Ik zie mezelf al helemaal in z'n sterke armen liggenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je wel! Dokter McDreamy to the rescue!.
Hmmz. Wat gek, ik zie mezelf ook in z'n armen liggen. Maar jou zie ik niet hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal in z'n sterke armen liggen"oooohhh dr dreamy, dank u!" en dat ie dan zo'n dip-'n-kiss uitvoert op me
*duwt beav uit de fantasie* Anastasia Beaverhausen! Ga terug naar de taco-zaak waar je vandaan komt!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Wat gek, ik zie mezelf ook in z'n armen liggen. Maar jou zie ik niet hoor..
*nog eens kijk*
Nope..
Taco zaak?!! Leugens zijn het!! Allemaal grove leugens!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt beav uit de fantasie* Anastasia Beaverhausen! Ga terug naar de taco-zaak waar je vandaan komt!!!!
Ik heb je d'r zien zitten! Samen met Alexis/Joan Collins/Helena!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Taco zaak?!! Leugens zijn het!! Allemaal grove leugens!!.
Je hebt heul niks gezien hoor je me?! Ik ontken alles!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je d'r zien zitten! Samen met Alexis/Joan Collins/Helena!!!
*veegt de taco-saus van je kin* Voordat dr dreamy langskomt en de onbedwingbare neiging krijgt het er af te likkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt heul niks gezien hoor je me?! Ik ontken alles!.
.
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
als je er toch niks tegen kunt doen kun je je beter nu uitleven.. voordat hette laat is![]()
Bedankt voor je hulpquote:
Kut. Verkeerde saus gemorst.quote:
Had je de extra hot 'n spicy tabasco saus weer naast de guacamole staan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Verkeerde saus gemorst..
Knoflooksaus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Verkeerde saus gemorst..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*zwijmel*
So follow me home
You'll never be lost
We'll weather the storm
Whatever the cost
I won't walk away
I'll stand by your side
I'm here for you
The rest of our lives
t zijn de sugababes, dan mag tquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]en ook helemaal niet afgezaagd en gezapig
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Met een blik en een kus en het topje van mn zus maak ik jou stapelgek verliefd op mij.
Met een blik en een kus en het topje van mn zus is je hart binnenkort alleen voor mij
alle meisjes op je school zagen jou als een idool, en het spijt me maar die kans is voorgoed voorbij.
Met een blik en een kus en het topje van mn zus maak ik jou stapelgek verliefd op mij.
Zal je vast leuk staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Met een blik en een kus en het topje van mn zus is je hart binnenkort alleen voor mij
alle meisjes op je school zagen jou als een idool, en het spijt me maar die kans is voorgoed voorbij.
Hodfr! En dat zeg je nu pas?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal je vast leuk staan
anyway ben nu echt weg
daaaag! Daag beav de sleutel ligt onder de douchemat!
Wat doet mijn naam daar?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet jij niet bij je dokter zijn daarvoor? of anders vlarp, of beav of..
jij zit ook niet al te ver van V. af toch?quote:
nooit van douchen gehoord?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien vind hij de "essence van Des" die om je heen hangt wel opwindend.
Dus Jolan is nog vrij!?quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:31 schreef Cybart het volgende:
neeeee, het was niet Jolan.....
alhoewel die welis
Poolse gastarbeider, ai.quote:het is een echte poolse gastarbeider
die zijn mail niet aan homo's of mensen die hij niet als vriend rekent geeft......
verrek.... ik heb zn mail
weet niet of Jolan dat is. maar het zou wel goed zijn voor de mensheidquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dus Jolan is nog vrij!?
To the batmobile!
dat soort werk doet hij niet...quote:Poolse gastarbeider, ai.
Maar wat doe je als alle asperges gestoken zijn, en de aardbeien geplukt? En weet hij wel dat je homo bent, is hij eigenlijk wel homo?
Young man, you've got work to do!quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:50 schreef Cybart het volgende:
dat soort werk doet hij niet...
vrijdag gaat ie ook al weer naar huis want zn studie begint maandag
en hij zegt dat ie een vriendin had, maar dat dat net uit is...
alleen verspreekt ie zich steeds
Veel plezier dan maar alvastquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh ja, ik ga morgen met mijn kei-sexy, heel hetero, giga-geile, fuckbuddy-die-geen-fuckbuddy-is stappen!![]()
hij is cool en erg jofel.
Eeh Gringo....quote:
ach ben alleen maar snipverkouden en heb het koud.. maar in turkije is het lekker warmquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:19 schreef keizerpinguin het volgende:
ohhh mag dat wel.... ziek en op vakantie?!
*proest* Lache joh.....alleen zit je dan wel volop tussen de gillende huisvrouwen in leggings-die-ze-niet-aan-moeten-doen.quote:
nou ik dus geen vakantiequote:Op maandag 17 oktober 2005 12:11 schreef keizerpinguin het volgende:
het is weer druk hier wie heeft er allemaal vakantie?! doe een dansje!!!
kei leuk dan valt het niet op als ik ook hysterisch ga zitten gillenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
*proest* Lache joh.....alleen zit je dan wel volop tussen de gillende huisvrouwen in leggings-die-ze-niet-aan-moeten-doen.
ik heb zo het vermoeden dat jij dan niet aan "zitten" toekomst maar eerder opgewonden op de stoel staat te springen, al was het maar om die brave huisvrouwen uit hun tent te lokkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kei leuk dan valt het niet op als ik ook hysterisch ga zitten gillen![]()
ja precies al die wijven over de zeik omdat ik er voor staat.....quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat jij dan niet aan "zitten" toekomst maar eerder opgewonden op de stoel staat te springen, al was het maar om die brave huisvrouwen uit hun tent te lokken![]()
heb je dat nù pas door?quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe fok duo!!!
![]()
gespot in het bolke!
wist het al langer maar dacht dat het geheim was...... maar nu heb ik bewijs hahaquote:
*lik*quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:01 schreef Cybart het volgende:
dat had ik eerder moeten doen:
*naar de kapper geweest
en, al zeg ik het zelf, ik zie er weer gelikt uit
en nog iemand vinden die me wil likken dan![]()
![]()
ik heb al een tijdje geen ryan en creno foto meer gezien![]()
![]()
ooow daar is een simpele verklaring voor, de foto's die we tegenwoordig maken zijn niet geschikt om hier te plaatsen. ban-gevoelig enzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:01 schreef Cybart het volgende:
dat had ik eerder moeten doen:
*naar de kapper geweest
en, al zeg ik het zelf, ik zie er weer gelikt uit
en nog iemand vinden die me wil likken dan![]()
![]()
ik heb al een tijdje geen ryan en creno foto meer gezien![]()
![]()
kijk dan nog maar eens goed naar de efteling foto's wellicht zijn die meer overtuigendquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef Semisane het volgende:
Lekkere fotosoep die foto.....beetje lelijk gemaakt hoor...moet beter...zo ga ik de roddels natuurlijk nooooit geloven....ben namelijk wel een pro-roddel nicht...ga alleen af op de goeie roddels.![]()
niks gefotosoept zo van www.tbolke.nl geplukt hoor!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef Semisane het volgende:
Lekkere fotosoep die foto.....beetje lelijk gemaakt hoor...moet beter...zo ga ik de roddels natuurlijk nooooit geloven....ben namelijk wel een pro-roddel nicht...ga alleen af op de goeie roddels.![]()
Cutequote:Op maandag 17 oktober 2005 16:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe fok duo!!!
![]()
gespot in het bolke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |