Ja, doe dan niet zo ongeduldig, je icon komt er heus wel. Ooit.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef kippiekippie het volgende:
aaah kan iemand van mij n armin-avatar maken?!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo eentje die veranderd, maar dat hadden jullie vast ook wel in de gaten![]()
ieder plaatje zo'n 2 sec ofzo...??
Alvast hartstikke bedankt in ieder geval!!!
ok sorry hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, doe dan niet zo ongeduldig, je icon komt er heus wel. Ooit..
Als je eens goed naar boven kijkt dan zie je em staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:53 schreef kippiekippie het volgende:
[..]
ok sorry hoor![]()
I'll wait... (klaar terwijl u wacht he...)
dankje!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Link mag je gebruiken
Graag gedaanquote:
Was al bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Brutale mensen hebben hier dus voorrangWas ik maar zo op m'n mondje gevallen
60x72?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Was al bezig![]()
[afbeelding]
Link mag je gebruiken![]()
Whehehe, alleen beetje lelijk met uitrekkingen enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat afwisseling kan geen kwaad he.
zal ik er anders even een maken van 60 x 60 of bemoei ik me dan heel erg met alles?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Was al bezig![]()
[afbeelding]
Link mag je gebruiken![]()
Het gebruik van caps werkt blijkbaar in dit topicquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef Triangeljosti het volgende:
EN NU DIE VAN MIJ DOEN!
ehm ik kan ze opnieuw maken maar ik kan sommig tekst niet lezen, kan je wat precieser zijn met welke tekst er in moet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Zou iemand ook nog even naar die van mij willen kijken?
nee hele simpele dingen vragen dat werkt hier goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gebruik van caps werkt blijkbaar in dit topic![]()
![]()
ik had je al gequote mijn vraag was dus ik zie drie plaatjes 1 an harry potter zijn naame en dan nog een stuk onleesbaar tekst wat is dat syukje onleesbare tekst?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
Lieve mensen van het icoontjes maken, zien jullie bewust mijn aanvraag over het hoofd of moet ik t gewoon nog liever vragen?
Sorryquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:38 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik had je al gequote mijn vraag was dus ik zie drie plaatjes 1 an harry potter zijn naame en dan nog een stuk onleesbaar tekst wat is dat syukje onleesbare tekst?
ik zit nu rond te kijken, harry zelf is niet een groot probleem maar ik kan geen mooie tekst vinden voor harry potter en de vuurbeker, dus heb jij mischien het orgineel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef melismay het volgende:
[..]
SorryZag alleen al die mooie icoontjes voorbij komen
Het is Harry Potter en de Vuurbeker... Naam van de nieuwe film
hehe harry potter font?quote:
Dank je! Die eerste gebruik ik!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
is het wat of moet het handje nog bewegen?
Dank je dank je, heb ik nog 1 request. Zou je van beide heren 'n aparte gif (stilstaand) kunnen maken? Verder is ie goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:22 schreef blackmage het volgende:
[..]
zal ik er anders even een maken van 60 x 60 of bemoei ik me dan heel erg met alles?![]()
te laat ik heb het al gedaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:09 schreef Shreever het volgende:
Kan iemand deze een stukje kleiner maken en haar ogen bijvoorbeeld iets langer dicht laten en/of dat ze minder snel achter elkaar knippert
[afbeelding]
Thanks alvast![]()
Je bent te laat en hij is nog over de 10 kb ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:54 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
http://tinypic.com/view/?pic=fc8u1t
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent te laat en hij is nog over de 10 kb ook..
Ja,ik vind jou playlist ook een zootjequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent te laat en hij is nog over de 10 kb ook..
iemand aanvallen op zijn playlist is wel onder de gordel slaan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ja,ik vind jou playlist ook een zootje![]()
Die is niet gemaakt voor iemand anders, en ik ben te lui om alle id3tags goed te gaan zetten voor zoveel mp3's. En mp3's zijn om naar te luisteren een icon om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ja,ik vind jou playlist ook een zootje![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:10 schreef Kenker het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze verkleinen naar de goede maat zodat ik hem kan uploaden?
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |