nee joh.... mijn zus heeft ook gerookt bij twee van haar kinderen en flink ook.... niks van te merken... de kinderen waren zelfs van een behoorlijk gewicht.... Het waren schatjes na de geboorte (nu iets minder, maar goed...). Nog nooit van gehoord dus...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Tanja vraagt nu belangstellend aan Rob wat hij aan het maken is.....
Ze heeft sinds gisteren (vroedvrouwen) het vertrouwen dat het wel goed gaat komen met die bevalling. Dat geeft haar zelfvertrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Tanja vraagt nu belangstellend aan Rob wat hij aan het maken is.....
En nog zijn er mensen die niet geloven dat er iets vreemds is met Tanja vandaag....
Ha haquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:44 schreef style het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik schrok vannacht wakker en was er van overtuigd dat Tanja zou gaan bevallen![]()
Echt héél belangstellend en vriendelijk....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad verdacht...
Hoe vroeg ze het? Was het "Wat ben je aan het maken, lelijke manke schurftkop"? Of..... vroeg ze het.... vriendelijk?
Iets aan de handquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt héél belangstellend en vriendelijk....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:00 schreef Cuaderno het volgende:
yessss weekopdracht!
rock the craddlequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef regenworm het volgende:
de weekopdracht ben benieuwd is met een baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |