Je bedoelt toen Clinton een Christelijk land (Servië) wekenlang bombardeerde om een genocide op Moslims (Kosovo) te stoppen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is ie een van beide binnengevallen?
Net zo min als China.
Sinds ie in 2000 aantrad heeft ie tegenover verschillende naties spierballentaal geuit.
Er zijn zoveel landen die hij aan had kunnen pakken omdat ze op de een of andere manier de wereldvrede bedreigden. Dat geldt trouwens voor al zijn voorgangers hoor. Clinton net zo goed.
In die tijd speelde Ruanda. Niemand greep in. En nog steeds is die regio een hellhole. Neem Congo.
En what about Colombia? Ze zijn toch zo tegen drugs?? Nou..... doe daar dan wat aan. Het is wel een bedreiging voor de wereld. Maar nee..... Men valt Afghanistan binnen om een bewind af te zetten dat eerder indirect door hun eigen toedoen in het zadel is geholpen. Met als leuke bijwerking dat de papaverteelt het nu ook weer beter doet![]()
En men valt Irak binnen..... Dezelfde Saddam kreeg in de oorlog tegen Iran ook steun van dezelfde VS (o.a.). Toen was ie dezelfde dictator hoor.
Dat is ook nergens gezegd. Dat heeft topicstarter ervan gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:13 schreef el_hombre het volgende:
Ze moeten eens proberen om de blanke man te vernietigen.
Oh, dan moet de topictitel eigenlijk veranderd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is ook nergens gezegd. Dat heeft topicstarter ervan gemaakt.
Bedoelde je dit plan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:47 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Clinton een Christelijk land (Servië) wekenlang bombardeerde om een genocide op Moslims (Kosovo) te stoppen?
En Colombia is al binnengevallen, alleen wordt dat niet gemeld in de pers. Ooit gehoord van Plan Colombia?
Inderdaad, je kent het dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoelde je dit plan?![]()
http://www.plancolombia.org/
Heb je die site verder bekeken? Dat is geen war on drugs.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad, je kent het dus.
Ik zie dit persoonlijk als een US inval, ook al wordt dat dan niet met die woorden op het 8 uur journaal of op cnn aangekondigd...
Kun je nog meer uitkramen dan halve zinnen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je die site verder bekeken? Dat is geen war on drugs.
Kun jij lezen? Lees de rest van mijn posts in dit topic ook even dan. Daar staan bij mijn weten geen halve zinnen in.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:49 schreef Vampier het volgende:
[..]
Kun je nog meer uitkramen dan halve zinnen?
Heb je daar meer informatie over. Zou ik wel willen lezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nation of Islam wil trouwens helemaal niet alle blanken vernietigen. Ze kunnen het best goed vinden met de KKK.
Former Ku Klux Klan leader Tom Metzger-who would later be found responsible, along with his White Aryan Resistance organisation, for the brutal skinhead murder of a black Ethiopian immigrant in Portland, Oregon-was a guest at Farrakhan's 1985 Los Angeles speech. Metzger donated $100 to Farrakhan, and the two created an alliance as their anti-Semitic and separationist agendas dovetailed. That same year, Farrakhan invited Arthur Butz, one of the world's best-known Holocaust deniers, to speak to the Nation of Islam's Saviour's Day celebrationquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je daar meer informatie over. Zou ik wel willen lezen.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nation of Islam wil trouwens helemaal niet alle blanken vernietigen. Ze kunnen het best goed vinden met de KKK.
Je doet eerst allerlei uitspraken en wanneer zij worden weerlegd reageer je er opeens niet meer op. Bijvoorbeeld dat de VS een haatcampagne tegen de Islam zou voeren. Maar het is begrijpelijk, het fantasiewereldje waar je in leeft is moeilijk uit te leggen aan de grote mensen wereld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun jij lezen? Lees de rest van mijn posts in dit topic ook even dan. Daar staan bij mijn weten geen halve zinnen in.
Ik moet toegeven dat ik het bijzonder lastig discussieren vind met mensen die verkild lijken. In mijn ogen ben jij blind en in jouw ogen leef ik in een fantasiewereld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je doet eerst allerlei uitspraken en wanneer zij worden weerlegd reageer je er opeens niet meer op. Bijvoorbeeld dat de VS een haatcampagne tegen de Islam zou voeren. Maar het is begrijpelijk, het fantasiewereldje waar je in leeft is moeilijk uit te leggen aan de grote mensen wereld.
Kijk, wanneer mensen dubieuze beweringen neer kunnen planten verwacht ik ook een degelijke onderbouwing. Mensen die met gevaarlijke sentimenten strooien, de VS voert een haatcampagne tegen de Islam etc., vind ik gevaarlijk en wanneer zij zich niet goed kunnen verdedigen doe ik ze liever af als fantasten. We willen toch niet dat we dat soort mensen allemaal serieus gaan nemen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het bijzonder lastig discussieren vind met mensen die verkild lijken. In mijn ogen ben jij blind en in jouw ogen leef ik in een fantasiewereld.
Ik heb overigens op een aantal zaken wel gereageerd. Onder andere op jouw vraag.
En verder voel ik me niet geroepen om de hele avond op door anderen voor mij bepaalde tijden te moeten reageren. Ik dacht dat ik dat vrijwillig deed en op een tijd die mij uit komt. Als het me uitkomt.
imo spreken de daden en de woorden van Bush in deze voor zich. Die vind ik nou dubieus. Of wil je zeggen dat Bush niet gedreven wordt door een geloofsmotivatie. Ik denk dat de man het zelf zou zeggen als het hem gevraagd werd. Sterker nog. Hij heeft dat zelf vaker beweerd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kijk, wanneer mensen dubieuze beweringen neer kunnen planten verwacht ik ook een degelijke onderbouwing. Mensen die met gevaarlijke sentimenten strooien, de VS voert een haatcampagne tegen de Islam etc., vind ik gevaarlijk en wanneer zij zich niet goed kunnen verdedigen doe ik ze liever af als fantasten. We willen toch niet dat we dat soort mensen allemaal serieus gaan nemen?
Hetzelfde gaat op voor Balkie, ook zo'n christen hond, die net als Bush verantwoording heeft af te leggen aan het parlement. Jouw conclusies zijn een beetje overtrokken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef nokwanda het volgende:
imo spreken de daden en de woorden van Bush in deze voor zich. Die vind ik nou dubieus. Of wil je zeggen dat Bush niet gedreven wordt door een geloofsmotivatie. Ik denk dat de man het zelf zou zeggen als het hem gevraagd werd. Sterker nog. Hij heeft dat zelf vaker beweerd.
Dus hoe kom je erbij mijn uitlatingen in die richting dubieus te noemen.
Je hoort mij niet zeggen dat hetzelfde niet opgaat voor Balkie. Ik ben dan ook geen fan van de man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef Scandum het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat op voor Balkie, ook zo'n christen hond, die net als Bush verantwoording heeft af te leggen aan het parlement. Jouw conclusies zijn een beetje overtrokken.
Waarom doen de Aziaten het dan wel zo goed in de VS? In Afrika komen de negers ook geen ene moer vooruit: Misschien zijn ze gewoon lui.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat is een andere lullige manier van jezelf buiten de maatschappij plaatsen en je eigen hok creeeren.
Feit blijft wel dat niet ieder mens bereid is zich 3x zo hard te moeten bewijzen op grond van huidskleur. Dan vallen er mensen af in de maatschappij.
Aziaten ken ik niet als groep die ooit een identiteitsprobleem heeft in welke samenleving dan ook. Ik ken de meesten als deel van een behoorlijk afgezonderde samenleving binnen de samenleving die vasthoud aan eigen gebruiken waar dan ook ter wereld. Blijkbaar werkt dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef more het volgende:
[..]
Waarom doen de Aziaten het dan wel zo goed in de VS? In Afrika komen de negers ook geen ene moer vooruit: Misschien zijn ze gewoon lui.
Je bedoelt dat ze maar terug moeten naar om het kampvuur dansen en elke dag hun eten bij elkaar scharrelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:47 schreef nokwanda het volgende:
En dan echt terug. Heel ver terug zoeken en de methodes bestuderen van voor de koloniale bezettingen en voor slavenhandelaren en andere handelsreizigers. Goed bestuderen en toepassen wat ook nu nog toepasbaar is.
Jij denkt dat dat zo over het hele continent was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:48 schreef Scandum het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze maar terug moeten naar om het kampvuur dansen en elke dag hun eten bij elkaar scharrelen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |