Hij heeft tenminste nog idealen, de meeste zijn gewoon bang om hun baantje te verliezen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:09 schreef Takje het volgende:
Ja, ik luister ook. Het is een goede spreker, maar ja het blijft een ouderwetse idealist natuurlijk.
Mjah, en daarom staat de SP qua partijstructuren ook te boek als democratisch, omdat Jan niet bang is om zijn positie te verliezen.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste nog idealen, de meeste zijn gewoon bang om hun baantje te verliezen.
Dat is weer een heel ander verhaal. En ik ben blij dat marijnissen aan de top van de SP blijft. Harry van Bommel, die geloof ik wel een beetje als dé opvolger wordt gezien, raakt mij totaal niet, die gaat een beetje mee in het populaire gedoe van de tweede kamer op het moment. Agnes Kant, dé andere kandidaat komt op nogal 'harrie-in-de-warrie' over. Dus wat dat betreft staat Marijnissen nog steeds aan de top van zijn partij. Dat hij wordt beticht van een te streng beleid in izjn partij vind ik juist goed. Als kleine oppositie partij kun je geen flauwtes veroorloven, de beuk d'r in dus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mjah, en daarom staat de SP qua partijstructuren ook te boek als democratisch, omdat Jan niet bang is om zijn positie te verliezen.....![]()
Het geeft echter wel weer dat Marijnissen en de andere kopstukken liever het zekere voor het onzekere nemen. Stevig in het zadel, ook al is het nogal ondemocratisch.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:18 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander verhaal. En ik ben blij dat marijnissen aan de top van de SP blijft. Harry van Bommel, die geloof ik wel een beetje als dé opvolger wordt gezien, raakt mij totaal niet, die gaat een beetje mee in het populaire gedoe van de tweede kamer op het moment. Agnes Kant, dé andere kandidaat komt op nogal 'harrie-in-de-warrie' over. Dus wat dat betreft staat Marijnissen nog steeds aan de top van zijn partij. Dat hij wordt beticht van een te streng beleid in izjn partij vind ik juist goed. Als kleine oppositie partij kun je geen flauwtes veroorloven, de beuk d'r in dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |