quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:10 schreef BtjeFlauw het volgende:
Als iemand zo vriendelijk wil zijn, om van de volgende plaatjes 1 te maken, ben ik diegene ontzettend dankbaar!
En als iemand de kwaliteit van de plaatjes kan verbeteren (of wil vertellen hoe dat moet), laat het mij even weten, dan laad ik de originele er wel even op. Bij voorbaat ontzettend bedankt.
tinypic.comquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:34 schreef Kenker het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een plaatje kan uploaden zonder me te registeren en shit?
Wooow hij is zo ongelofelijk super!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Laura 2000, hij is nu eindelijk klaar dan, vergat telkens dat ik eraan dor moest werken..
[afbeelding]
Ik heb ook de dansjes van de 3 beesten in apparte gifjes, ze zijn onder de 10kb en dus uploadbaar via de Fok!icon manager(die eerste is dus te groot daarvoor)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Je wacht maar lekker en als het minstens een dag heeft geduurd dan vraag je het maar netjes nog een keer..
Zou iemand er nog even naar kunnen en/of willen kijken?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:51 schreef Kriebbel het volgende:
Ik weet niet of dit een moeilijke vraag is, maar zouden jullie hier misschien iets mee kunnen? (bewegend maken?)
Iets van dat die gele uit de verte aan komt lopen oid? is zoiets mogelijk?![]()
Nog even snel een vraagje...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
*Mooie Icon*
Je kan daar ook bewegende plaatjes op zetten dacht ik. Iedereen gebruikt inmiddels al wel de webspace die ik gebruik dus erg is het niet, ik bewaar ook alles maar zoals ik al vaker gezegd heb er kan altijd iets mis gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Nog even snel een vraagje...
Mag ik je webspace gebruiken...? Of kan ik op picserver ook bewegende plaatjes zetten?![]()
Zo ben je braaf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
[..]
Zou iemand er nog even naar kunnen en/of willen kijken?
Ik heb dat lettertype niet meer dus... Maar wel een site gevonden waar je die lettertypes vandaan kan halen, is dat misschien wat? http://www.dreuzels.com/index3.asp?page=olivander&page2=fontsquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:24 schreef melismay het volgende:
Alvast heel erg bedankt voor de moeite in ieder geval, ik zal eens kijken of ik tussen het werken door die tekst kan vinden... Moet me ergens hebben namelijk
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kunnen jullie dit plaatje voor mij dusdanig aanpassen dat ik hem hier kan gebruiken?
Alvast bedankt.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://tinypic.com/view/?pic=fck3et
[afbeelding]
scherper
http://tinypic.com/view/?pic=fck6lt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan daar ook bewegende plaatjes op zetten dacht ik. Iedereen gebruikt inmiddels al wel de webspace die ik gebruik dus erg is het niet, ik bewaar ook alles maar zoals ik al vaker gezegd heb er kan altijd iets mis gaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Nog even snel een vraagje...
Mag ik je webspace gebruiken...? Of kan ik op picserver ook bewegende plaatjes zetten?![]()
i heb alwat ik bennu de teksten mooi aan het het shoppen je hebt dus zo je avatar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb dat lettertype niet meer dus... Maar wel een site gevonden waar je die lettertypes vandaan kan halen, is dat misschien wat? http://www.dreuzels.com/index3.asp?page=olivander&page2=fonts
Thanxquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:02 schreef blackmage het volgende:
[..]
i heb alwat ik bennu de teksten mooi aan het het shoppen je hebt dus zo je avatar.![]()
Ik vind de scherpere juist net wat minder mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..].
Ik wilde net gaan reageren dat ie wel weer erg flets was (maar kon mezelf op tijd inhouden, want anders ben ik weer een zeikerd). Gelukkig ben je toch al snel zelf op het idee gekomen em te verscherpen, goed bezig!
beetje groffe korrelquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik vind de scherpere juist net wat minder mooi.
Maak em dan meteen 60x60, dan kan de kwaliteit misschien ook weer iets omhoogquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Alsjeblieft:
[afbeelding]
Hij is onder de 10 kb en dus uploadbaar.
Nee een 17'' TFT maar vind de fletse wat beter bij de stijl passenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:12 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
beetje groffe korrel,crt monitor?
Hij is echt helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wees eens eerlijk is het wat?
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef blackmage het volgende:
ehm nee sorry, maar mischien wil SpeedyGJ het wel voor je doen want schijnbaar is hij heel aardig.
dus SpeedyGJ kan jij melismay haar icon hosten?
kickje voor mijn post omdat die de laatste post op een pagina was is hij heel makkelijk te missen hierbij KICKquote:
D'oh! Ik had hem al een paar uur in photoshop staan om hem te verkleinen en na die paar uur dacht ik dat ik hem alleen nog maar hoefde op te slaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maak em dan meteen 60x60, dan kan de kwaliteit misschien ook weer iets omhoog.
Deze staat ook nog openquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef MutZ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen deze 2 icons samengevoegd worden??
WOOO! Zwaar Bedankt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Link mag je gebruiken
zoiets ja, iig moeten beide avatars in de nieuwe avatar terugkomen... dus matje mag wel een mutsje op...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, wat wil je daar nou mee, moet matje die muts op?
ik kijk nu pas naar je nicknam, muts dus.....quote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
zoiets ja, iig moeten beide avatars in de nieuwe avatar terugkomen... dus matje mag wel een mutsje op...
Daar is nu weer het topic in FEE voor.quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie wil er hier mijn Avater Sint-pimpen (!! ) met Mijter en Staf dus
![]()
[afbeelding]
deze dus![]()
alvast bedankt![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef tanna het volgende:
@ pc-fr34k:
Mag ik mijn geweldige icoontje ook op een ander forum gebruiken van jou?
Van mij wel hoor, ik heb hem gemaakt zodat je hem kan gebruiken, het gaat wat anders worden als mensen van een ander forum hier icons komen aanvragen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef tanna het volgende:
@ pc-fr34k:
Mag ik mijn geweldige icoontje ook op een ander forum gebruiken van jou?
beroemd zijn over meerdere forumsquote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, ik heb hem gemaakt zodat je hem kan gebruiken, het gaat wat anders worden als mensen van een ander forum hier icons komen aanvragen..
Er moest gewoon een combi gemaakt worden van de 2 plaatjes, hoe maakte niet uit...quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik kijk nu pas naar je nicknam, muts dus.....
je wou eigelijk gewoon dat de 2 plaatjes gewoon achter elkaar in beeld komen![]()
ik zal het even doen.
[afbeelding]
zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |