abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31474110

De OP

RUF Rt 12: The New Dimension of Driving Pleasure

The new dimension of driving pleasure has a name: RUF Rt 12. This high performance sports car is the perfect combination of high end performance and every day use.

Biturbo engines have shown that they are the platform for the next evolutionary step in RUF engine technology. Three different performance steps are available: 530 bhp, 560 bhp and 650 bhp. The 650 bhp 3.8 liter engine is of a new construction, which sets a new benchmark in performance and torque.

2WD is standard but 4WD is available on request.

The aerodynamic characteristics of the car are improved with RUF-developed front – and rear bumpers, rear spoiler and side mirrors. The air intakes for the intercoolers are integrated in the wider rear fenders.

The RUF Rt 12 is launched with the latest evolution of the RUF 5-spoke alloy wheels in a striking 19“ design at the front axle and 20” at the rear axle. The brake system has big drilled, ventilated discs and fixed light alloy monobloc callipers. The suspension is engineered for a maximum speed of more than 220 mph.

Available as an option is a special RUF sports suspension, which can be lifted hydraulically into a 50 millimetre higher position in order to get more ground clearance for easier parking and garage entrances.

The interior of the Rt 12 has well known RUF-functionalism. Bucket seats and a handy sports steering wheel provide the best ergonomics for a sporty and non tiring drive. RUF instrumentation with traditional green typeface and “Pepita” cloth in the middle of the bucket seats brings the flair of the 50s and 60s sports cars into a modern cockpit. Aluminium parts and details painted in the body colour provide the mix of classic and modern.

The Rturbo is also available with the latest version of the RUF Integrated Roll Cage (IRC) – leather / alcantara trimmed and very unobtrusive.

Production is scheduled to begin in spring 2005.

Type: Flat-6, Twin-turbo
Displacement cu in (cc): 232 (3800)
Power bhp (kW) at RPM: 650(478) / n.a.
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 642(870) / n.a.
Redline at RPM: n.a.
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: 255/35 ZR19 - 345/25 ZR20
Driveline: Rear Wheel Drive (All Wheel Drive available on request)
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: n.a.
Weight lb (kg): n.a.
Performance
Acceleration 0-62 mph s: 3.7
Top Speed mph (km/h): >220 (>354) (subject to gear ratios)
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

Base Price: 2005 Porsche RUF Rt 12 - 224,300 ¤ (approx. $288,470) (last update: 4/22/2005)

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_31474134
FiPo!
pi_31474207
Ik ben niet zo goed met fotoshop om mijzelf en Alex ervoor te plakken, dus helaas San
pi_31474285
Ik sta er op ja.. als fotograaf En ongetwijfeld ook in beeld, als enthousiaste fan
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:29:40 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31474306
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Oeh Mark... Mijn moeder heeft een oude klassefoto gevonden met jou erop Kompleet met beugel en fout shirtje!

* Sandraugiga overweegt sterk em te scannen en te gebruiken mocht je vervelend worden... :
He cool wil je die eens inscannen dan en naar mij mailen? Je mag hem ook gewoon hier dumpen hoor Vind ik niks ergs aan. Maar zo ver ik weet had ik geen beugel op de middelbare school maar dat weet ik niet zeker. En is die foute trui een levi trui En staat mijn gouwe ketting er ook op
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31474320
ik hoop maar dat je dat postte voor je mijn rpely zag
pi_31474554
Ik dnek dat ik naar huis moet

tot later mensen

Tot Love Buzz, bellens en morgen Sandra
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:41:11 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31474648
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Sandraugiga het volgende:
Blouse Mark... Geen levi's trui...
Oh mij god het is toch niet die geen waar rechts zwart is en de andere kant vol met velle kleuren
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_31474740
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh mij god het is toch niet die geen waar rechts zwart is en de andere kant vol met velle kleuren
precies die ja...
pi_31474752
Alhoewel het op de foto links is... Maar als je het aan zou hebben, (ik zou hem eerst liever verbranden dan aantrekken, maar ja... ) zou het zwarte gedeelte rechts zitten.

[ Bericht 65% gewijzigd door Sandraugiga op 15-10-2005 22:58:33 ]
pi_31475172
San, posten die foto
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_31475219
Ik heb hier geen scanner...

Sorry... Maar ik neem hem wel mee naar huis...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:03:50 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31475359
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Sandraugiga het volgende:

[..]

precies die ja...
Hahaha die was zeker fout

Maar dat is in de eerste dan. Kan niet anders.
Ben jij toen ook mee geweest op zeilkamp op het ijselmeer?

Zo ja dan moet je nog weten dat iemand zijn schoen in het water schopte omdat hij een steentje van de brug wilde schoppen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:05:25 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31475421
oh en doe me een lol. DUMP die foto niet op fok
pi_31475492
Jij en ik hebben die school echt op een heel andere manier mee gemaakt. Zo erg verschillend dat ik mij met tijd en wijle wel afvroeg OF we uberhaubt wel in dezelfde klas hebben gezeten, Ben blij dat ik een tastbaar bewijs heb nu dat je wel bij mij in de klas hebt gezeten. Begon echt aan mijzelf te twijfelen...Ik kan mij nog wel een zeilkampt herinneren, maar ik vond het nachtelijke tochtje varen toch meer de moeite waard het herinneren denk ik....
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:09:22 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31475550
maar jij hebt toch niet bij m.bok t.kipp d.zalm en N.post in de klas gezeten?
Allemaal vrouwen overgens.
pi_31475578
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
oh en doe me een lol. DUMP die foto niet op fok
Je ziet er eigenlijk best wel leuk uit, afgezien van die beugel en fout shirtje.
pi_31475617
Natalie wel... Deborah was blijven zitten, maar die is blijven zitten in klas B en ik zat in klas A. Niet veel met haar opgetrokken. Ik was te min.

Die andere namen zeggen mij weinig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sandraugiga op 15-10-2005 23:12:51 (K te veel.) ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:13:45 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31475706
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef Sandraugiga het volgende:
Natalie wel... Deborah was blijven zitten, maar die is blijven zitten in klas B en ik zat ik klas A. Niet veel met haar opgetrokken. Ik was te min.

Die andere namen zeggen mij weinig.
wel bij hun
Jeetje zeg dan ben jij mij nooit opgevallen dan?
Want ik heb 4 jaar bij haar in de klas gezeten. En deborah zat ook bij mij in de klas. Die is toen verhuist naar het buitenland. Lief meisje was dat ook. Leuke tijd mee gehad

Tamara en marjolein moet je dan ook kennen?

Mag ik je anders even op msn dumpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')