Ik ben het hier compleet niet mee eensquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind de besturing onwijs ruk, ik vind het echt een verslechterde VT. En dan de carreer mode, hoe fucking slecht is die uitgewerkt. Daarnaast zit er een rare geluksfactor in.
Top Spin staat echt nog een paar treden onder Virtua Tennis, zeker de laatste voor de PSP. Die was werkelijk meesterlijk, de beste tennis game ooit![]()
Er word eindelijk is gemod, dat kan je beter zeggenquote:
Maar dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er word eindelijk is gemod, dat kan je beter zeggen
Maar die krijg je dus niet in de luxe premium super bundelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik had die Universal Media Remote nog niet gezien, erg mooi:
http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/faq/remote.jpg
huiliequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die krijg je dus niet in de luxe premium super bundel
Jeeeeetje! Wat een hoop knopjes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik had die Universal Media Remote nog niet gezien, erg mooi:
http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/faq/remote.jpg
Tsja, maar hij blijft wel mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die krijg je dus niet in de luxe premium super bundel
quote:8. Will the Xbox 360 Universal Media Remote come with the Xbox 360?
The Xbox 360 Premium Edition will include throughout the holidays an Xbox 360 universal media remote, but after Christmas, you’ll have to buy it as an additional accessory.
nummerknoppen zijn voor de bediening van je TVquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:26 schreef twi het volgende:
Als ik de keuze zou hebben tussen die met meer knopjes en die met minderknopjes, dan zou ik toch de laatste kiezen. Ik heb die nummer-knoppen van m'n DVD speler echt nog nooit gebruikt Voor de rest zal 'ie toch wel niet compatible zijn met m'n apparatuur, dus heb ik liever een kleinere dan een grotere afstandsbediening. Er liggen er al 5 op een rij namelijk hier....
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:34 schreef twi het volgende:
He pkwarts, verander dat icon van je es in een andere kleurIk denk telkens dat je kepler bent
Zie het als een oplader voor je mobiele telefoon. Terwijl je telefoon aan het opladen is kan je nog steeds bellen. Als je 2 dezelfde telefoons hebt heb je dus ook maar 1 oplader nodig, tenzij je ze allebei tegelijkertijd wilt opladen. Een extra batterij is gewoon een extra batterij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:55 schreef The_Verve het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe zo'n Play & Charge Kit werkt? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk. Ik ben van plan 2 draadloze controllers te kopen, heb ik dan ook 2 Play & Charge Kits nodig?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef pkwarts het volgende:
Roy, alsjeblieft, nu niet meer huilen he?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |