Ho ho, stuk groente, zo kan het wel weer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:03 schreef Anzjie het volgende:
Had gekunndtt maar het was opa's laatste hoestbui.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:29 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ho ho, stuk groente, zo kan het wel weer.
Oud ja, maar groene-rochel-spuwend nee. Ik ben geen Menno.
Oh ja, ik leef dus nog... net als de Clib![]()
Ho ho, prettig stuiterding... ik ben Tanja niet. Een excuus is niet nodig. Heus.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:55 schreef cuall het volgende:
Joh dat moet je je niet aan trekken, we waren een beetje dronken
Opa, wat moet het zijn een ouwe of een jonkie?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:53 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ho ho, prettig stuiterding... ik ben Tanja niet. Een excuus is niet nodig. Heus.
Ik vind jullie allemaal heel aardig. Zeker als me iets aangeboden wordt. En nee Roache, nu geen rare dingen gaan aanbieden
Doet u mij maar een borrel. Lekker!
Trouwens, ik heb vandaag iets te enthousiast gekookt. Erg lekker, dat dan wel weer. Ik heb een pan chili concarne en een pan bonensoep in de keuken gezet. Lekker voor de nachtstreamers. Even in de magnetron... of koud op een tooske toastje![]()
Oe lekker!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
Hai Sanne,
Ik moest nog ff langs de super voor verse melk![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Proost
Nee ik doe gezellig een rondje met je mee, moet je nu toch een beetje troosten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oe lekker!!!
Wil je er zelf ook één of zal ik een flesje champie open trekken?
Ja scheelt zeker,bij mij is het ook een zwakke plek en ik werk zelf veel op mijn tekentablet, scheelt eccht een heel stukquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:03 schreef Sanne het volgende:
Ik ga als mijn dertiende maand gestort is een laptop kopen. Merk dat iedere afwisseling al een beetje verlicht.
Wil jij dat graag???quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:29 schreef OpaLing het volgende:
Vrouw Sanne...
Wat lees ik nu, gedwongen stoppen? Uw gezondheid in het geding?
Vreselijk. Ik heb het met u te doen. Ik hoop op een spoedig herstel.
Komt u hier maar af en toe aan de bar hangen of op de bank liggen. Dan zetten wij het scherm op en gooi ik een balletje voor de liefhebber in de frituur.
*denkt: zie je wel, tennis is slecht voor de mens*
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef Roache_ het volgende:
Ik moest net ineens heel hard huilen, als een vrouw...whehehe mietje!!
Wat moet het heerlijk zijn, gewoon te kunnen janken als vrouw-zijn. Soms benijd ik je wel hoor PC eend....quote:
Ja hallo ik had daar alle reden toe, en geen mietjes reden zoals jijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:53 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn, gewoon te kunnen janken als vrouw-zijn. Soms benijd ik je wel hoor PC eend....
Je gaat ons toch niet vertellen dat je een vent bent???? Hahahaha, na al die jaren jouw zeikposts getolereerd te hebben zou het wel een (castrerend leuke) grap zijn als je een vent blijkt te zijn... Nee, dat doe je ons niet aan?!!!? Geen man zou zich tot jouw niveau verlagen, toch?? Whehehe, wat een bak!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hallo ik had daar alle reden toe, en geen mietjes reden zoals jij![]()
-edit-
als vrouw-zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |