwetsbare labiele personen. Dat is namelijk ook een teken van zwakte (wie het hardst schreeuwt... jaja)
quote:wie het hardts schreeuwt krijgt meestal gelijk toch???
Op zondag 11 november 2001 22:13 schreef chocolatemoeze het volgende:(wie het hardst schreeuwt... jaja)
quote:ik probeer hier niet stoer te doen ofzo, ik zeg gewoon dat ik me erger aan de arogantie die sommige mensen hebben. dat iemand zich goed vind moet hij/zij zelf weten, maar om nou af te geven op anderen vanwege hun ,nou ja , 'zwakheden' vind ik zó goedkoop. makes me sick
Op zondag 11 november 2001 22:13 schreef chocolatemoeze het volgende:En zo discussieren we om het discusieren jongens... tsssk. Wat de en waar vind vind de ander niet waar. Punt. Laat we elkaar dan niet platgooien met platvoerse uitspraken als stoere jongens, mietjes en (on)kwetsbare labiele personen. Dat is namelijk ook een teken van zwakte
(wie het hardst schreeuwt... jaja)
Wijzen zwijgen liever en maken van een gesprek geen wedijverende discussie, i.i.g. niet voor hun gelijk.
Ik, ik ben niet goed wijs
quote:eigenlijk doe ik dit bijna nooit (met vernederende uitspraken op de proppen komen
Op zondag 11 november 2001 23:03 schreef chocolatemoeze het volgende:
Sommige noemen zich wijs door hun standpunt op te dringen, het hardst schreeuwen en met enigszins vernederende uitspraken op de proppen te komen. Wie de schoen past trekke hem aan...
quote:het is echt niet zo dat ik gelijk moet krijgen, ik zeg simpelweg wat ik vind. en het gebruiken van 'harde taal' helpt mij om mijzelf uit te drukken.
Wijzen zwijgen liever en maken van een gesprek geen wedijverende discussie, i.i.g. niet voor hun gelijk.Ik, ik ben niet goed wijs
quote:whahahaha...
Op zondag 11 november 2001 16:46 schreef hoogl298 het volgende:"jongens durf je nou eens kwetsbaar op te stellen, je zult zien dat de meiden dan ineens met bosjes tegelijk voor je voeten vallen"
wat een onzin zeg! ... En dan Hermna Brood als voorbeeld. Tsja, elke junk is redelijk kwetsbaar heh? (Hierbij wil ik dan niks af doen aan de prestaties van Herman, welke er wel staan natuurlijk.)
quote:Hahaha, ik moet hartelijk lachen om jouw reactie.
Op zondag 11 november 2001 21:40 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
Jezus man, wat ben jij een ONGELOOFELIJKE tering bitch zeg!
Mijn vraag aan jou is: Waarom trek je je zoveel aan van mijn stukje als ik toch een tering-bitch ben?
Ben benieuwd naar je antwoord hierop!
quote:Als je in ieder stadje een ander schatje hebt en als alle vrouwen voor je voeten vallen, wil ik wel met je verder in discussie. Zolang je jaloers blijft op een dooie hartenveroveraar vind ik je gewoon een schlemiel!!
Op maandag 12 november 2001 11:20 schreef ThE_ED het volgende:[..]
whahahaha...
wat een onzin zeg! ... En dan Hermna Brood als voorbeeld. Tsja, elke junk is redelijk kwetsbaar heh? (Hierbij wil ik dan niks af doen aan de prestaties van Herman, welke er wel staan natuurlijk.)
quote:Ieder stadje een ander schatje.. is misschien voor sommige mensen makkelijker dan een serieuze relatie..
Op maandag 12 november 2001 20:06 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Als je in ieder stadje een ander schatje hebt en als alle vrouwen voor je voeten vallen, wil ik wel met je verder in discussie. Zolang je jaloers blijft op een dooie hartenveroveraar vind ik je gewoon een schlemiel!!
Kijk versieren is een eitje.. alleen ben je dan vrij snel op zo'n muts uitgekeken en verlang je weer naar je vrijheid..
En kwetsbaar opstellen werkt met versieren zeker.. als je niet bang bent een blauwtje te lopen, loop je er zelden een. Gewoon zeggen als je iemand om wat voor reden dan ook leuk vind. Dat werkt.. Believe me..
quote:goh.
Op maandag 12 november 2001 20:03 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Hahaha, ik moet hartelijk lachen om jouw reactie.
quote:klopt, ik weet hoe het is om door andere op je persoonlijke zwakheden te worden gepakt. ben vroeger vaak gepest, omdat ik dik was (toen ik in de pubertijd kwaw en ging groeien heb ik weer een normaal postuur gekregen). hierdoor ben ik vooral in de liefde heel onzeker. ja, haha lagguh joh!
Je laat hiermee duidelijk zien dat je je aangesproken voelt door het vorige stukje van mij, terwijl die niet voor jou persoonlijk bedoeld was. Het was bedoeld voor de topic-opener en de mensen die verders nog reageren....tja: wie de schoen past trekke hem aan!!
quote:waarschijnlijk voel jij je ook aangesproken, (wie de schoen past trekke hem aan!) anders had je geen reply gepost. en waarom ik het me aantrek mag nu wel duidelijk zijn.
Mijn vraag aan jou is: Waarom trek je je zoveel aan van mijn stukje als ik toch een tering-bitch ben?Ben benieuwd naar je antwoord hierop!
[Dit bericht is gewijzigd door M_THE_MAN op 12-11-2001 23:45]
En dan ook nog zo gek te zijn om een jaar lang op ze verliefd te worden en alleen verliefd te worden op meiden die ik dagelijks zag dus daar zat je dan mee.
Toch, nu ben ik 20, nog steeds geen relatie gehad maar ik ben weer verliefd en we zien wel wat er gebeurt.
quote:En ik vind je een domme eikel, en je moet toch wel heel raar doen wil ik dat van je vinden. Ben je nou echt zo dom, of doe je het alleen maar om reacties te krijgen? Zal ik het gewoon nog een keer uitleggen wat ik bedoel?
Op maandag 12 november 2001 20:06 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Als je in ieder stadje een ander schatje hebt en als alle vrouwen voor je voeten vallen, wil ik wel met je verder in discussie. Zolang je jaloers blijft op een dooie hartenveroveraar vind ik je gewoon een schlemiel!!
Goed dan: Jij geeft herman brood als voorbeeld van iemand die zich kwetsbaar opsteld en daardoor veel vrouwen kan krijgen. En nog als stelling zeg maar: stel je kwetsbaar op dan lukt het wel.
Ik zeg: Onzin: Ik ben toch niet echt de meest stoere en ongevoelige man die je kunt tegenkomen, al lijkt het soms in mijn geschreven teksten iets anders, en mij lukt het ook niet. Verder was Herman Brood vast wel gevoelig, en dat lijkt mij zelf ook wel idd. Toch had hij bijvoorbeeld heel gewoon een vrouw en dochters, zelf was hij volgens mij stiekum ook wel op zoek naar een soort vastigheid. Verder is het altijd onhandig en statistisch onjuist om uitersten als voorbeelden te nemen.
Maar ik denk dat je nog steeds geen enkel benul hebt van wat ik probeerde duidelijk te maken...
quote:Misschien moet ik voor de volledigheid nog bij mijn eigen profiel toevoegen dat ik volgens mij ook nog nooit verliefd ben geweest.
Op dinsdag 13 november 2001 01:58 schreef paladin het volgende:
idd, terug ontopic, in de liefde ben ik ook behoorlijk gefrustreerd tot nu toe, in die zin dat ik altijd wel verliefd werd op meiden die niets in mij zagenEn dan ook nog zo gek te zijn om een jaar lang op ze verliefd te worden en alleen verliefd te worden op meiden die ik dagelijks zag dus daar zat je dan mee.
Toch, nu ben ik 20, nog steeds geen relatie gehad maar ik ben weer verliefd
en we zien wel wat er gebeurt.
quote:Omdat ik graag on-topic blijf posten, en meestal opbouwende kritiek of advies probeer te geven zal ik dat nu ook weer proberen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat er mensen zijn die o.a. bovenstaande quote opvatten als zelfmedelijden en daarom op een gegeven moment minder genuanceerd gaan reageren.
Op dinsdag 13 november 2001 10:41 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Misschien moet ik voor de volledigheid nog bij mijn eigen profiel toevoegen dat ik volgens mij ook nog nooit verliefd ben geweest.
Ik kan me echter goed voorstellen dat het niet altijd prettig is als je hele leven op rolletjes loopt, maar dat je in de twintig bent en nooit een vriendinnetje hebt gehad. Het gaat in dat geval niet eens om het feit dat je iemand nodig hebt om je leven een zinvolle invulling te geven, maar veel meer om het gevoel dat het leuk is om later jezelf ook te kunnen settelen met een vrouw en kind in een leuk huisje. We kunnen er lang er kort over zijn, maar een heleboel mensen hebben nou eenmaal de behoefte aan zoiets. Ik denk dat je dan echt zelf tot de conclusie moet komen dat er iets in je leven moet gaan veranderen om ooit nog een meisje aan de haak te kunnen slaan.
Voor de mensen waarvoor het geld dat ze te lang zonder vriendin hebben gezeten, die kunnen zelf het beste uitvinden waaraan dat ligt.
- Ben je niet knap genoeg? Blijf dan niet alleen kijken naar meisjes die eruit zien alsof ze model zouden kunnen zijn. Blijf niet alle meisjes vergelijken met de pornosterren uit de verzameling jpg's op je harde schijf. Wees realistisch en kom tot de conclusie dat je je eisen qua uiterlijk van een meisje wat moet verlagen.
- Ben je te verlegen om op een meisje af te stappen? Meisjes nemen nou eenmaal weinig initiatief met het versieren van een jongen. En als je al versierd wordt, dan is er grote kans dat je dat niet door hebt, of dat je niet weet hoe je daarmee om moet gaan. Het is dus echt van de jongen afhankelijk om de contacten te leggen. Zorg daarom dat je regelmatig naar plekken gaat waar je meisjes kan ontmoeten. Bijvoorbeeld de kroeg, de disco, maar zeker ook de trein of tram. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om direct hele gesprekken te beginnen met een meisje. Probeer daarom eens gewoon "Hoi" en eventueel "Hoe gaat'ie?" te zeggen. Ik zelf denk dat je niet heel erg veel kans maakt op een hobbyclub ofzo, omdat het verloop van mensen daar te laag ligt. Hoe meer mensen je ontmoet, hoe beter.
- Zien meisjes je altijd als een vriendin? Hier heb ik zelf geen ervaring mee, dus echt veel zinnigs kan ik hier niet over melden. Ik denk dat er genoeg topics zijn op Fok, waarin te lezen valt wat meisjes zoeken in een jongen. Probeer voor jezelf de goede punten eruit te zoeken, zodat jij je er prettig bij voelt, waarmee je meer succes hebt bij meisjes, maar toch jezelf niet hoeft te verloochenen.
Neemt niet weg dat je wel een paar goede punten hebt.
Kinderen wil ik trouwens niet hoor Als ik alleenn al zie wat een tijd en moeite en geld 2 toch redelijk rustige kinderen mijn ouders al hebben gekost... Ik wordt gek denk ik...
quote:juist, hier gaat het bij mij altijd mis! vind ik een meisje leuk, wil ik op haar afstappen, maar weet ik niet hoe of weet ik niet wat te zegen tegen haar. en als een meisje op mij afstapt weet ik er ook geen raad mee (op die manier (en doordat m'n vrienden me heel erg pushde
Op dinsdag 13 november 2001 11:11 schreef IntroV het volgende:- Ben je te verlegen om op een meisje af te stappen? Meisjes nemen nou eenmaal weinig initiatief met het versieren van een jongen. En als je al versierd wordt, dan is er grote kans dat je dat niet door hebt, of dat je niet weet hoe je daarmee om moet gaan. Het is dus echt van de jongen afhankelijk om de contacten te leggen. Zorg daarom dat je regelmatig naar plekken gaat waar je meisjes kan ontmoeten. Bijvoorbeeld de kroeg, de disco, maar zeker ook de trein of tram. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om direct hele gesprekken te beginnen met een meisje. Probeer daarom eens gewoon "Hoi" en eventueel "Hoe gaat'ie?" te zeggen. Ik zelf denk dat je niet heel erg veel kans maakt op een hobbyclub ofzo, omdat het verloop van mensen daar te laag ligt. Hoe meer mensen je ontmoet, hoe beter.
quote:hmmm...klinkt interresant, werkt het ook ?
- Zien meisjes je altijd als een vriendin? Hier heb ik zelf geen ervaring mee, dus echt veel zinnigs kan ik hier niet over melden. Ik denk dat er genoeg topics zijn op Fok, waarin te lezen valt wat meisjes zoeken in een jongen. Probeer voor jezelf de goede punten eruit te zoeken, zodat jij je er prettig bij voelt, waarmee je meer succes hebt bij meisjes, maar toch jezelf niet hoeft te verloochenen.
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 13-11-2001 15:24]
quote:LOL
Op dinsdag 13 november 2001 15:27 schreef multimc het volgende:
ed niet stiekum de topic omhoogschoppen heh?
quote:Ik denk dat ook van jou!
Op dinsdag 13 november 2001 10:39 schreef ThE_ED het volgende:
Verder is het altijd onhandig en statistisch onjuist om uitersten als voorbeelden te nemen.Maar ik denk dat je nog steeds geen enkel benul hebt van wat ik probeerde duidelijk te maken...
Waarom haal je de statistieken nou uit de kast?
Hier heb ik het niet over gehad, naar ik weet. Bovendien neem ik juist wel uitersten omdat je soms iets moet uitvergroten om je standpunt duidelijk te maken, zeker hier op het Fok!
Dingen overdrijven en karilkaturiseren is een goed middel om de gulden middenweg te bereiken!
quote:Zeg, ben jij niet toevallig de "boze" dubbelganger van me?
Op dinsdag 13 november 2001 23:13 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik denk dat ook van jou!
Waarom haal je de statistieken nou uit de kast?
Hier heb ik het niet over gehad, naar ik weet. Bovendien neem ik juist wel uitersten omdat je soms iets moet uitvergroten om je standpunt duidelijk te maken, zeker hier op het Fok!
Dingen overdrijven en karilkaturiseren is een goed middel om de gulden middenweg te bereiken!
quote:Rustig maar oma, je krijgt zo een verse stoma.
Op zondag 11 november 2001 16:46 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik vraag me weleens heel oubollig af:
"Waar moet dat heen met deze lost generation?"
quote:Dat denk ik niet, want dan zou het meteen inhouden dat jij mijn "zonnige" dubbelganger zou zijn! ( en die ben ik zelf ook!!!
Op woensdag 14 november 2001 10:38 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Zeg, ben jij niet toevallig de "boze" dubbelganger van me?
[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 14-11-2001 23:43]
quote:Waarom schop jij dit topic omhoog?
Op vrijdag 16 november 2001 17:16 schreef ThE_ED het volgende:
mjaja...
Wil je extra aandacht vanwege je seksuele frustraties of iets dergelijks?
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 17:22 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Waarom schop jij dit topic omhoog?
Wil je extra aandacht vanwege je seksuele frustraties of iets dergelijks?
maar nee; eigelijk hoop ik op iets anders..
w8 maar af...
quote:wachte je op weer zo'n lame opmerking van Hoogl298, The_Ed?
Op vrijdag 16 november 2001 22:13 schreef hoogl298 het volgende:
slotje!!
quote:Het is "wachtte" (met dubbel "t" dus.... )
Op vrijdag 16 november 2001 22:34 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
wachte je op weer zo'n lame opmerking van Hoogl298, The_Ed?
Als je hierop nog even antwoord geeft, mag hier wat mij betreft wel een slotje op!
Saaaaaaaiii
Als ik het weer weet kom ik erop terug, dat beloof ik.
Dus tja, iemand zei dat hij zo zielig was enzo, maar dat valt wel mee
quote:Zou het niet handiger zijn geweest als je pas had gepost zodra je het wel weer had geweten?
Op zaterdag 17 november 2001 06:23 schreef k_i_m het volgende:
Hmjah. Ik wilde hier iets nuttigs aan toe voegen, maar na al die lappen zelfverheerlijkende tekst van Hooglnogwatdinges ben ik het even kwijt.Als ik het weer weet kom ik erop terug, dat beloof ik.
quote:Ja, dat was idd wel handig geweest, maar ik vind zo'n leeg stukje met alleen -edit- ook zo knullig staan.
Op zaterdag 17 november 2001 15:28 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Zou het niet handiger zijn geweest als je pas had gepost zodra je het wel weer had geweten?
(niet aan gedacht zeker?)
We verwachten echt niet dat je meteen een stukje tekst neerzet, terwijl je nog niet helemaal weet wat je wilt neerzetten.
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:33 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Het is "wachtte" (met dubbel "t" dus.... )
quote:engels voor 'lam' of 'lomp'. je Engels is zeker niet zo goed als je Nederlands?
en wat is "lame" ?
quote:als het zo Saaaaaaaiii
Als je hierop nog even antwoord geeft, mag hier wat mij betreft wel een slotje op!Saaaaaaaiii
![]()
quote:Om te zeggen dat het saai is, misschien??
Op zaterdag 17 november 2001 17:14 schreef M_THE_MAN het volgende:als het zo Saaaaaaaiii
![]()
is, waarom reageer je er dan nog op?
Nogmaals: Slotje!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |