quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat DVD kijken
[afbeelding]
Doom 3,quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik schrik nog amper van horrorfilms, ik heb er tientallen in de kast staan. Komen er nog maar weinig uit die ik echt eng vind .... maar die K-spellen van Silent Hill jagen me nog steeds de stuipen op het lijf
Ja. Ik begin hem behoorlijk te knijpen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn jullie (ook) bang voor een pandemie van het vogelgriepvirus of niet?.
* G_E twijfelt of hij via de enigszins dubieuze weg van een internetapotheek een virusremmer moet bestellen, voor het geval dat...
Ik raak altijd in paniek als ik een minister hoor zeggen dat we niet in paniek moeten raken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik begin hem behoorlijk te knijpen...
Zeur niet zeg, ik speelde om m'n elfde ook Prince of Persia, waarbij ik er een sport van maakte om de bewakers door een soortevan guillotine doormidden te laten hakken, of te laten spietsen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap je nietWat een kutspel is silent hill 4, ik ben na 15 min opgehouden met silent hill 3.
Ik neem dus ff aan dat je de reeks bedoelt die kut is?
trouwens: JIJ MAG DIE SPELLEN NOG HELEMAAL NIET SPELEN!
Och, een sjaal om de nek, en goed stevig eten, dan kan zo'n griepje weinig uitvreten, en mocht 't toch raak zijn is het een goed excuus om hete Groc te drinken, geen griepvirus die daar tegenop kan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E twijfelt of hij via de enigszins dubieuze weg van een internetapotheek een virusremmer moet bestellen, voor het geval dat...
Weer een Madonna- TTquote:
goed gedaan jochie !!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weer een Madonna- TT
en Madge-avatar
Je voelde de bass?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef creno het volgende:
[..]
goed gedaan jochie !!ryan hoorde eerder dat de nieuwe madonna werd gedraaid bij het bölke, maar ja ik hoorde voornamelijk de bass
Prince of persia is nou niet bepaald 18+ *LOL*quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeur niet zeg, ik speelde om m'n elfde ook Prince of Persia, waarbij ik er een sport van maakte om de bewakers door een soortevan guillotine doormidden te laten hakken, of te laten spietsen.
En niemand zeurde daar toen over, toen kende men nog relativeren![]()
die virusremmers helpen tegen wat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik neem aan dat je een grapje maakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Och, een sjaal om de nek, en goed stevig eten, dan kan zo'n griepje weinig uitvreten, en mocht 't toch raak zijn is het een goed excuus om hete Groc te drinken, geen griepvirus die daar tegenop kan!
waarom anders die knipoog?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een grapje maakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |