Jeeeeetje! Wat een hoop knopjes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik had die Universal Media Remote nog niet gezien, erg mooi:
http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/faq/remote.jpg
Tsja, maar hij blijft wel mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die krijg je dus niet in de luxe premium super bundel
quote:8. Will the Xbox 360 Universal Media Remote come with the Xbox 360?
The Xbox 360 Premium Edition will include throughout the holidays an Xbox 360 universal media remote, but after Christmas, you’ll have to buy it as an additional accessory.
nummerknoppen zijn voor de bediening van je TVquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:26 schreef twi het volgende:
Als ik de keuze zou hebben tussen die met meer knopjes en die met minderknopjes, dan zou ik toch de laatste kiezen. Ik heb die nummer-knoppen van m'n DVD speler echt nog nooit gebruikt Voor de rest zal 'ie toch wel niet compatible zijn met m'n apparatuur, dus heb ik liever een kleinere dan een grotere afstandsbediening. Er liggen er al 5 op een rij namelijk hier....
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:34 schreef twi het volgende:
He pkwarts, verander dat icon van je es in een andere kleurIk denk telkens dat je kepler bent
Zie het als een oplader voor je mobiele telefoon. Terwijl je telefoon aan het opladen is kan je nog steeds bellen. Als je 2 dezelfde telefoons hebt heb je dus ook maar 1 oplader nodig, tenzij je ze allebei tegelijkertijd wilt opladen. Een extra batterij is gewoon een extra batterij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:55 schreef The_Verve het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe zo'n Play & Charge Kit werkt? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk. Ik ben van plan 2 draadloze controllers te kopen, heb ik dan ook 2 Play & Charge Kits nodig?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef pkwarts het volgende:
Roy, alsjeblieft, nu niet meer huilen he?
[afbeelding]
zit er dan ook een versterker in de 360 ingebakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik neem aan dat de Xbox360 net als de huidige Xbox een optische uitgang heeft, dan kan het dus zonder problemen.
Al moest je er bij de Xbox wel een andere SCART-kabel bij kopen om die optische uitgang te krijgen, maar dat zal denk ik bij de Xbox360 niet meer zo zijn.
onzin, er zijn duizenden dvd spelers die een ingebouwde versterker hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Ja, je moet het natuurlijk wel eerst op een versterker aansluiten. Maar dat moet natuurlijk altijd, met DVD spelers etc ook.
wat het ook is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Bij een 5.1 setje hoort toch ook een versterker... althans daar ging ik wel vanuit. En met die DVD spelers heb je opzich wel gelijk, maar dat zie ik dan meer als een versterker met een ingebouwde DVD-speler.
Misschien moet je even geduld hebben? En anders bestaat de website google.nl ook nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef grasmat het volgende:
maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord...
Kun je niet van die 5.1 computersetjes op de xbox360 aansluiten?
Ik dacht in ieder geval dat het wel kon op de ps2, zonder versterker..
correct me if i wrong...
Ja dat kan want een 5.1 pc-setje heeft vaak zelf een versterkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef grasmat het volgende:
maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord...
Kun je niet van die 5.1 computersetjes op de xbox360 aansluiten?
Ik dacht in ieder geval dat het wel kon op de ps2, zonder versterker..
correct me if i wrong...
en heeft de xbox360 daar dan een aansluiting voor?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja dat kan want een 5.1 pc-setje heeft vaak zelf een versterker.
De xbox 360 heeft zelf weer geen optische digitale uitgang (en ook geen coaxiale). Hiervoor heb je wederom een advanced scart adapter nodig o.i.d. Als je een 5.1 setje wilt aansluiten, moet die hoe dan ook een optische ingang hebben, een ingebouwde versterker en een decoder. Lang niet alle 5.1 pc-setjes hebben dat, aangezien de meeste geluidskaarten in pc's al meerdere uitgangen hebben voor de verschillende boxjes en deze setjes dus gewoon meerdere stekkertjes hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef grasmat het volgende:
en heeft de xbox360 daar dan een aansluiting voor?
en bedankt voor je reactie![]()
Ik heb pas 4 ab's liggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef pkwarts het volgende:
Waar je dus alles mee kan behalve je TV bedienen.
Dirk, een DVD speler met versterker heet een cinemasetje, en het geluid van die speakers is negen van de tien keer ronduit bedroevend...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:32 schreef grasmat het volgende:
[..]
onzin, er zijn duizenden dvd spelers die een ingebouwde versterker hebben.
Een pc sluit je toch ook niet eerst op een versterker aan? waar zit die versterker dan? juist ja, de geluidskaart... zoiets kan de xbox toch ook wel hebben?
Mijn vraag was: Is een 5.1 setje ook RECHTSTREEKS aan te sluiten op de xbox360?
Ja, weinig indrukwekkend, maar ja EA he...quote:
1st gen en pushed releases enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:40 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
console ziet er erg goed uit, controller ook, alleen jammer dat de games van EA eruit zien als PS2 spellen
Idd amen to thatquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:49 schreef Fliepke het volgende:
gelukkig is de controller wel superfijn
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:49 schreef Fliepke het volgende:
gelukkig is de controller wel superfijn
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:00 schreef BMH het volgende:
Gisteren ook een tijdje op de 360 gespeeld. De games... the horror. EA... suckz0rs.
Need for speed crashte op beide 360's een keer toen ik er was. Tiger woods had geen gras! En crashte ook.
De bedoeling van een green is heel laag gras.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:00 schreef BMH het volgende:
Gisteren ook een tijdje op de 360 gespeeld. De games... the horror. EA... suckz0rs.
Need for speed crashte op beide 360's een keer toen ik er was. Tiger woods had geen gras! En crashte ook.
Stond je niet in een bunker?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:00 schreef BMH het volgende:
Tiger woods had geen gras! En crashte ook.
De adapter zeker als muur?quote:
Hebben ze er 4. Damn, that sucks. Dat vond ik al irritant aan dat Sony ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:19 schreef BMH het volgende:
[..]
De adapter zeker als muur?
De controller layout is ook wennen. Vooral de start & back knopjes zijn niet zo lekker geplaatst naast die gigantische 360 knop. En ik ben al helemaal geen fan van 4 shoulder knoppen.
Zwart & wit zijn nu digitale shoulder knoppen geworden. Doet me denken aan de Gamecube Z knop, maar dan wat groter.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hebben ze er 4. Damn, that sucks. Dat vond ik al irritant aan dat Sony ding.
Ik weet ook wel dat de software verkrachte ports waren en waarschijnlijk oude builds zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
En het afkraken kan gaan beginnen.
Ziet er filmisch uit, en de massa digt datquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de software verkrachte ports waren en waarschijnlijk oude builds zijn.
Ook een stom iets over N4S:MW: Haast elke racegame van nu gebruikt turbo.. Ea doet orgineel en zet slomotion in hun race game. HET WERKT NIET! Als je op de X knop drukt stuurt je auto in slomotion automatisch door de bocht... waarom?
Same.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ziet er filmisch uit, en de massa digt datIk vond het vooral irritant.
En over de controller, ik kraak niks af, ik zeg alleen dat ik het niet fijn vond op de Dual Shock
Ik neem aan dat dit de advanced scart adapter isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 heeft zelf weer geen optische digitale uitgang (en ook geen coaxiale). Hiervoor heb je wederom een advanced scart adapter nodig o.i.d. Als je een 5.1 setje wilt aansluiten, moet die hoe dan ook een optische ingang hebben, een ingebouwde versterker en een decoder. Lang niet alle 5.1 pc-setjes hebben dat, aangezien de meeste geluidskaarten in pc's al meerdere uitgangen hebben voor de verschillende boxjes en deze setjes dus gewoon meerdere stekkertjes hebben.
Maar je bent sowieso beter af met een fatsoenlijke AV-receiver met 5 fatsoenlijke speakers en een fatsoenlijke subwoofer (uiteraard op de juiste manier geplaatst).
en dit stond er bij (op de site van logitech)quote:Gameconsole-adapter voor surroundsound-luidsprekers. Sluit een videogameconsole op vrijwel elk 4.1-, 5.1- of 6.1-multimedialuidsprekersysteem aan. Het geluid komt uit zowel de voor- als achterluidsprekers. Afhankelijk van de luidsprekersysteemconfiguratie worden middenkanaalluidsprekers soms niet gebruikt
Hoeveel kost dit geluidssetje eigenlijk, want ik wil er ook1 aanschaffen voor mijn 360.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit de advanced scart adapter is
[afbeelding]
[..]
en dit stond er bij (op de site van logitech)
Maar uit jouwn reactie begrijp ik dat het dus niet mogelijk is om elk geluidssetje erop aan te sluiten.
Ben vandaag langs de mediamarkt geweest en daar zag ik namelijk dit setje staan:
[afbeelding]
Achterop de doos stond dat het mogelijk was om hem aan te sluiten op een console, dus ik neem aan dat dit wel kan.
Het setje heeft alleen geen decoder en een optische ingang naar mijn weten
Oke, het is me duidelijk. Het 5,1 setje MOET dus een optische ingag hebben om 5,1 geluid te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Dit is de huidige advanced scart cable met naast de kabel voor scart een aansluiting voor een optische uitgang. De kabel die jij hierboven laat zien maakt gewoon gebruik van tulpstekkers(stereo) voor geluid
70,- bij de mediamarktquote:Hoeveel kost dit geluidssetje eigenlijk, want ik wil er ook1 aanschaffen voor mijn 360.
Ik ben op marktplaats dit setje tegen gekomen, voldoet deze ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef Tain het volgende:
Rechtstreeks aansluiten op een 5.1 setje zal in de meeste gevallen niet werken om dolby surround of dts te krijgen. Meeste speakersetjes hebben alleen maar een stereo in voor geluid en je zult dan echt een aparte decoder moeten hebben met optische ingang om je speakers in 5.1 aan te sturen.
Heb zelf dit setje:
[afbeelding]
Dat is een decoder met 3 optische ingangen, 3 stereo ingangen en een coaxiale ingang en een daarbij horend 7.1 speaker setje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |