Da's inderdaad waarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och..Amersfoort Eindhoven aan zee heeft ook zijn charmes![]()
Ook daar heb ik geen problemen mee...De Lijn, Eindhoven, Amersfoort, Zwolle, Groningen, lijkt me primaquote:
doen we dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen problemen mee...De Lijn, Eindhoven, Amersfoort, Zwolle, Groningen, lijkt me prima![]()
Eensch! 20 kilometer van zee wonen vindt ik geen slecht idee!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef Frutsel het volgende:
Ook daar heb ik geen problemen mee...De Lijn, Eindhoven, Amersfoort, Zwolle, Groningen, lijkt me prima![]()
Nee, dat kan niet, alleen Veldhoven wordt een schiereiland, Nuenen een binnenmeerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:55 schreef Croga het volgende:
[..]
Eensch! 20 kilometer van zee wonen vindt ik geen slecht idee!
Maar, weet je wat, als we dan die Philips technology campus eens gewoon laten overstromen? Scheelt mij een hoop gezeik en het is niet alsof de rest van Eindhoven dan onder komt te liggen....
2007quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:03 schreef francorex het volgende:
· By 2007 violent storms smash coastal barriers rendering large parts of the Netherlands uninhabitable. Cities like The Hague are abandoned. In California the delta island levees in the Sacramento river area are breached, disrupting the aqueduct system transporting water from north to south.
· Between 2010 and 2020 Europe is hardest hit by climatic change with an average annual temperature drop of 6F. Climate in Britain becomes colder and drier as weather patterns begin to resemble Siberia.
Dat was toch uit het worst-case scenario van het pentagon oid?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Petre het volgende:
[..]
2007* Petre woont in den haag.. op de 2e verdieping..
wanneer moet ik mijn zwembroek aantrekken?
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was toch uit het worst-case scenario van het pentagon oid?
Voorlopig nog niet, of je moet de noordzee in willen springenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Petre het volgende:
[..]
2007* Petre woont in den haag.. op de 2e verdieping..
wanneer moet ik mijn zwembroek aantrekken?
Ik zie daar anders nergens iets staan over vage lui in zwembroekenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)2374,1153547,00.html
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben benieuwd wat dit jaar zal brengen aan hete zomers voor Nederland en zo.
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.independent.co.uk/environment/article2116873.ece
Wie weet...
Als we een zachte winter krijgen krijgen we denk ik ook een zachte zomer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben benieuwd wat dit jaar zal brengen aan hete zomers voor Nederland en zo.
Zo simpel werkt het klimaat helaas niet...quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:37 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als we een zachte winter krijgen krijgen we denk ik ook een zachte zomer.
Grote golfstromen zijn al eerder tot stilstand gekomen en ook weer opgestart, het kan dus zeker. Ik heb er wel diverse artikels over gelezen en die varieren van ongeveer "hij stopt (of bereikt iig West-Europa niet meer wat voor ons op hetzelfde neerkomt) en wel binnen 50 jaar" tot "het zal allemaal wel meevallen en er zijn hoogstens kleine veranderingen te verwachten...".quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef Blik het volgende:
maar de vraag is, is er al wat meer onderzoek hiernaar gedaan ondertussen. Is het een realistische gedachte dat de golfstroom stil komt te liggen in de toekomst
Joh!quote:‘ExxonMobil betaalt verwarring stichten over broeikaseffect’
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 4 jan. De Amerikaanse oliemaatschappij ExxonMobil heeft jarenlang organisaties ingehuurd om publieke verwarring te stichten over het broeikaseffect en de bijdrage van de energie-industrie hieraan.
Dat schrijft de Amerikaanse non-profitorganisatie Union of Concerned Scientists (UCS) in een gisteren verschenen rapport. [..]
Denk dat je wel gelijk hebt, al kan er eerder misschien al iets veranderen in de voorkeur voor drukgebieden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik denk dat we klimatologisch pas wat merken van de warme golfstroom als die nagenoeg tot stilstand is gekomen. Tot die tijd, tijdens de afname, blijft de noordzee redelijk warm. Bij stilstand begint de afkoeling pas echt en gaat de landtemperatuur naar beneden.
Maar misschien is deze theorie helemaal fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |