quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Met een blik en een kus en het topje van mn zus maak ik jou stapelgek verliefd op mij.
Met een blik en een kus en het topje van mn zus is je hart binnenkort alleen voor mij
alle meisjes op je school zagen jou als een idool, en het spijt me maar die kans is voorgoed voorbij.
Met een blik en een kus en het topje van mn zus maak ik jou stapelgek verliefd op mij.
Zal je vast leuk staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Met een blik en een kus en het topje van mn zus is je hart binnenkort alleen voor mij
alle meisjes op je school zagen jou als een idool, en het spijt me maar die kans is voorgoed voorbij.
Hodfr! En dat zeg je nu pas?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal je vast leuk staan
anyway ben nu echt weg
daaaag! Daag beav de sleutel ligt onder de douchemat!
Wat doet mijn naam daar?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet jij niet bij je dokter zijn daarvoor? of anders vlarp, of beav of..
jij zit ook niet al te ver van V. af toch?quote:
nooit van douchen gehoord?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien vind hij de "essence van Des" die om je heen hangt wel opwindend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |