I'm gamequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee man, wil de avond van de launch wel met iemand van hier PGR3 spelen op Live. Straks zit iedereen te Call of Duty'en

Ja, heerlijk, laten we vooral nog een maand over oud nieuws gaan lullen en nonsense rondspuien omdat we niet beter weten...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Ja, prachtig. Nu mag het inmiddels wel weer over games gaan

Ik ben er ook geen held in. Gaat de laatste tijd wel wat beter (zoals aangegeven; veel oefenen) maar het zal nooit geheel mijn ding worden op een console.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef grasmat het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enigste die een fps niet lekker kan spelen met een controller?

Niet verkopen dusquote:First of all, we've resisted the temptation to do, "Halo for Xbox 360 launch", so how about some biscuits? Second, according to numerous reports based on Microsoft's recent show-and-tell tour of the American tech-and-games-press circuit, Xbox 360 will launch with legacy support for Xbox titles Halo and Halo 2.
Microsoft's Peter Moore said at X05 that some Xbox 1 games would be backwards-compatible at the launch of 360, and said, "We will probably be in a position in about two weeks to give you a list," which means we can probably expect one either this week or at least soon.
That Halo and Halo 2 are on the list is about as surprising as another viral marketing campaign, but there you go. We'll let you know when the rest of the list's confirmed.

De xdoos neem ik aan dat je bedoeld? Want dat was ik bv niet van plan.quote:

Nee ik doel op HALO 1 en 2, die zijn zeker backwords compatible..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
De xdoos neem ik aan dat je bedoeld? Want dat was ik bv niet van plan.

PGR3 haal ik sowieso bij de launch, zit alleen te twijfelen of ik CoD2 of Kameo erbij haalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee man, wil de avond van de launch wel met iemand van hier PGR3 spelen op Live. Straks zit iedereen te Call of Duty'en

Vind het prima werken.... Halo, Far Cry, BiA,.... ze werken primaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef grasmat het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enigste die een fps niet lekker kan spelen met een controller?

Prrrima inderdaad.. en het voordeel, iedereen heeft hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het prima werken.... Halo, Far Cry, BiA,.... ze werken prima

+ ik vind het veel intenser dan met een keyboard muis ! Dat geklooi,.... nee lekker op de bank mijn joypad in alle richtingen draaiendequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prrrima inderdaad.. en het voordeel, iedereen heeft hetzelfde.

Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prrrima inderdaad.. en het voordeel, iedereen heeft hetzelfde.

die van mij begint nu ook te haperenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Alleen wel funest voor je joypads.. ik heb er een hele grijze slijtage laag om heen liggen, en af en toe blijft die tepel ook haken in een bepaalde directie. Nou ja, 3 controllers verbuikt, dat is wel te doen.

Als de kwaliteit goed was geweest (Zoals een bepaalde controller van de concurrent die het zelfs na 3 jaar M**** P*rty nog goed doet) was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Alleen wel funest voor je joypads.. ik heb er een hele grijze slijtage laag om heen liggen, en af en toe blijft die tepel ook haken in een bepaalde directie. Nou ja, 3 controllers verbuikt, dat is wel te doen.

Hou toch eens op johquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de kwaliteit goed was geweest (Zoals een bepaalde controller van de concurrent die het zelfs na 3 jaar M**** P*rty nog goed doet) was er niets aan de hand geweest.

Je hebt imsschien gelijk.. M$ heeft ook lang niet zoveel domme button bash games uitgebracht, stevige controllers waren niet echt nodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de kwaliteit goed was geweest (Zoals een bepaalde controller van de concurrent die het zelfs na 3 jaar M**** P*rty nog goed doet) was er niets aan de hand geweest.

Jij hebt gewoon 3 jaar lang achter elkaar Mario Party gespeeld...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

... of een ander Mario spel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 3 jaar lang achter elkaar Mario Party gespeeld...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |