Ziet er allemaal strak en mooi uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
360 Live webpage die volledig geintegreerd is met je gamerprofile en je vorderingen op Live.... evens gamercard details
http://xbox360.ign.com/articles/659/659789p1.html
[afbeelding]
Zie wel wat verbeteringen tov de gewone versie, maar niet echt onwijs schokkend ofzo.quote:
Het voelde dan ook absoluut niet af aan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie wel wat verbeteringen tov de gewone versie, maar niet echt onwijs schokkend ofzo.
(kheb tw2006 zelf op de xbox)
zijn daar de bomen ook zo lelijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie wel wat verbeteringen tov de gewone versie, maar niet echt onwijs schokkend ofzo.
(kheb tw2006 zelf op de xbox)
Bij mij komt de gehele next gen te staan waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:37 schreef moz het volgende:
Waarom staat die console altijdLiggen moet ie!
Had ik er maar de ruimte voorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij komt de gehele next gen te staan waarschijnlijk![]()
Defineer "lelijk"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:12 schreef kepler het volgende:
[..]
zijn daar de bomen ook zo lelijk?
met lelijk bedoel ik gewoon hele lage resolutie bomen die dus je niet verwacht op een next-gen console. Alles ziet er prima uit, behalve dus de bomen en de achtergrond. Golfen gaat prima, maar een slechte en lelijke achtergrond is zeker wel storen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Defineer "lelijk"
Want met de huidige generatie gamers mag je wel "fokking vette gfx" gaan toveren wil het acceptabel zijn.
Ik vind 2006.. tov 2004 een heel stuk fraaier, en vind de parcoursen zeker "vet" er uit zien. Ook de bomen for that matter.
Wat ik wellicht lelijk zou vinden in het spel, is die kleine details in de kleding. Een mouw die hoekig er uit ziet als er word ingezoomd op een character, ja boeien hoor, het gaat om het golfen.
Op die foto ziet het er beter uit dan in het echt.quote:
MS heeft zijn zaakjes weer eens goed voor elkaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
360 Live webpage die volledig geintegreerd is met je gamerprofile en je vorderingen op Live.... evens gamercard details
http://xbox360.ign.com/articles/659/659789p1.html
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op die foto ziet het er beter uit dan in het echt.
De trailer brengt zeker wel het juiste gevoel over, echt dat epische sfeertje zegmaar. Nu zit ik er serieus over te denken om em te halen bij de launch...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
CoD 2 launch trailer
http://www.gamershell.com/download_11223.shtml
[afbeelding]
Nee man, wil de avond van de launch wel met iemand van hier PGR3 spelen op Live. Straks zit iedereen te Call of Duty'enquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:21 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
De trailer brengt zeker wel het juiste gevoel over, echt dat epische sfeertje zegmaar. Nu zit ik er serieus over te denken om em te halen bij de launch...
![]()
![]()
neuh, PGR3 all the wayquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee man, wil de avond van de launch wel met iemand van hier PGR3 spelen op Live. Straks zit iedereen te Call of Duty'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |