abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31629980
ik geloof dat niet alle bossen oneindig hout levert maar weet ik niet zeker.
Maar mijn creature doet dat altijd wel.
Nu geen zin meer om te spelen komt ook al omdat ik het uitgespeeld heb misschien over een tijdje weer een keer met een andere creature dan de wolf.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:47:05 #102
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31631801
Hoe kan ik mijn platoon Archers aan mijn platoon Swordsman linken zoals je tegenstander dat doet?
Dat die archers dus mijn andere troepen beschermen en ik ze dus ook samen kan verplaatsen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31637605
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef Molluck het volgende:
Hoe kan ik mijn platoon Archers aan mijn platoon Swordsman linken zoals je tegenstander dat doet?
Dat die archers dus mijn andere troepen beschermen en ik ze dus ook samen kan verplaatsen
Platoonvlag in hand houden, rechtermuis boven platoonvlag van je swordsman en ingedrukt houden, dan staat er na een tijdje vanzelf "link"
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_31638198
Zo zielig die wezens die je niet kiest.
Voel me helemaal schuldig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31639500
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Zo zielig die wezens die je niet kiest.
Voel me helemaal schuldig.

Ben ik eigenlijk de enige die gelijk standaard weer voor de aap ging?

(die leerde het snelste in het vorrige deel)

pi_31640217
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Aap all the way, alleen vanwege een bug had ik ineens in land 5 een leeuw
pi_31643581
Ik heb nu een tijger, maar zou niet goed weten wat in dit deel de voor- en nadelen zijn van de verschillende beesten. Leren doen ze niet meer, nouja, leren doen ze onmiddelijk en zonder uitzondering.
Wel merk ik dat mijn tijger nogal weinig zijn spreuken gebruikt, terwijl ze toch enorm bruikbaar zijn. Ik denk dat de aap dus simpelweg het zwakst is met de meeste mana, de leeuw andersom en de wolf en de koe er tussenin. Waar de tijger er tussen past weet ik niet.

Heeft iemand een beter idee?
pi_31650390
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Die koos ik in het vorige deel al als 1ste. Wou eigenlijk de leeuw kiezen maar omdat iemand uit mijn klas al een game met hem had had ik geen zin om hem te kiezen. Toen bleven er dus 2 over de wolf of de koe en dacht dus het word de wolf. Hij word wel mooi wit als ie 100% is maar de aap word zeker goudachtig ofzo?
pi_31650695
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Die koos ik in het vorige deel al als 1ste. Wou eigenlijk de leeuw kiezen maar omdat iemand uit mijn klas al een game met hem had had ik geen zin om hem te kiezen. Toen bleven er dus 2 over de wolf of de koe en dacht dus het word de wolf. Hij word wel mooi wit als ie 100% is maar de aap word zeker goudachtig ofzo?
Ook wit

zondag 23 oktober 2005 @ 22:13:03 #110
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31656043
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:10 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb nu een tijger, maar zou niet goed weten wat in dit deel de voor- en nadelen zijn van de verschillende beesten. Leren doen ze niet meer, nouja, leren doen ze onmiddelijk en zonder uitzondering.
Wel merk ik dat mijn tijger nogal weinig zijn spreuken gebruikt, terwijl ze toch enorm bruikbaar zijn. Ik denk dat de aap dus simpelweg het zwakst is met de meeste mana, de leeuw andersom en de wolf en de koe er tussenin. Waar de tijger er tussen past weet ik niet.

Heeft iemand een beter idee?
Ik heb de wolf, maar ik zou inderdaad willen dat ik hem ook kon opdragen een spreuk te gebruiken ipv kracht...Hij zou wat vaker vuurballen moeten gebruiken want tegen een platoon Archers is een wezen totaal kansloos
pi_31681239
Het lijkt me een fantastisch spel, als het me bevalt zou dit wel weer eens een spel kunnen worden wat ik ook daadwerkelijk koop .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31693339
Nou, ik heb hem uitgespeeld. Was wel aardig, maar zeker geen topgame. Zoveel afwisseling zat er niet in de campain, en meer is er ook niet. Ik denk niet dat ik de game nog een keer zal spelen.

Vooral gek dat het totaal geen invloed heeft of je goed of kwaad bent. Mijn tijger is bijvoorbeeld vrijwel de hele tijd 100% evil geweest, maar niemand was bang van hem en hij is veel bezig geweest met bouwen, healen en harvesten.
pi_31695413
Hmm, ik ben ook al een stuk minder enthousiast, wat voor systeemeisen heeft dat spel in hemelsnaam??!? Op mijn AMD 64 die op 2,6 ghz loopt, 1 GB ram en overgeklokte X800 PRO loopt het allesbehalve soepel. Het is wel speelbaar, maar van echt vloeiende beelden is geen sprake als je een beetje te ver uitzoomt ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31695674
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, ik ben ook al een stuk minder enthousiast, wat voor systeemeisen heeft dat spel in hemelsnaam??!? Op mijn AMD 64 die op 2,6 ghz loopt, 1 GB ram en overgeklokte X800 PRO loopt het allesbehalve soepel. Het is wel speelbaar, maar van echt vloeiende beelden is geen sprake als je een beetje te ver uitzoomt ...
Ik heb ook zoiets maar bij mij draait ie perfect

pi_31700946
quote:
Hmm.. ik heb zelfs met een p4 3 gig, 1 gig ram en een 9600XT nergens last van. Sterker nog, heb die config file op 3,1,3 gezet, en hij draait nog steeds als een tierelier.. al had ik in het begin wel wat problemen met het vloeiend draaien.. maar bleek dat m'n hardwarematige AGP versnelling nog uitstond, waardoor ik veel bandbreedte miste... na de geoeie drivers geinstallert te hebben draait ie nu enorm soepel...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_31704501
Ik zal er nog eens naar kijken... Nou moet ik zeggen dat ik ook wel verwend ben wat dit betreft. Wat andere mensen nog vaak "soepel" vinden is voor mij al vaak onspeelbaar...
pi_31706064
ik kan helemaal uitzoomen zonder framedrops. en dat terwijl ik m'n settings al omhooggegooid heb. Wat zeer zeker ook helpt is een defrag (liefst ook van de pagefile, aangezien er veel geswapt word. Dit moet je buiten windows om doen met bijv powerdefrag) voor de rest: nieuwste drivers enzo.. Oh ja, ik heb trouwens ook een videokaart met 256 MB geheugen. voor de rest is het gewoon tweaken.. Zo kun je bijv eerst alle overbodige programma's uit het geheugen verwijderen, vor je het spel opstart, je systeemherstel uitschakelen (scheelt al gauw 10% performance) enz enz.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:49:15 #118
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_31706648
Ik ben weer overnieuw begonnen! Deze keer met de wolf, na de game met de leeuw uitgespeeld te hebben. Wel jammer dat de game wel erg simpel is. Het laatste level heb ik gewoon m'n influence line uitgebreid richting de hoofdstad van de Astecs om constant villa's precies over de rand heen te bouwen. Dan gewoon lekker rondgooien met vuurballen om de legers uit te schakelen. Je creature de muren laten slopen, en dan een klein legertje eropaf sturen op de towncenter over te nemen.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_31707178
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef Bensel het volgende:
ik kan helemaal uitzoomen zonder framedrops. en dat terwijl ik m'n settings al omhooggegooid heb. Wat zeer zeker ook helpt is een defrag (liefst ook van de pagefile, aangezien er veel geswapt word. Dit moet je buiten windows om doen met bijv powerdefrag) voor de rest: nieuwste drivers enzo.. Oh ja, ik heb trouwens ook een videokaart met 256 MB geheugen. voor de rest is het gewoon tweaken.. Zo kun je bijv eerst alle overbodige programma's uit het geheugen verwijderen, vor je het spel opstart, je systeemherstel uitschakelen (scheelt al gauw 10% performance) enz enz.
Het viel me wel op dat er tijdens het spel behoorlijk wat gebruik van de harde schijf werd gemaakt ja... Ik zal eens een defrag proberen.
pi_31707292
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Drakul het volgende:
Ik ben weer overnieuw begonnen! Deze keer met de wolf, na de game met de leeuw uitgespeeld te hebben. Wel jammer dat de game wel erg simpel is. Het laatste level heb ik gewoon m'n influence line uitgebreid richting de hoofdstad van de Astecs om constant villa's precies over de rand heen te bouwen. Dan gewoon lekker rondgooien met vuurballen om de legers uit te schakelen. Je creature de muren laten slopen, en dan een klein legertje eropaf sturen op de towncenter over te nemen.
Ik had het nóg simpler gedaan. Ik was mijn stad een beetje op aan het bouwen toen ik merkte dat ik al bijna indrukwekkend genoeg was om hun hoofdstad over te nemen. Toen met de resources die ik gratis had gekregen onverwacht kon ik zo 4 wonders bouwen en wat huizen erbij en toen had ik gewonnen.

En zowieso zijn die vuurballen wel erg sterk tegen vijandelijke legers, dus ik hoefde ook niet bang te zijn voor aanvallen.
pi_31756349
Framedrops bij mij zijn volledig opgelost nu . Loopt als een trein
pi_31758265
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Framedrops bij mij zijn volledig opgelost nu . Loopt als een trein
geen dank
Twitch.tv/bensel15
pi_31765577
Ik ging trouwens weer eens spelen nadat ik hem uitgespeeld had, maar was toen wel heel erg makkelijk. Ik wilde een leger maken, maar voordat mijn archery range af was, had ik het level al gewonnen! Had het tot ik het filmpje kreeg niet eens door, en er waren 4 groepen mensen naar mijn stad onderweg.
pi_31767258
Binnenkort misschien maar eens met een pure evil leeuw proberen

pi_31789719
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef Bensel het volgende:

[..]

geen dank
Het updaten van mijn drivers voor mijn geluidskaart deed het hem, vraag me niet waarom...
pi_31802891
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het updaten van mijn drivers voor mijn geluidskaart deed het hem, vraag me niet waarom...
Heb het gister ook geprobeerd en het lag inderdaad aan de drivers voor mijn geluidskaart
pi_31803156
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:28 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heb het gister ook geprobeerd en het lag inderdaad aan de drivers voor mijn geluidskaart
Ik vraag me nog steeds af hoe mijn geluidskaart de performance zo kan beïnvloeden, maar goed, de drivers die ik tot nu toe gebruikte waren wel bijna antiek...
pi_31831643
Ik word alleen wel een beetje ziek van die lange inleiding in het spel... Ben er nog steeds niet doorheen...
pi_31835628
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word alleen wel een beetje ziek van die lange inleiding in het spel... Ben er nog steeds niet doorheen...
Dan doe je iets fout, dat 3e eiland (na het filmpje) heb je binnen een half uur
pi_31835819
Over de fps van het spel:
Ik heb een HT P4 3.2 GHz met 2 GB RAM tezamen met een Asus Geforce FX 5950 Ultra 256 MB.
En ik moet het spel op laag tot medium instellingen spelen omdat het vloeiend te laten lopen. Vooral als mn dorpen wat groter worden wordt het traag. Ik had gehoord dat het sowieso langzamer loopt voor NVidia mensen maar ik vind het redelijk irritant. M'n creature is niet gedetailleerd (haren enzo) en ik zie ook geen gras of bloemen/struikjes.

Daarna wilde ik het hebben over de uitgebreidheid van het spel. Die mis ik compleet. Je kan swordsmen en archers kopen voor je leger and that's it. Ik dacht echt dat ze het wel meer op Age of Empires zouden laten lijken dat je meer mogelijkheden had maar dat je ze talloze upgrades kon geven met het bouwen van een university, tempel etc. Het doet mij sterk denken aan warcraft van tien jaar geleden ofzo. Elke level is hetzelfde. Je begint met een paar huisjes, je laat je bevolking groeien en je vernietigt iedereen of je laat ze bij je aansluiten. Ik heb het spel binnen 3 dagen uitgespeeld en nu kan je helemaal niks meer doen? Ik vind het persoonlijk geen reet aan om alle levels weer opnieuw te spelen. Je kan geen skirmishes doen, je kan niet je eigen levels maken, er is geen multiplayer, ik baal er echt van dat ik 50 euro heb lopen dokken voor deze grap.

Ik had op de officiële B&W2 forums wel geruchten gelezen over multiplayer en skirmish mode maar dat het pas maanden later in een patch of zelfs in een expansion (nog eens 30 euro!) zou komen.

Ik vind het een schande dat ze 50 euro hiervoor durven vragen maar ja probeer het maar eens te slijten op marktplaats.
pi_31835908
Skirmish en Multiplayer komen eraan

En er komen binnenkort ook de modding tools vrij waardoor de community zelf levels kan maken, creatures kan maken etc etc etc etc

Dus nog even geduld
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:58:40 #132
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_31841485
Skirmish? Zal's een keer tijd worden. Kan je dan zelf je volk kiezen? Om nou weer met de grieken te spelen heb ik nou ook geen zin in.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_31841767
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef Drakul het volgende:
Skirmish? Zal's een keer tijd worden. Kan je dan zelf je volk kiezen? Om nou weer met de grieken te spelen heb ik nou ook geen zin in.
Want er is natuurlijk zoveel verschil tussen volkeren.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:17:35 #134
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31842053
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Want er is natuurlijk zoveel verschil tussen volkeren.
Ja maar je raakt wel uitgekeken op die villa's, ik bouw als ik een Japans door overneem altijd Japanse hutjes anders ziet het er zo saai uit
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:59:16 #135
133786 DeathTrail
-----------------
pi_31845007
B&W2 uitgespeeld, maar vond het toch tegenvallen eerlijk gezegd. Ik was iets van 90% good en mn creature 60% evil, hij roeit alleen maar platoons en shit uit maar goed. Had gehoopt dat het wat beter te doen was om het als 'goed' uit te spelen maar vooral later in de game word je zowat gedwongen om evil te zijn.. beetje jammer
-----------------
pi_31853553
Ik vond het vooral tegen de Azteken ongelofelijk irritant dat mn creature maar 5 mannetjes tegelijk vertrapt in plaats van midden in de groep springen of bliksem en vuurballen gooien. Hij was 100% evil, maar liet dat niet echt blijken.
pi_31854083
WTF...... ( dacht dat dit probleem al eerder ter sprake kwam) kapt het spel er
in 1 keer mee in land 6, als ik de laatste jappenstad inneem
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_31863336
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef -CRASH- het volgende:
WTF...... ( dacht dat dit probleem al eerder ter sprake kwam) kapt het spel er
in 1 keer mee in land 6, als ik de laatste jappenstad inneem
Ja had ik ook in datzelfde level. En het allergaarste was dat door die crash mn wolf ineens een leeuw was
  woensdag 2 november 2005 @ 23:48:38 #139
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31915560
Hoi!

Ik heb een vraag over Black & White 2. Hoe kan je je hele leger selecteren?! Ik heb nu 5 verschillende legers, maar ik kan ze alleen selecteren door op ze te klikken of 1,2,3 etcetera te drukken, maar ik wil alles in 1x selecteren anders is het hele tijd zo'n gedoe. Kan dit anders of moet het zo?!
Vis?!
pi_31915912
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:51 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Platoonvlag in hand houden, rechtermuis boven platoonvlag van je swordsman en ingedrukt houden, dan staat er na een tijdje vanzelf "link"
dit schreef zebbie op de vorige pagina
  donderdag 3 november 2005 @ 10:25:38 #141
131822 Yeroen21
pi_31921432
Onlogisch systeem, zou beter zijn om gewoon een groep 1 bijvoorbeeld aan teklikken, boven een andere groep te houden en dan COMBINEER te doen, dat ligt veel meer voor de hand.
Vis?!
  donderdag 3 november 2005 @ 10:28:59 #142
131822 Yeroen21
pi_31921508
quote:
Snap daar niks van. Ik heb een 1.8 ghz Athlon, met 1 gig geheugen en Asus 6600 128 mb videokaart en ik heb nog geen enkel schokje waargenomen op de hoogste resolutie nog wel.

Ik heb overigens een aap, dikke top vent is 't wederom als in 1
Vis?!
pi_31928721
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Yeroen21 het volgende:

[..]

Snap daar niks van. Ik heb een 1.8 ghz Athlon, met 1 gig geheugen en Asus 6600 128 mb videokaart en ik heb nog geen enkel schokje waargenomen op de hoogste resolutie nog wel.

Ik heb overigens een aap, dikke top vent is 't wederom als in 1
Probleem is bij mij ook al verholpen, nieuwe drivers voor de geluidskaart deden het hem... Wat me nogal verbaasde eigenlijk, meestal zijn het toch echt de drivers van de videokaart die voor problemen zorgen...
pi_32077735
de aap vind ik in deze niets meer aan.. Heb de koe genomen; wilde eigenlijk de leeuw, maar die koe keek zo zielig dat ik toch hem toen maar genomen heb

niw, ik heb flink gespeel de afgelopen dagen, maar black&white 2 crashte tijdens het saven en nu kan ik het spel niet meer starten spel zal mn savegames wel verziekt hebben
pi_32080045
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Probleem is bij mij ook al verholpen, nieuwe drivers voor de geluidskaart deden het hem... Wat me nogal verbaasde eigenlijk, meestal zijn het toch echt de drivers van de videokaart die voor problemen zorgen...
mja, ls het geoptimaliseerd is voor een bepaalde range aan geluidskaart drivers, kan het idd voorkomen dat de performance biij oudere drivers erg inzakt. Het leuke is trouwens dat ik dat hele driver update gedoe geleerd heb bij B&W 1. had hem gekocht, maar toen ik hem draaide werden alle textures verwisseld.. zoals smileys in plaats van voetafdrukken, grastextures op huizen, enz enz. Zag er heel wierd uit..
Twitch.tv/bensel15
pi_32089161
hij had zowel mn autosave als mn laatste handmatige save verneukt nu moet ik een heel lang stuk opniew spelen
pi_34438135
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Molluck het volgende:
Ik ben nu bij die tekens die je op de grond moet vinden

"find the path between tasks past" ofzoiets...

WAAR?!
1e teken is op de grond vlak voor de voeten van die mannekes, wrijf met je vuist over de grond (zonder dingen kapot te maken!) het eerste teken verschijnt,
het 2e teken zit een stukje verder voor een steen die vlak langs het water staat (lonely rock)
de 3e zit voor de boom aan de kant waar de trappetjes staan zeg maar, en de vierde boven op het stukje rots op datzelfde eilandje ongeveer middenin (jeee wat is dat moeilijk uitleggen zeg!)
daarna hoef je alleen nog maar de rotsen voor de tempel te verwijderen, eitje!
Succes!
pi_36173408
Ik ben dus leuk huisjes gaan bouwen, maar zit m'n creature er kennelijk vast tussen .

Weggetjes liggen netjes tussen de huizen, maar het is te krap voor hem ofzo..
Ben met rocks de huisjes aan het slopen geweest, maar krijg nog steeds de melding "I can't get there"

Iemand enig idee hoe ik dit oplos zonder de hele level opnieuw te beginnen? .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 19 maart 2006 @ 18:01:44 #149
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_36173450
De huisje weer te slopen!
Ik had dat probleem ook een paar keer, dus slopen en dan wijder bouwen.
pi_36173550
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:01 schreef Silmarwen het volgende:
De huisje weer te slopen!
Ik had dat probleem ook een paar keer, dus slopen en dan wijder bouwen.
FF proberen .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 19 maart 2006 @ 18:07:44 #151
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_36173615
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

FF proberen .
Verslavend spel he

Succes ermee!
pi_36862823
Ik heb nou die Azteks verslagen, kan ik nu niks nieuws of anders gaan doen ?
pi_36867625
Dat is een nee ?
pi_36873454
Je kan opnieuw beginnen, of verder gaan en dus alle levels opnieuw spelen maar dan wat makkelijker doordat je sterker bent dan de eerste keer.
pi_36875814
Ik word GEK van level 4 waarin je alle bomen moet kappen. IK HEB ZE ALLEMAAL GEHAD, en nog steeds niets...

Een uur bezig zijn met bomen kappen en dan 0 op je rekest (goed geschreven?).

Is hier iemand die dit gelukt is?
pi_36887151
Heb het nooit gedaan, maar moet je ze niet allemaal plukken? Dat gaat stuk sneller natuurlijk omdat je alles in 1 keer op kan pakken.
pi_36914635
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:34 schreef YourMaster het volgende:
Heb het nooit gedaan, maar moet je ze niet allemaal plukken? Dat gaat stuk sneller natuurlijk omdat je alles in 1 keer op kan pakken.
Plukken is niet de snelste manier, branden is beter. Voor de rest mag je ook de mensen gebruiken.
Maar ik heb ze echt allemaal gehad, heb dr nu zoveel tijd aan besteed dat ik ook niet verder wil naar volgende land.

Oneerlijke missie vind ik het, als ik dit geweten had...
pi_36914776
Plukken is snel hoor als je die multi pick-up upgrade hebt
pi_36915844
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Retuobak het volgende:
Plukken is snel hoor als je die multi pick-up upgrade hebt
Ja die heb ik, maar ik ben het stadium van snelheid allang gepasseerd. De developers verwachten van mij kennelijk dat ik met de microscoop op zoek ga naar kleine boompjes, strontziek word ik er van. Ze hadden wel een criteria kunnen gebruiken van 99% ofzo, maar nee hoor
pi_59239119
Even een kickje!

Ik wil dus een B&W game gaan spelen. Welke is vetter? Deel 1 of 2?
pi_59239226
Ik vond deel 1 echt helemaal niet leuk. Deel 2 heb ik nooit gespeeld.
Xbox Live: koenpijl
pi_59242172
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:30 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond deel 1 echt helemaal niet leuk. Deel 2 heb ik nooit gespeeld.
Same here!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_59242245
Hmm ben nu een beetje met deel 2 aan het stoeien, maar in het 2de land heb ik allemaal zwarte vlakken op de grond waar gras hoort te zijn.. Iemand anders ervaring mee gehad?
pi_59242284
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef -Dries- het volgende:
Hmm ben nu een beetje met deel 2 aan het stoeien, maar in het 2de land heb ik allemaal zwarte vlakken op de grond waar gras hoort te zijn.. Iemand anders ervaring mee gehad?
heb je de legale versie?>
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59242504
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Flashwin het volgende:

[..]

heb je de legale versie?>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:01:34 #166
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_59244412
Heeft 2 nu eigenlijk nog een MP gekregen?
pi_59252095
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:01 schreef Ontopic het volgende:
Heeft 2 nu eigenlijk nog een MP gekregen?
BW Phoenix - Released [Play BnW Online Again]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')