Een blondine so doped up is dat je er alles mee kan doen vind je eng?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:24 schreef Ivatje het volgende:
Waarom zou iemand dit filmen?
[afbeelding]
Het ziet er een beetje eng uit...![]()
Nou die hand een slagje draaien, dan kan het nog weleens wat worden als je een tijdje droog staat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:24 schreef Ivatje het volgende:
Waarom zou iemand dit filmen?
[afbeelding]
Het ziet er een beetje eng uit...![]()
Was dat statief niet per ongeluk voor dat kind?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb t godverdomme niet over mensen die attracties filmen, maar die haat ik ook.
Ik heb het over mensen die elke scheet van hun kutkinderen vastleggen op camera.
Gister liep er zelfs een pa met een statief mee, stomme achterlijke idioot ben je dan
Ik heb ook iemand een foto zien maken van het klassieke bordje "snackbar"quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is om naar De leukste thuis te sturen
Maar ernstig debiel idd, net als mensen die in een restaurant foto's van het eten gaan maken
Volledig mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb t godverdomme niet over mensen die attracties filmen, maar die haat ik ook.
Ik heb het over mensen die elke scheet van hun kutkinderen vastleggen op camera.
Gister liep er zelfs een pa met een statief mee, stomme achterlijke idioot ben je dan
Was het gewoon een SBS6-kneus of juist zo'n wannabe artistiekeling die met zijn Ixus zogenaamd kunstzinnige foto's maakt van heel triviale dingen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ook iemand een foto zien maken van het klassieke bordje "snackbar"
Ja erg he ouders met cameras, zo raar ook dat ze hun kroost willen filmen.quote:Gister was ik met mn vriendin in de Efteling en toen viel me weer eens op hoeveel gezinnen er zijn die elke scheet die hun kind laat vastleggen op camera
Idioten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |