Platoonvlag in hand houden, rechtermuis boven platoonvlag van je swordsman en ingedrukt houden, dan staat er na een tijdje vanzelf "link"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef Molluck het volgende:
Hoe kan ik mijn platoon Archers aan mijn platoon Swordsman linken zoals je tegenstander dat doet?
Dat die archers dus mijn andere troepen beschermen en ik ze dus ook samen kan verplaatsen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Zo zielig die wezens die je niet kiest.
Voel me helemaal schuldig.
Aap all the way, alleen vanwege een bug had ik ineens in land 5 een leeuwquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die gelijk standaard weer voor de aap ging?
(die leerde het snelste in het vorrige deel)
Die koos ik in het vorige deel al als 1ste. Wou eigenlijk de leeuw kiezen maar omdat iemand uit mijn klas al een game met hem had had ik geen zin om hem te kiezen. Toen bleven er dus 2 over de wolf of de koe en dacht dus het word de wolf. Hij word wel mooi wit als ie 100% is maar de aap word zeker goudachtig ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die gelijk standaard weer voor de aap ging?
(die leerde het snelste in het vorrige deel)
Ook witquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Die koos ik in het vorige deel al als 1ste. Wou eigenlijk de leeuw kiezen maar omdat iemand uit mijn klas al een game met hem had had ik geen zin om hem te kiezen. Toen bleven er dus 2 over de wolf of de koe en dacht dus het word de wolf. Hij word wel mooi wit als ie 100% is maar de aap word zeker goudachtig ofzo?
Ik heb de wolf, maar ik zou inderdaad willen dat ik hem ook kon opdragen een spreuk te gebruiken ipv kracht...Hij zou wat vaker vuurballen moeten gebruiken want tegen een platoon Archers is een wezen totaal kansloosquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:10 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb nu een tijger, maar zou niet goed weten wat in dit deel de voor- en nadelen zijn van de verschillende beesten. Leren doen ze niet meer, nouja, leren doen ze onmiddelijk en zonder uitzondering.
Wel merk ik dat mijn tijger nogal weinig zijn spreuken gebruikt, terwijl ze toch enorm bruikbaar zijn. Ik denk dat de aap dus simpelweg het zwakst is met de meeste mana, de leeuw andersom en de wolf en de koe er tussenin. Waar de tijger er tussen past weet ik niet.
Heeft iemand een beter idee?
Ik heb ook zoiets maar bij mij draait ie perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, ik ben ook al een stuk minder enthousiast, wat voor systeemeisen heeft dat spel in hemelsnaam??!? Op mijn AMD 64 die op 2,6 ghz loopt, 1 GB ram en overgeklokte X800 PRO loopt het allesbehalve soepel. Het is wel speelbaar, maar van echt vloeiende beelden is geen sprake als je een beetje te ver uitzoomt...
Hmm.. ik heb zelfs met een p4 3 gig, 1 gig ram en een 9600XT nergens last van. Sterker nog, heb die config file op 3,1,3 gezet, en hij draait nog steeds als een tierelier.. al had ik in het begin wel wat problemen met het vloeiend draaien.. maar bleek dat m'n hardwarematige AGP versnelling nog uitstond, waardoor ik veel bandbreedte miste... na de geoeie drivers geinstallert te hebben draait ie nu enorm soepel...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, ik ben ook al een stuk minder enthousiast, wat voor systeemeisen heeft dat spel in hemelsnaam??!? Op mijn AMD 64 die op 2,6 ghz loopt, 1 GB ram en overgeklokte X800 PRO loopt het allesbehalve soepel. Het is wel speelbaar, maar van echt vloeiende beelden is geen sprake als je een beetje te ver uitzoomt...
Het viel me wel op dat er tijdens het spel behoorlijk wat gebruik van de harde schijf werd gemaakt ja... Ik zal eens een defrag proberen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef Bensel het volgende:
ik kan helemaal uitzoomen zonder framedrops. en dat terwijl ik m'n settings al omhooggegooid heb. Wat zeer zeker ook helpt is een defrag (liefst ook van de pagefile, aangezien er veel geswapt word. Dit moet je buiten windows om doen met bijv powerdefrag) voor de rest: nieuwste drivers enzo.. Oh ja, ik heb trouwens ook een videokaart met 256 MB geheugen. voor de rest is het gewoon tweaken.. Zo kun je bijv eerst alle overbodige programma's uit het geheugen verwijderen, vor je het spel opstart, je systeemherstel uitschakelen (scheelt al gauw 10% performance) enz enz.
Ik had het nóg simpler gedaan. Ik was mijn stad een beetje op aan het bouwen toen ik merkte dat ik al bijna indrukwekkend genoeg was om hun hoofdstad over te nemen. Toen met de resources die ik gratis had gekregen onverwacht kon ik zo 4 wonders bouwen en wat huizen erbij en toen had ik gewonnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Drakul het volgende:
Ik ben weer overnieuw begonnen! Deze keer met de wolf, na de game met de leeuw uitgespeeld te hebben. Wel jammer dat de game wel erg simpel is. Het laatste level heb ik gewoon m'n influence line uitgebreid richting de hoofdstad van de Astecs om constant villa's precies over de rand heen te bouwen. Dan gewoon lekker rondgooien met vuurballen om de legers uit te schakelen. Je creature de muren laten slopen, en dan een klein legertje eropaf sturen op de towncenter over te nemen.
geen dankquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Framedrops bij mij zijn volledig opgelost nu. Loopt als een trein
![]()
Het updaten van mijn drivers voor mijn geluidskaart deed het hem, vraag me niet waarom...quote:
Heb het gister ook geprobeerd en het lag inderdaad aan de drivers voor mijn geluidskaartquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het updaten van mijn drivers voor mijn geluidskaart deed het hem, vraag me niet waarom...
Ik vraag me nog steeds af hoe mijn geluidskaart de performance zo kan beïnvloeden, maar goed, de drivers die ik tot nu toe gebruikte waren wel bijna antiek...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb het gister ook geprobeerd en het lag inderdaad aan de drivers voor mijn geluidskaart
Dan doe je iets fout, dat 3e eiland (na het filmpje) heb je binnen een half uurquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word alleen wel een beetje ziek van die lange inleiding in het spel...Ben er nog steeds niet doorheen...
Want er is natuurlijk zoveel verschil tussen volkeren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef Drakul het volgende:
Skirmish? Zal's een keer tijd worden. Kan je dan zelf je volk kiezen? Om nou weer met de grieken te spelen heb ik nou ook geen zin in.
Ja maar je raakt wel uitgekeken op die villa's, ik bouw als ik een Japans door overneem altijd Japanse hutjes anders ziet het er zo saai uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Want er is natuurlijk zoveel verschil tussen volkeren.
Ja had ik ook in datzelfde level. En het allergaarste was dat door die crash mn wolf ineens een leeuw wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef -CRASH- het volgende:
WTF...... ( dacht dat dit probleem al eerder ter sprake kwam) kapt het spel er
in 1 keer mee in land 6, als ik de laatste jappenstad inneem![]()
![]()
dit schreef zebbie op de vorige paginaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Platoonvlag in hand houden, rechtermuis boven platoonvlag van je swordsman en ingedrukt houden, dan staat er na een tijdje vanzelf "link"
Snap daar niks van. Ik heb een 1.8 ghz Athlon, met 1 gig geheugen en Asus 6600 128 mb videokaart en ik heb nog geen enkel schokje waargenomen op de hoogste resolutie nog wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Probleem is bij mij ook al verholpen, nieuwe drivers voor de geluidskaart deden het hem... Wat me nogal verbaasde eigenlijk, meestal zijn het toch echt de drivers van de videokaart die voor problemen zorgen...quote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Snap daar niks van. Ik heb een 1.8 ghz Athlon, met 1 gig geheugen en Asus 6600 128 mb videokaart en ik heb nog geen enkel schokje waargenomen op de hoogste resolutie nog wel.
Ik heb overigens een aap, dikke top vent is 't wederom als in 1
mja, ls het geoptimaliseerd is voor een bepaalde range aan geluidskaart drivers, kan het idd voorkomen dat de performance biij oudere drivers erg inzakt. Het leuke is trouwens dat ik dat hele driver update gedoe geleerd heb bij B&W 1. had hem gekocht, maar toen ik hem draaide werden alle textures verwisseld.. zoals smileys in plaats van voetafdrukken, grastextures op huizen, enz enz. Zag er heel wierd uit..quote:Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probleem is bij mij ook al verholpen, nieuwe drivers voor de geluidskaart deden het hem... Wat me nogal verbaasde eigenlijk, meestal zijn het toch echt de drivers van de videokaart die voor problemen zorgen...
1e teken is op de grond vlak voor de voeten van die mannekes, wrijf met je vuist over de grond (zonder dingen kapot te maken!) het eerste teken verschijnt,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Molluck het volgende:
Ik ben nu bij die tekens die je op de grond moet vinden
"find the path between tasks past" ofzoiets...
WAAR?!
FF proberenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:01 schreef Silmarwen het volgende:
De huisje weer te slopen!
Ik had dat probleem ook een paar keer, dus slopen en dan wijder bouwen.
Plukken is niet de snelste manier, branden is beter. Voor de rest mag je ook de mensen gebruiken.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:34 schreef YourMaster het volgende:
Heb het nooit gedaan, maar moet je ze niet allemaal plukken? Dat gaat stuk sneller natuurlijk omdat je alles in 1 keer op kan pakken.
Ja die heb ik, maar ik ben het stadium van snelheid allang gepasseerd. De developers verwachten van mij kennelijk dat ik met de microscoop op zoek ga naar kleine boompjes, strontziek word ik er van. Ze hadden wel een criteria kunnen gebruiken van 99% ofzo, maar nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Retuobak het volgende:
Plukken is snel hoor als je die multi pick-up upgrade hebt
Same here!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:30 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond deel 1 echt helemaal niet leuk. Deel 2 heb ik nooit gespeeld.
heb je de legale versie?>quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef -Dries- het volgende:
Hmm ben nu een beetje met deel 2 aan het stoeien, maar in het 2de land heb ik allemaal zwarte vlakken op de grond waar gras hoort te zijn.. Iemand anders ervaring mee gehad?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BW Phoenix - Released [Play BnW Online Again]quote:Op maandag 9 juni 2008 13:01 schreef Ontopic het volgende:
Heeft 2 nu eigenlijk nog een MP gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |