abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31629980
ik geloof dat niet alle bossen oneindig hout levert maar weet ik niet zeker.
Maar mijn creature doet dat altijd wel.
Nu geen zin meer om te spelen komt ook al omdat ik het uitgespeeld heb misschien over een tijdje weer een keer met een andere creature dan de wolf.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:47:05 #102
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31631801
Hoe kan ik mijn platoon Archers aan mijn platoon Swordsman linken zoals je tegenstander dat doet?
Dat die archers dus mijn andere troepen beschermen en ik ze dus ook samen kan verplaatsen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31637605
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef Molluck het volgende:
Hoe kan ik mijn platoon Archers aan mijn platoon Swordsman linken zoals je tegenstander dat doet?
Dat die archers dus mijn andere troepen beschermen en ik ze dus ook samen kan verplaatsen
Platoonvlag in hand houden, rechtermuis boven platoonvlag van je swordsman en ingedrukt houden, dan staat er na een tijdje vanzelf "link"
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_31638198
Zo zielig die wezens die je niet kiest.
Voel me helemaal schuldig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31639500
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Zo zielig die wezens die je niet kiest.
Voel me helemaal schuldig.

Ben ik eigenlijk de enige die gelijk standaard weer voor de aap ging?

(die leerde het snelste in het vorrige deel)

pi_31640217
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Aap all the way, alleen vanwege een bug had ik ineens in land 5 een leeuw
pi_31643581
Ik heb nu een tijger, maar zou niet goed weten wat in dit deel de voor- en nadelen zijn van de verschillende beesten. Leren doen ze niet meer, nouja, leren doen ze onmiddelijk en zonder uitzondering.
Wel merk ik dat mijn tijger nogal weinig zijn spreuken gebruikt, terwijl ze toch enorm bruikbaar zijn. Ik denk dat de aap dus simpelweg het zwakst is met de meeste mana, de leeuw andersom en de wolf en de koe er tussenin. Waar de tijger er tussen past weet ik niet.

Heeft iemand een beter idee?
pi_31650390
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Die koos ik in het vorige deel al als 1ste. Wou eigenlijk de leeuw kiezen maar omdat iemand uit mijn klas al een game met hem had had ik geen zin om hem te kiezen. Toen bleven er dus 2 over de wolf of de koe en dacht dus het word de wolf. Hij word wel mooi wit als ie 100% is maar de aap word zeker goudachtig ofzo?
pi_31650695
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Die koos ik in het vorige deel al als 1ste. Wou eigenlijk de leeuw kiezen maar omdat iemand uit mijn klas al een game met hem had had ik geen zin om hem te kiezen. Toen bleven er dus 2 over de wolf of de koe en dacht dus het word de wolf. Hij word wel mooi wit als ie 100% is maar de aap word zeker goudachtig ofzo?
Ook wit

zondag 23 oktober 2005 @ 22:13:03 #110
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31656043
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:10 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb nu een tijger, maar zou niet goed weten wat in dit deel de voor- en nadelen zijn van de verschillende beesten. Leren doen ze niet meer, nouja, leren doen ze onmiddelijk en zonder uitzondering.
Wel merk ik dat mijn tijger nogal weinig zijn spreuken gebruikt, terwijl ze toch enorm bruikbaar zijn. Ik denk dat de aap dus simpelweg het zwakst is met de meeste mana, de leeuw andersom en de wolf en de koe er tussenin. Waar de tijger er tussen past weet ik niet.

Heeft iemand een beter idee?
Ik heb de wolf, maar ik zou inderdaad willen dat ik hem ook kon opdragen een spreuk te gebruiken ipv kracht...Hij zou wat vaker vuurballen moeten gebruiken want tegen een platoon Archers is een wezen totaal kansloos
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31681239
Het lijkt me een fantastisch spel, als het me bevalt zou dit wel weer eens een spel kunnen worden wat ik ook daadwerkelijk koop .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31693339
Nou, ik heb hem uitgespeeld. Was wel aardig, maar zeker geen topgame. Zoveel afwisseling zat er niet in de campain, en meer is er ook niet. Ik denk niet dat ik de game nog een keer zal spelen.

Vooral gek dat het totaal geen invloed heeft of je goed of kwaad bent. Mijn tijger is bijvoorbeeld vrijwel de hele tijd 100% evil geweest, maar niemand was bang van hem en hij is veel bezig geweest met bouwen, healen en harvesten.
pi_31695413
Hmm, ik ben ook al een stuk minder enthousiast, wat voor systeemeisen heeft dat spel in hemelsnaam??!? Op mijn AMD 64 die op 2,6 ghz loopt, 1 GB ram en overgeklokte X800 PRO loopt het allesbehalve soepel. Het is wel speelbaar, maar van echt vloeiende beelden is geen sprake als je een beetje te ver uitzoomt ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31695674
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, ik ben ook al een stuk minder enthousiast, wat voor systeemeisen heeft dat spel in hemelsnaam??!? Op mijn AMD 64 die op 2,6 ghz loopt, 1 GB ram en overgeklokte X800 PRO loopt het allesbehalve soepel. Het is wel speelbaar, maar van echt vloeiende beelden is geen sprake als je een beetje te ver uitzoomt ...
Ik heb ook zoiets maar bij mij draait ie perfect

pi_31700946
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm.. ik heb zelfs met een p4 3 gig, 1 gig ram en een 9600XT nergens last van. Sterker nog, heb die config file op 3,1,3 gezet, en hij draait nog steeds als een tierelier.. al had ik in het begin wel wat problemen met het vloeiend draaien.. maar bleek dat m'n hardwarematige AGP versnelling nog uitstond, waardoor ik veel bandbreedte miste... na de geoeie drivers geinstallert te hebben draait ie nu enorm soepel...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_31704501
Ik zal er nog eens naar kijken... Nou moet ik zeggen dat ik ook wel verwend ben wat dit betreft. Wat andere mensen nog vaak "soepel" vinden is voor mij al vaak onspeelbaar...
pi_31706064
ik kan helemaal uitzoomen zonder framedrops. en dat terwijl ik m'n settings al omhooggegooid heb. Wat zeer zeker ook helpt is een defrag (liefst ook van de pagefile, aangezien er veel geswapt word. Dit moet je buiten windows om doen met bijv powerdefrag) voor de rest: nieuwste drivers enzo.. Oh ja, ik heb trouwens ook een videokaart met 256 MB geheugen. voor de rest is het gewoon tweaken.. Zo kun je bijv eerst alle overbodige programma's uit het geheugen verwijderen, vor je het spel opstart, je systeemherstel uitschakelen (scheelt al gauw 10% performance) enz enz.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:49:15 #118
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_31706648
Ik ben weer overnieuw begonnen! Deze keer met de wolf, na de game met de leeuw uitgespeeld te hebben. Wel jammer dat de game wel erg simpel is. Het laatste level heb ik gewoon m'n influence line uitgebreid richting de hoofdstad van de Astecs om constant villa's precies over de rand heen te bouwen. Dan gewoon lekker rondgooien met vuurballen om de legers uit te schakelen. Je creature de muren laten slopen, en dan een klein legertje eropaf sturen op de towncenter over te nemen.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_31707178
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef Bensel het volgende:
ik kan helemaal uitzoomen zonder framedrops. en dat terwijl ik m'n settings al omhooggegooid heb. Wat zeer zeker ook helpt is een defrag (liefst ook van de pagefile, aangezien er veel geswapt word. Dit moet je buiten windows om doen met bijv powerdefrag) voor de rest: nieuwste drivers enzo.. Oh ja, ik heb trouwens ook een videokaart met 256 MB geheugen. voor de rest is het gewoon tweaken.. Zo kun je bijv eerst alle overbodige programma's uit het geheugen verwijderen, vor je het spel opstart, je systeemherstel uitschakelen (scheelt al gauw 10% performance) enz enz.
Het viel me wel op dat er tijdens het spel behoorlijk wat gebruik van de harde schijf werd gemaakt ja... Ik zal eens een defrag proberen.
pi_31707292
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Drakul het volgende:
Ik ben weer overnieuw begonnen! Deze keer met de wolf, na de game met de leeuw uitgespeeld te hebben. Wel jammer dat de game wel erg simpel is. Het laatste level heb ik gewoon m'n influence line uitgebreid richting de hoofdstad van de Astecs om constant villa's precies over de rand heen te bouwen. Dan gewoon lekker rondgooien met vuurballen om de legers uit te schakelen. Je creature de muren laten slopen, en dan een klein legertje eropaf sturen op de towncenter over te nemen.
Ik had het nóg simpler gedaan. Ik was mijn stad een beetje op aan het bouwen toen ik merkte dat ik al bijna indrukwekkend genoeg was om hun hoofdstad over te nemen. Toen met de resources die ik gratis had gekregen onverwacht kon ik zo 4 wonders bouwen en wat huizen erbij en toen had ik gewonnen.

En zowieso zijn die vuurballen wel erg sterk tegen vijandelijke legers, dus ik hoefde ook niet bang te zijn voor aanvallen.
pi_31756349
Framedrops bij mij zijn volledig opgelost nu . Loopt als een trein
pi_31758265
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Framedrops bij mij zijn volledig opgelost nu . Loopt als een trein
geen dank
Twitch.tv/bensel15
pi_31765577
Ik ging trouwens weer eens spelen nadat ik hem uitgespeeld had, maar was toen wel heel erg makkelijk. Ik wilde een leger maken, maar voordat mijn archery range af was, had ik het level al gewonnen! Had het tot ik het filmpje kreeg niet eens door, en er waren 4 groepen mensen naar mijn stad onderweg.
pi_31767258
Binnenkort misschien maar eens met een pure evil leeuw proberen

pi_31789719
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef Bensel het volgende:

[..]

geen dank
Het updaten van mijn drivers voor mijn geluidskaart deed het hem, vraag me niet waarom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')