quote:
Een uitgeperste Anzjie??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Anzjie het volgende:
Drankjuh!!!!
Had ik nu al verteld wat het groen op de muur was?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:03 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Had gekunndtt maar het was opa's laatste hoestbui.
!1 melluk voor Sanne!!
Yeah right. Je wil gewoon neuken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
foutje verkeerde topic
komt vast door de port
Ja doe me maar een cockteasertail.quote:
Krijg jij meisjes als Ingrid ook zo aan het snikken in jouw keldertje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ja, nou neem jij deze emmer maar
pakt de kotsemmer van Menno
![]()
* ik ook van jou
Hoe heb je dié nou weer gevonden?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Roache_ het volgende:
Hallo schatjes,
Gert, waarom is in dat topic waar Verbal je een creep noemt zoveel ge-edit door Cartwoman? Wat zei je dan? Vertel! Vertel!!
R
Is het een ouwelul, serieus? Of doet-ie maar alsof?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef Roache_ het volgende:
Ooh Gertje, wat is het toch een naar sujet die V.... Heeft het hele begrip " jongerensite" nooit begrepen toen 'ie op 50 jarige leeftijd instapte. Is door het hele oud-en-nieuw-hondje-uitlaat-topic een karikatuur van een oude man geworden (wat zou het leuk zijn om dat topic nogeens te lezen..) Bovendien, wie aan m'n Gertje komt... Tsssk!
En niet eens in de disco geweest, evenmin in een restaurant, maar gewoon het beste songfestivalliedje gekeken en zojuist ontwaakt uit een slaap der verveling op de bank....
Dus je bent in staking als mod?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:34 schreef Sanshine het volgende:
Via je MYAT zeker binnen gekomen he?
Wat wil je?quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:03 schreef Jappie het volgende:
Mogguh trouwens...zit er voor mij ook nog wat in de fles ? Ik heb een reuze dorst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |