Ben nu 2x in NY geweest en heb dan altijd een NY pass gehad. Veel dingen gratis of mooie korting. Ben dit jaar wel een keer of 4 op het Empire geweest. Op het eind van de avond nog ff genieten van het uitzicht. Een keer naar boven kost je $14,-. 2 uurs boottrip rond downtown Manhattan kost $24,-. Met de New York Pass gratis dus reken uit je winst. Verder vele leuke musea gratis, een leuke korting op een helicoptervlucht (en dat is echt een aanrader), Inside CNN en NBC studio tour (best leuk) United Nations enz.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1 day: $49.00
2 days: $89.00
3 days: $109.00
7 days: $139.00
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen, je krijgt er ook nog een gratis guidebook bij. Ik heb tijdens een aanbieding 115$ betaalt voor een 7 daagse pas.
http://www.newyorkpass.com/index2.asp
Ben je al eens een wedstrijd wezen kijken daar? En zit je voor 30 dollar ver van het veld of valt dat mee? Wil natuurlijk wel wat zien, als het kan zo goedkoop mogelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Even loeren.
Geen idee, ik ben nu aan het kijken voor kaarten voor iets leuks.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ben je al eens een wedstrijd wezen kijken daar? En zit je voor 30 dollar ver van het veld of valt dat mee? Wil natuurlijk wel wat zien, als het kan zo goedkoop mogelijk.
Ja. Beneden is een eetcafé met allemaal tv's met sport er op. Eerste etage is een restaurant en een bar met een wand met allemaal grote tv's met sport er opquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Iemand een keer het ESPN zone wezen bezoeken? Is dat wat?
quote:
Oooh toch wel Rockefeller. Hmm zou je daar ook met je New York Pass op kunnnen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]remember the pic that i posted. Nou die was genomen vanaf daar...
deze dus: [afbeelding]
ja idd rockefeller. Geen id of je met de NY pass daar op kan. Denk dat het nog niet kan. Dat ding is pas net open gegaan, dus dan zouden ze de ny pass heel snel moeten aanpassen. Maar het mooie is dat er geen wachtrijen zijn voor TOTR. Je koopt tickets voor bepaalde tijden waardoor wachtrijen worden vermeden, tenminste dat is wat ik had gelezen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oooh toch wel Rockefeller. Hmm zou je daar ook met je New York Pass op kunnnen?
Wat voor stage? Hoe komt hij aan die stage?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef Dizzee het volgende:
Goed idee met die tickets op een bepaalde tijd. Scheelt je wel weer en je kan het makkelijk opnemen in je progamma, voor zover je die hebt.
Overigens is mijn volgende NY-trip in maart. (nog niet defintief, maar ga er wel van uit)
Een vriend van mij gaat daar stage lopen, en hij vond het geen probleem als bij hem een aantal dagen bleef slapen. Ook al zullen de prijzen van vliegtickets stijgen, ik denk dat het rond die periode nog wel mee valt. Wat zakgeld mee en weer slenteren door NY.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ben je al eens een wedstrijd wezen kijken daar? En zit je voor 30 dollar ver van het veld of valt dat mee? Wil natuurlijk wel wat zien, als het kan zo goedkoop mogelijk.
Nee. Ticketmaster is de officiele site die je dus normale prijzen aan zult bieden. Ik had enkele wekene geleden wel een andere site gevonden maar dat was dus van een dealer die kaarten koopt en verkoopt. Je kon daar minimaal 2 kaartjes kopen en ik dacht dat de goedkoopste rond de 180 Dollar waren per kaartje. Toen verloor ik dus doe hoop op een wedstrijd te kunnen zien.quote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
jojomen4, had jij naast die tickets via ticketmaster nog andere sites gevonden ofzo waar het goedkoper was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |