quote:op zondag 16 oktober 2005 23:52 schreef faratjuh het volgende:
hoeveel poten heeft een koe.
is een bal rond?
wat voor kleur is blauw.
ik weet het! als ze recht zijn vallen ze om! whehe!quote:op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef biancavia het volgende:
met sinterklaas spelen wij altijd een gezellig spel met een dobbelsteen en cadeautjes enzo. [afbeelding]
aangezien het na drie jaar wel een beetje suf begint te worden, wilden we voor dit jaar een ander spelelement toevoegen, namelijk een soort van triviant, maar dan wel met hele flauwe vragen.
ik heb er al een aantal verzonnen, maar natuurlijk heb ik er heel erg veel nodig en jullie weten er vast wel veel meer te verzinnen. [afbeelding]
ik heb nu vragen zoals:
- waarom zijn bananen krom?
hebben jullie verder nog inspiratie? [afbeelding]
ook een goeie!quote:op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef houniet het volgende:
"als het 12 uur is bij je buurman, die 2345 meter verderop woont, hoelaat is het dan bij jou thuis?"
ofzo
fout!quote:op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef furious het volgende:
[..]
ik weet het! als ze recht zijn vallen ze om! whehe!![]()
![]()
ech nie!quote:op maandag 17 oktober 2005 00:00 schreef biancavia het volgende:
[..]
fout!
omdat ze anders niet in hun schil passen natuurlijk!![]()
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:02 schreef cerror het volgende:
is een potvis nu een lesbische zeemeermin?
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:06 schreef zwansen het volgende:
ok, en dan gaan we nu over naar de laatste vraag van vanavond met nog 3 tegenspelers.
welke persoon zei ooit het volgende: "als mijn naam ooit nog eens als een antwoord in een quizvraag wordt gevraagd dan pleeg ik zelfmoord."![]()
![]()
maar wat is het antwoord dan?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:06 schreef zwansen het volgende:
ok, en dan gaan we nu over naar de laatste vraag van vanavond met nog 3 tegenspelers.
welke persoon zei ooit het volgende: "als mijn naam ooit nog eens als een antwoord in een quizvraag wordt gevraagd dan pleeg ik zelfmoord."![]()
![]()
dat is toch geen vraag.quote:op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef houniet het volgende:
"biancavia vind een cavia, maar de cavia vind van niet."
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:09 schreef missymirjam het volgende:
welke vorm heeft een appel?
welke kleur heeft een smurf?
welke kleur krijgt een smurf als je zijn keel dichtknijpt?
bassie en..?
or ork ork, soep eet je met een...?
sinterklaas is jarig op...?
dames en heren..? [appels en peren, hoe flauw is dat]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |