tja lijkt eeen domme vraag maar ik zat zo naar je plaatje te kijken en op zijn hoogtepunt is hij nogal lang met zij ei er bijquote:
Eerst is Sinterklaas nog hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand van mijn avatar een mooie, maar rustige kerstavatar maken? Thx
En het liefst in dezelfde kleuren. Dus die grijstinten
Ik doe niet aan sinterklaasquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eerst is Sinterklaas nog hoor.
Bij achter de vrouw zie je geen sneeuw voor de vrouw komen, net alsof ze achter glas zit zeg maar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Yeahinho het volgende:
Euhm, wat is pecies het verschil tussen 'sneeuw voor alles' en 'sneeuw voor en achter de vrouw'?
Ik heb het ook nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie en snap werkelijk geen verschil tussen icon 1 en 3, maar het zal dan wel aan mij liggen.
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Er is wel 2 keer zoveel sneeuw bij 3.. En alks je goed kijkt zie je dat de sneeuw van 1 en de sneeuw van 2 samen in 3 zitten, dezelfde vlokken.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Sickert het volgende:
nieuwe request de oude mag vergeten worden
kan iemand voor mij deze mario op avatar formaat maken en ook 1 met een sinterklaas mijter en evt 1 met staf
[[url=http://img14.imageshack.us/img14/2363/pmario20040sk.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef Sannelie het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand van dit plaatje een icon maken? Graag als hij zijn handjes naar beneden heeft
sorry :Squote:Op maandag 31 oktober 2005 21:22 schreef blackmage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik me helemaal gek zitten werken aan een mooie ava voor je bijna klaar en dan dit ....![]()
ik ben nu ook maar gestopt met die ava dus...quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
sorry :S
naja die wil ik ook wel hoor maar t duurde wat lang dus ik dacht...![]()
Als je een server hebt met php(anders kan je ook gewoon een lycos accountje aanmaken ofzo):quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:50 schreef tanna het volgende:
Petje af pc-fr34k, ik zal ze afwisselen !
| 1 2 3 4 5 | $plaatjes = array('plaatje1.gif','plaatje2.gif','plaatje3.gif'); $plaatje = rand(0, count($plaatjes)-1); header("location:" .$plaatjes[$plaatje]); ?> |
Ik had hem goed maar om hem mooi met het beeld mee te laten gaan lukte niet. Heb hem niet in .PSD opgeslagen maar wel een grote versie waar iemand die het beeld aan kan passen dat wel kan lukken:quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
sorry :S
naja die wil ik ook wel hoor maar t duurde wat lang dus ik dacht...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |