En al die toespelingen dan dat je mij wel even in mijn poepgaatje zou nemen heb ik zeker gedroomdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je een vent bent???? Hahahaha, na al die jaren jouw zeikposts getolereerd te hebben zou het wel een (castrerend leuke) grap zijn als je een vent blijkt te zijn... Nee, dat doe je ons niet aan?!!!? Geen man zou zich tot jouw niveau verlagen, toch?? Whehehe, wat een bak!
Gna gna gna.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je een vent bent???? Hahahaha, na al die jaren jouw zeikposts getolereerd te hebben zou het wel een (castrerend leuke) grap zijn als je een vent blijkt te zijn... Nee, dat doe je ons niet aan?!!!? Geen man zou zich tot jouw niveau verlagen, toch?? Whehehe, wat een bak!
Ik voel me ondergewaardeerdquote:
Ga je weer terug de verpleging in?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef Roache_ het volgende:
Al dat ge-gaydar en bitterballengedoe opzij zettend declameer ik maar even: morgen (=vandaag) is mijn laatste werkdag bij m'n huidige werkgever. Ik mag de kantjes er vanaf lopen, jeeij!!! En lekker niksdoen. Gelukkig heb ik al dertig Alfred.J.Kwakkoekjes gebakken voor het afscheid, dan kan ik tenminste morgen een uur langer blijven liggen. En wat maakt het uit als de koekjes t.b.v. het afscheid niet meer zo heel vers zijn: ik ga er toch weg...
Ik moest net ineens heel hard huilen, als een vrouw...whehehe mietje!!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef cuall het volgende:
Oh wat een slap gedoe in dat huis zeg![]()
Hier is het ook al reuze gezellig![]()
Ik heb hier nog een oudje van 2003quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef cuall het volgende:
Oh wat een slap gedoe in dat huis zeg![]()
Hier is het ook al reuze gezellig![]()
Effe oude wonden openrijten??quote:Op woensdag 2 november 2005 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oudje van 2003
[afbeelding]
Zo vriendelijk gaat het op het moment ook nietquote:
Jawél..... als je APK vraagt om de "pleister" er zachtjes af te trekken doet hij dat echt wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo vriendelijk gaat het op het moment ook niet![]()
Ik mis er nog wel een hoop, een aantal oude namen zijn er wel weer, maar het clib gevoel is er nog niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Helaas zijn een hoop oude bezoekers gesneuveld.
Anzjie danst nog vrolijk op het hoofd van Saddam scanman.![]()
Doe geen moeite Henk, je kan een lijk nu eenmaal niet opwarmenquote:Op woensdag 2 november 2005 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik mis er nog wel een hoop, een aantal oude namen zijn er wel weer, maar het clib gevoel is er nog niet.
Misschien als BB afgelopen is dat we de clib weer zolang mogelijk proberen open te houden.![]()
![]()
Ook niet met een lekker piljes Coos?quote:Op woensdag 2 november 2005 03:27 schreef Coos het volgende:
Doe geen moeite Henk, je kan een lijk nu eenmaal niet opwarmen![]()
De drank kan je houden maar lekkere piljes sla ik niet afquote:Op woensdag 2 november 2005 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ook niet met een lekker piljes Coos?
Hij rukt de kleding van de vrouwquote:Op woensdag 2 november 2005 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe geen moeite Henk, je kan een lijk nu eenmaal niet opwarmen![]()
Ver gezocht. Mijn lijk gaat over een groepsbeurenquote:Op woensdag 2 november 2005 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij rukt de kleding van de vrouw
Huiverend van genot en kou
Levende vrouwen zijn hem te heet
Te willig met hun lucht van zweet
Bij het kreunen van de eiken
Schendt hij nog een drietal lijken
Daar krast de raaf, daar roept de uil
Hij opent nog een verse kuil
dat ken je wel he?
Elke keer verplaatsen ze die s op mijn toetsenbord, maar jij hebt liever pilsjards oftewel haring in tomatensaus.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:31 schreef Coos het volgende:
De drank kan je houden maar lekkere piljes sla ik niet af![]()
Ik dacht toch meer aan pilletjesquote:Op woensdag 2 november 2005 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Elke keer verplaatsen ze die s op mijn toetsenbord, maar jij hebt liever pilsjards oftewel haring in tomatensaus.
[afbeelding]
Necrofiele gangbangquote:Op woensdag 2 november 2005 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ver gezocht. Mijn lijk gaat over een groepsbeuren![]()
Je kent het dus, maar ik vind hem toch te leuk om het mensen die het eventueel niet kennen te onthoudenquote:en nee, ik zo snel effe niet van wie dat is als het niet Dorrestein is.![]()
Ik denk dat je nu wel Fanmail van Peter66600000 gaat krijgenquote:Op woensdag 2 november 2005 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Necrofiele gangbang
[..]
Je kent het dus, maar ik vind hem toch te leuk om het mensen die het eventueel niet kennen te onthouden
Wat ristelt op de Achterweg
De Dalmse Steeg voorbij
Er glipt een schaduw langs de heg
Onder de bomenrij
De wind kreunt in de oude eiken
Hij kan geen hand voor ogen kijken
Maar de maan breekt door het wolkendek
En hij klimt over de muur, de gek
refr.
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Bij een vers gedolven graf
Werpt hij zijn mantel af
Hij stoort een dode in haar rust
Want zie, hij bukt hij bukt en kust
Bij de maan haar schaarse licht
Kust hij haar marmerbleek gezicht
Dan scheurt hij zijn hemd van 't lijf
Bespringt de dode koud en stijf
refr.
Hij rukt de kleding van de vrouw
Huiverend van genot en kou
Levende vrouwen zijn hem te heet
Te willig met hun lucht van zweet
Bij het kreunen van de eiken
Schendt hij nog een drietal lijken
Daar krast de raaf, daar roept de uil
Hij opent nog een verse kuil
refr.
Van vrouwenlijken met lang haar
Breekt hij de benen van elkaar
We zien een dode, half vergaan
Maar daar trekt hij zich niets van aan
Haar borsten zijn al weg aan 't rotten
Kaal haar schedel, broos haar botten
Eindelijk komt hij hijgend af
En kruipt bevredigd uit het graf
refr.
Voor hij huiswaarts zal gaan keren
Klopt hij de maden uit zijn kleren
En na het horen van dit lied
Is een pedofiel zo erg nog niet
Hans Dorrestijn
offtopic mag hier wel toch?
Ga je uit de school klappen, maar daar wacht je mee tot APK weer met z'n reet in Thailand zit ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat APK plots verdwenen is als ik over sgop tupocs praat.![]()
Dus heb geduld bovenstebeste Eend. Voor de jaarwisseling is je alles duidelijk, I presume![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu wel Fanmail van Peter66600000 gaat krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |